|

با اسنپ روم بهترین آپارتمان مبله و سوئیت در تهران را اجاره کنید!

با اسنپ روم بهترین آپارتمان مبله و سوئیت در تهران را اجاره کنید! اگر سفری چند روزه و کوتاه به تهران دارید؛ تهران‌گردی را فراموش نکنید.

با اسنپ روم بهترین آپارتمان مبله و سوئیت در تهران را اجاره کنید!

 اگر سفری چند روزه و کوتاه به تهران دارید؛ تهران‌گردی را فراموش نکنید. شاید با خودتان بگویید که این کلانشهر بزرگ چیزی جزء ترافیک و شلوغی نیست؛ اما سخت در اشتباهید. در گوشه کنار این شهر و در هر محله، مکان‌های جالب و دیدنی زیادی وجود دارد که ماجراجویی‌های جذابی را برای شما به همراه دارد. 

با اجاره سوئیت در تهران برای چند روز هم که شده روی دیگر این شهر را کشف کنید.

 

از بازارگردی شروع کنیم!

بازارگردی در تهران یکی از کارهای جذاب است که در آن نه متوجه گذر زمان خواهید شد و نه خسته می‌شوید. شاید در سایر شهرها هم بتوان از بازارگردی لذت برد، اما در این کلانشهر کمی متفاوت‌تر است. به بازار بزرگ تهران بروید و هزارتوی آن غرق شوید. در این بازار از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را پیدا خواهید کرد. یک روز دیگر هم به بازار تجریش بروید. اینجا از آب و هوا گرفته تا میوه‌های رنگارنگ و مغازه‌های خوشمزه، همه چیز در بهترین و دیدنی‌ترین حالت خود قرار دارد. کافی است با اجاره خانه مبله در تهران، چند روزی از گشت و گذار و بازارگردی آن نهایت لذت را ببرید. 

 

از پارک‌ها و فضای سبز تهران لذت ببرید! 

با دیدن خیابان‌های شلوغ و اتوبان‌ها، حتما تصور می‌کنید در این شهر هیچ جای سرسبز و دنجی وجود ندارد. ولی، اگر به دربند و درکه بروید قطعا نظرتان تغییر خواهد کرد. اینجا آب و هوای، سرسبزی و تفریحات خوشایندی زیادی وجود دارد که شاید در سایر پارک‌های تهران نبینید. 

اگر برای اقامت اجاره روزانه آپارتمان در تهران را انتخاب کرده‌اید؛ صبح زود بساط صبحانه را جمع کنید و به پیاده‌روی در منطقه دلچسب دربند و درکه بروید یا در رستوران‌های کنار رودخانه بهترین صبحانه ‌عمرتان را نوش جان کنید.

برای دیدن انواع رنگارنگ گل و گیاه به باغ گیاه شناسی که جزء 10 باغ برتر در دنیا است؛ سر بزنید یا در سایر پارک‌ها مانند پارک جنگلی شیان، شهر، نیاوران، پرواز، جوانمردان، آبشار، شطرنج، ولایت، بهمن و بعثت ساعاتی را به تفریح بگذرانید. همچنین می‌توانید بساط ناهار خود را جمع کرده و به پیک نیک و خوشگذرانی در این پارک‌ها بروید. البته پیشنهاد ما انتخاب پارکی نزدیک به جای که قصد اجاره سوئیت در تهران را دارید؛ است. اینطوری در وقت و انرژی صرفه‌جویی خواهید کرد. 

 

شگفت‌انگیز تفریح را با دیدن کاخ‌ها در تهران رقم بزنید!

در حدود 11 کاخ دیدنی در تهران وجود دارد که ما چند مورد از برترین آنها را به برای دیدن معرفی می‌کنیم:

کاخ گلستان: معماری منحصر بفرد، دیوارهای آینه کاری شده‌ای که عقل از سرتان می‌برد، دکوراسیون جذاب و تاریخی، خلاصه گوشه به گوشه این کاخ دیدنی و خیره کننده است. برای دیدنی این شگفتی بی‌نظیر در نزدیکی خیابان پانزده خرداد اقدام به اجاره آپارتمان در تهران نمایید و خودتان را از دیدن این همه زیبایی دریغ نکنید. 

کاخ سعدآباد: این کاخ زیبایی‌هایی دارد که در سایر کاخ‌ها کمتر دیده می‌شود. تصور کنید در مجموع 18 کاخ در اینجا وجود دارد که در میان باغ پر از درخت و گل‌های رنگارنگ قرار گرفته‌اند. قدم زدن در طبیعت زیبای این کاخ و دیدن این کاخ‌های تاریخی از بهترین خاطرات سفرتان خواهد شد. 

کاخ نیاوران: دیدن زیبایی و معماری کاخ نیاوران به کنار، آنچه شما را مسحور خواهد کرد؛ طبیعت فوق‌العاده چشمگیر و زیبای باغ این کاخ است. درختانی که سر به فلک کشیده‌اند، منظره‌ای دیدنی در جلوی چشمانتان قرار می‌دهند. شک نکنید که در کافی شاپ این محوطه بهترین قهوه و چای عمرتان را نوش جان خواهید کرد.

 

اجاره روزانه خانه در تهران

2

 

در صورتی که برای یک روز یا حتی چند روز قصد سفر به تهران را دارید؛ اجاره آپارتمان‌ها به صورت کوتاه مدت بهترین گزینه برای اقامت شما خواهد بود. معمولا مسافرخانه‌ها از بهداشت و ایمنی لازم برخوردار نیستند یا در سایر موارد مانند هتل‌ها هزینه‌های بیشتری بابت اقامت باید پرداخت کنید. این درحالی است که با گزینه اجاره خانه‌ شما می‌توانید در هر کجای تهران که بخواهید اقامت کنید و بعد از یک روز شلوغ به حس و حال خانه برگردید. 

 

جمع‌بندی

خوشبختانه با توجه به پیشرفت دنیای دیجیتال شما تنها با چند کلیک ساده می‌توانید هر آپارتمانی را در هر کجای تهران که بخواهید رزرو کنید. اسنپ روم با ایجاد یک وب‌سایت جامع و کامل و همچنین یک اپلیکیشن کاربردی انواع خانه‌ها را به شکلی دسته‌بندی قرار داده تا در کمترین زمان ممکن بتوانید به اجاره روزانه خانه در تهران بپردازید. خبر خوب که فقط مختص تهران نیست و در سایر شهرها هم برقرار است.

تیم اسنپ روم برای برقراری بهترین‌ها و همچنین جلب رضایت شما با پشتیبانی 24 ساعته در هر مرحله همراه شما خواهد بود. 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها