|

معرفی بهترین استخر‌های تهران + عکس و آدرس

استخر‌های تهران ازجمله بهترین تفریحات در پایتخت به‌حساب می‌آیند که می‌توانید در هر زمان از سال با رزرو مسافرخانه تهران از طریق اسنپ روم، یا به‌خصوص در فصل تابستان، نهایت لذت را از آن‌ها ببرید.

استخر‌های تهران ازجمله بهترین تفریحات در پایتخت به‌حساب می‌آیند که می‌توانید در هر زمان از سال با رزرو مسافرخانه تهران از طریق اسنپ روم، یا به‌خصوص در فصل تابستان، نهایت لذت را از آن‌ها ببرید.

قابل‌ذکر است که بدانید شنا فواید زیادی مانند چربی‌سوزی، کاهش درد‌های عضلانی، کاهش درد‌های استخوانی، عضله‌سازی، کاهش استرس و اضطراب، درمان افسردگی، نرم‌شدن پوست، تصفیه سم‌های بدن و همچنین جلوگیری از پیری زودرس را برای شما به همراه دارد؛ بنابراین باتوجه‌به این‌همه مزایا بهترین پیشنهاد برای شما رزرو مهمانسرا تهران به‌وسیله اسنپ روم است تا بتوانید لذتی جانانه به همراه فواید بالا را تجربه کنید.

در ادامه مقاله همراه ما باشید تا بهترین استخر‌ها را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بعد از رزرو هتل ارزان در تهران، از آن‌ها استفاده کنید.

 

استخر روباز بلوط ولنجک

این استخر مخصوص آقایان بوده و قدمتی بیش از 70 سال دارد. از برخی امکانات این مجموعه می‌توان به مواردی مانند حمام آفتاب، رستوران ایتالیایی، کافی‌شاپ، استخر کودکان، سالن بدنسازی، سونای بخار و خشک، مرکز ماساژ، هیدروتراپی، کلوپ غواصی و.... . اشاره کرد.

آدرس: تهران، خیابان ولنجک، خیابان یمن، بالاتر از چهارراه مقدس اردبیلی، سمت چپ، باغ کشاورزی و مجتمع بلوط.

تلفن: 02126802285

سانس آقایان: شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 تا 20 و روز جمعه از ساعت 16 تا 20.

 

استخر چهارفصل هودین و هورام

این استخر روباز در هر چهارفصل قابل‌استفاده است؛ زیرا آب این استخر به‌وسیله سیستم تابشی و موتورخانه قابلیت گرم‌شدن دارد. طول این استخر 35 متر، عرض آن 25 متر و عمق آن از 50 سانتی‌متر تا 4 متر است.

یکی از جذاب‌ترین آپشن‌های این استخر داشتن جکوزی گرم و سرد به همراه باران مصنوعی است که به شما پیشنهاد می‌کنیم با رزرو مهمانسرا تهران از طریق اسنپ روم، حتما سری به این استخر بزنید.

آدرس: تهرانسر، بلوار گل‌ها، تقاطع یاس، استخر چهارفصل هودین و هورام.

تلفن: 02144523001

سانس بانوان: روز‌های زوج از 8 تا 18 و 20 تا 24 و در روز‌های جمعه از ساعت 8 تا 18.

سانس آقایان: روز‌های فرد از 8 تا 18، یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت 19:30 تا 23:30 و پنجشنبه و جمعه از ساعت 24 تا 3 بامداد.

استخر نارسیس

این استخر از لوکس‌ترین استخر‌های شرق تهران است. یکی از آپشن‌هایی که این استخر دارد غار نمکی آن است؛ این غار برای ازبین‌بردن باکتری‌ها و میکروب‌های بدن، درمان بیماری‌های پوستی، درمان بیماری‌های قلبی و تنفسی، فشارخون و همچنین برای درمان برخی بیماری‌های روانی استفاده می‌شود.

با رزرو مسافرخانه تهران از امکانات این استخر برخوردار شوید.

آدرس: تهرانپارس، خیابان فرجام، بین عادل و زرین، استخر(مجموعه ورزشی) نارسیس.

تلفن: 02177743971

سانس بانوان: هر روز هفته از ساعت 9 تا 16

سانس آقایان: هر روز هفته از ساعت 16:30 تا 23:30

 

استخر فرهنگسرای بهمن

این استخر با اندازه‌ای بیش از 50000 مترمربع که یکی از بزرگ‌ترین و البته اولین فرهنگسرا‌های شهر تهران به‌حساب می‌آید، در سال 1370 افتتاح شد. این استخر با مساحت 1250 مترمربع این قابلیت را دارد تا از 150 نفر پذیرایی کند. ازجمله برخی امکانات آن می‌توان به استخر بزرگسالان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، تونل مه، سونا خشک، بوفه، رخت‌کن، ماساژ و.... . اشاره کرد.

با رزرو مهمانسرا تهران از طریق اسنپ روم، حتما این استخر را امتحان کنید.

آدرس: میدان بهمن، فرهنگسرای بهمن

تلفن: 02155058831

سانس بانوان: روز‌های شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 تا 15 و روز‌های جمعه از ساعت 9 تا 13:30

سانس آقایان: روز‌های شنبه تا پنجشنبه از ساعت 16 تا 23 و روز‌های جمعه از ساعت 14:30 تا 23

جمع‌بندی

اگر شما هم از طرف‌داران استخر و تنی به آب زدن هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با رزرو هتل ارزان در تهران از طریق اسنپ روم نهایت لذت را تجربه کنید. اسنپ روم جزء مجموعه بزرگ اسنپ است که سابقه درخشان چندین‌ساله در ارتباط با اقامتگاه‌های هتلی و غیر هتلی دارد و تنها دغدغه آن فراهم‌کردن مهمانسرا تهران برای شما، با کمترین بودجه است.

اسنپ روم، 7 روز هفته، به شکل 24 ساعته آماده خدمت‌رسانی و رزرو مسافرخانه تهران برای شما است و شما می‌توانید یا از طریق اسنپ روم یا از طریق خود سوپراپلیکیشن اسنپ اقدام به رزرو هتل ارزان در تهران کنید.

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها