|

هیومن پارک سفر به درون بدن انسان

در این مقاله درباره این که بعد از اجاره سوئیت در تهران می‌توانید به یکی از پارک‌های موضوعی و تنها پارک درباره بدن انسان یعنی هیومن پارک سر بزنید راهنمایی های لازم ذکر شده است.

هیومن پارک سفر به درون بدن انسان

امروز دیگر نمی‌توانیم معجزات دنیای بیرون که واقعا شگفت‌زده‌مان می‌کنند را در کلاس‌های خسته‌کننده، به کام کودکانمان شیرین کنیم. اصلا کودک دلش می‌خواهد به دنیای دیگری برود. جهانی که ما را می‌برد به دنیای حشرات، دنیای ستارگان یا دنیای دایناسور‌ها. برای همین هم که شده، امروز قرار است درباره یکی از این پارک‌ها یعنی هیومن پارک صحبت کنیم؛ پارکی که می‌توانید سرتاپای بدن یک آدم را از نزدیک ببینید و از این گوش وارد و از آن گوش خارج شوید.

با اجاره سوئیت در تهران از اسنپ روم که چندین سال در حوزه گردشگری فعالیت می‌کند و پراکندگی خوبی در نقاط مختلف شهری دارد، خیالتان برای تماشای جای‌جای دیدنی تهران، جا‌های اطرافش و هیومن پارک که تنها پارک موضوعی درباره بدن انسان است، راحت می‌شود. امروز اسنپ روم که عضوی از گروه اسنپ است، شما را بیشتر با هیومن پارک تهران آشنا می‌کند.

هیومن پارک تهران؛ سفر تفریحی به جزایر گرم‌ونرم لانگرهانس

بعد از رزرو آپارتمان مبله تهران اگر می‌خواهید روی اعصاب راه بروید یا یک روده راست ببینید، چه جایی بهتر از هیومن پارک؟ هیومن پارک که اولین نوع خودش در ایران، غرب آسیا و سومین نمونه‌اش در دنیاست، از سال 1391 به یکی از جا‌های دیدنی تهران در دارآباد و شمال تهران تبدیل شده است. یعنی وقتی به این شهربازی علمی می‌روید، انگار وارد سراسر بدن انسان شده‌اید و تمام اعضای بدن را آن هم به چه بزرگی می‌بینید، حتی صدایشان را هم می‌شنوید؛ از اندام‌های بیرونی‌اش گرفته تا اندام‌های داخلی.

فناوری‌های ویدیئوموپینگ و هولوگرام چندبعدی این حس واقعی بودن سفر به اعماق بدن انسان را برایتان باورکردنی‌تر می‌کنند. حتی می‌توانید به اندام‌های بدن در هیومن پارک دست بزنید یا حتی روی دندان‌های یک آدم بنشینید. یکی از نقاط مثبت هیومن پارک اینجاست که به کمک راهنمای تور داستان شکل‌گیری همه آدم‌ها از معجزه شکل‌گیری جنین تا زمان تولد را برای کودکان 14 سال به پایین با یک فیلم به نمایش می‌گذارد.

اینجاست که برای گشت‌وگذار در فضای اسرارآمیز هیومن پارک باید به اجاره روزانه خانه در تهران فکر کنید. چون چند ساعتی درگیر تماشا و لذت کودکان و حتی خودتان در این مجموعه تفریحی و آموزشی می‌شوید. گوش اولین جایی است که در آن قدم می‌گذارید. بعد از آن هم به سمت چشم، بینی و مغز می‌روید و از آنها هم وارد دهان و اعضای قفسه سینه مانند قلب و سپس کلیه می‌شوید و در آخر هم دل و روده‌اش را بیرون می‌کشید.

D

هیومن پارک تهران چه امکاناتی دارد؟

  • پارکینگ؛

  • دسترسی با وسایل نقلیه عمومی؛

  • رستوران؛

  • کافی‌شاپ؛

  • تریا با حال و هوای بیمارستانی در داخل مجموعه؛

  • غرفه عکاسی؛

  • گیفت شاپ؛

  • فودکورت؛

  • بخش مخاطب.

قوانین هیومن پارک چیست؟

  • خرید بلیط به‌صورت حضوری و آنلاین برای افراد چهار سال به بالا با قیمت 109 هزار تومان در سال 1401؛

  • فیلم‌برداری و عکاسی ممنوع؛

  • دریافت حضوری سانس بازدید؛

  • احتمال انتظار 15 دقیقه تا 2 ساعت برای دریافت سانس.

هیومن پارک تهران کجاست؟

آدرس: ایران، تهران، میدان نیاوران، خیابان دارآباد، بعد از آجودانیه، انتهای خیابان موزه، موزه حیات‌وحش دارآباد، هیومن پارک تهران.

شماره‌تلفن: 02124557

ساعات بازدید: تمام روز‌ها از ساعت 11:00 صبح تا 20:00 پذیرش و تا 21:00 شب بازدید. روز‌های پنجشنبه، جمعه و روز‌های تعطیل از ساعت 10:00 صبح تا 20:00 پذیرش و تا 22:00 شب بازدید.

پارک‌های موضوعی دیگر در تهران؟

بعد از رزرو آپارتمان مبله تهران، بد نیست به‌غیراز پارک هیومن، به پارک‌های موضوعی دیگر تهران سر بزنید که تماشای هرکدام خالی‌ازلطف نیست. در ادامه به بعضی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

پارک ژوراسیک؛ دنیای هیولا‌ها

یکی از پارک‌های موضوعی تهران، مجموعه ژوراسیک پارک است که شما را به میلیون‌ها سال قبل به زمان دایناسور‌های غول‌پیکر می‌برد.

آدرس: ایران، تهران، سعادت‌آباد، انتهای بلوار پاک‌نژاد، میدان بهروز، بلوار شقایق، پایین‌تر از پارک پرواز، پارک ژوراسیک

شماره‌تلفن: 02124557

اسپایدر پارک؛ حشرات غول‌پیکر

حشرات اسپایدر پارک دیگر مانند قبل کوچک نیستند. اصلا پیشنهاد می‌کنیم بعد از اجاره روزانه خانه در تهران و تماشای هیومن پارک، به این پارک هم سر بزنید تا مگس، مورچه، عنکبوت و تمام حشره‌های آنها را تماشا کنید.

آدرس: ایران، تهران، سعادت‌آباد، میدان بهروز، بلوار شقایق، بعد از پارک پرواز، اسپایدر پارک.

شماره‌تلفن: 02124557

باگزلند؛ سفر به دل زمین

بعد از اجاره روزانه خانه در تهران از اسنپ روم با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، بد نیست به باگزلند به درون زمین سفر کنید.

آدرس: ایران، تهران، سعادت‌آباد، انتهای بلوار پاک‌نژاد، میدان بهروز، انتهای بلوار شقایق، خیابان عزتی، باگزلند.

شماره‌تلفن: 02124557

دکترلند؛ دکتر سلام

در این مجموعه تفریحی کودکان دکتر می‌شوند و حال و هوای بیمارستان، اورژانس، رادیولوژی و ... را از نزدیک لمس می‌کند.

آدرس: ایران، تهران، خیابان نیاوران، خیابان دارآباد، بعد از آجودانیه، انتهای خیابان موزه، مجموعه موزه دارآباد.

شماره‌تلفن: 02124557

سرزمین افسانه‌های ایرانی

در این سرزمین از تالار شاهنامه و ایوان معلق و تالار هزار و یک شب گرفته تا تالار جهان‌نما شما به دنیای افسانه‌های پهلوانان سترگ و بزرگ ایرانی می‌روید.

آدرس: ایران، تهران، برج میلاد تهران، سرزمین افسانه‌های ایرانی.

شماره‌تلفن: 02124557

کلام آخر

در مقاله امروز درباره این گفتیم که بعد از اجاره سوئیت در تهران می‌توانید به یکی از پارک‌های موضوعی و تنها پارک درباره بدن انسان یعنی هیومن پارک سر بزنید. از این گفتیم که از سرتاپای بدن یک آدم را می‌توانید مشاهده کنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها