|

اعزام تانکرهای آبرسانی از تهران به همدان

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و مدیرکل بحران استان تهران از اعزام تانکرهای آبرسانی به همدان خبر دادند.

اعزام تانکرهای آبرسانی  از تهران به همدان

به گزارش شبکه شرق، علی نصیری، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به بحران بی آبی در همدان اظهارکرد: در پی درخواست شهردار همدان و به دستور شهردار تهران پنج دستگاه تانکر آبرسانی برای شهروندان همدانی ارسال و مسئولیت آبرسانی به بیمارستان های این شهر نیز  به شهرداری تهران محول شد.


نصیری تصریح کرد: از این رو سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با هماهنگی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، معاونت خدمات شهری و سازمان پسماند شهرداری تهران، پنج دستگاه تانکر آبرسانی شامل چهار دستگاه از سازمان پسماند و یک دستگاه از سوی سازمان آتش نشانی تهران را به شهر همدان اعزام  کرد.


رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران افزود: همچنین آبرسانی به بیمارستان های شهید بهشتی، بعثت، آتیه، فاطمیه و قلب فرشچیان همدان نیز به شهرداری تهران محول شده که در حال انجام است.

نصیری با بیان اینکه منابع آب گیری خارج از شهر همدان است و فاصله ۴۵ دقیقه‌ای با شهر دارد تصریح کرد: روزانه تانکرها در چندین سرویس رفت و برگشت آبرسانی به بیمارستان‌های مذکور را انجام می‌دهند.

 

اعزام اکیپ جهاد آبرسانی از استان تهران به همدان

همچنین حامد یزدی مهر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نیز از اعزام اکیپ جهاد آبرسانی به استان همدان خبر داد و گفت: این اقدام به دستور استاندار تهران از عصر امروز پنجشنبه انجام خواهد شد.

وی از دستور استاندار تهران مبنی بر اعزام اکیپ آبرسانی از استان تهران به استان همدان خبر داد و اظهارکرد: عصر امروز پنج شنبه سوم شهریور این مانور اجرا خواهد شد.

یزدی مهر با بیان اینکه تعدادی تانکر آب طی طرح جهاد آبرسانی از استان تهران به استان همدان ارسال خواهد شد گفت: این مانور امروز با حضور استاندار تهران اجرا و اکیپ‌ها و تانکرهای آبرسانی اعزام می‌شوند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: از مردم تقاضا می‌شود، الگوی مصرف را رعایت و از استفاده بی‌رویه آب پرهیز کنند و با توجه به اهمیت فرهنگ سازی در زمینه آبرسانی در شرایط کم‌آبی، رسانه‌ها بر اساس رسالت خبری خود، ظرفیت بسیار خوبی برای کمک به موفقیت پروژه‌های آبرسانی هستند تا الگوی صحیح و روش‌های درست مصرف آب از طریق رسانه اطلاع‌رسانی شود.

وی با بیان اینکه ستاد بحران استان تهران با تمام توان پای کار جهاد آبرسانی ایستاده است گفت: در این خصوص از همه ظرفیت بهره گرفته ایم تا ان‌شاالله گام مهمی در جهت آبرسانی به همدان صورت بگیرد و در این خصوص از همه دستگاه‌های مربوط می خواهیم نهایت همکاری را داشته باشند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها