|

نماینده همدان در مجلس:

بحران آب در شهر همدان طولانی مدت نیست

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: منابع کافی برای تکمیل پروژه آب‌رسانی به همدان وجود دارد بنابراین بحران آب در شهر همدان طولانی مدت نیست و مردم مراقب فرصت طلبان باشند.

بحران آب در شهر همدان طولانی مدت نیست

به گزارش شبکه شرق، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی، اظهار کرد: برای وزا و مدیران قبلی که در پروژه آب‌رسانی به همدان، کوتاهی کردند ترک فعل را به دستگاه قضایی گزارش دادیم و منتظر پاسخ هستیم.

فلاحی تصریح کرد: در طول چند سال گذشته سوءمدیریت و نقص‌هایی در استان وجود داشته و این کار در زمان خود انجام نشده است.

وی با اشاره به اختصاص اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی به این پروژه در سفر وزیر نیرو به همدان، مطرح کرد: ۱۱۰۰ میلیارد تومان در دولت جدید برای پروژه اختصاص داده شده و کمبود منابع مالی وجود ندارد بنابراین انتظار داریم تا کار شبانه‌روزی انجام شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قطعی گسترده آب در همدان، مطرح کرد: مردم کمبود آب را احساس کردند اما صبر و متانت مردم، عذر و بهانه برای مسئولان نیست و باید کارشان را انجام دهند.

وی با بیان اینکه بحران آب در شهر همدان طولانی مدت نیست، مردم مراقب فرصت طلبان باشند تا عده‌ای نتوانند از مشکلاتشان سوءاستفاده کنند، خاطرنشان کرد: این مشکل در هفته‌های آینده حل می‌شود چراکه منابع پولی وجود دارد و پیمانکار پای کار است.

 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی دردرابطه با نحوه رفتار مدیران ارشد استانی با مردم، مطرح کرد: به مدیران تاکید کردیم که با مردم ملاطفت داشته باشند چراکه مردم تحت فشار هستند و مراقب مردمی باشند که در سختی قطعی آب و فشار اقتصادی هستند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها