|

توضیح پلیس پایتخت درباره تیراندازی در بلوار میرداماد

به دنبال انتشار خبری مبنی بر تیراندازی در بلوار میرداماد، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت جزئیات ماجرا را تشریح کرد.

توضیح پلیس پایتخت درباره تیراندازی در بلوار میرداماد

به گزارش شبکه شرق، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت درباره این موضوع اعلام کرد:«حوالی ساعت ۱۴:۳۰ امروز مردی که مقادیر ارز را از یکی از صرافی‌های واقع در محدود بلوار میرداماد تهیه کرده بود، در حال تردد در خیابان بود که ناگهان چهار نفر با دو دستگاه موتورسیکلت به وی نزدیک شده و قصد سرقت کیف همراه وی را که حاوی مقادیر قابل توجهی دلار  بود، داشتند. اما این فرد در برابر سارقان مقاومت کرده و حاضر به دادن کیف خود به آنان نشد.

در ادامه سارقان اقدام به تیراندازی کردند، که تیراندازی آنان منجر به آسیب ‌دیدگی سطحی صاحب کیف شد، اما این افراد باز هم در ربودن کیف این فرد ناکام مانده و در شرایطی که بیم دستگیری از سوی پلیس را داشتند، به سرعت از محل متواری شدند. در ادامه نیز با توجه به تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله ماموران پلیس در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. ماموران با استفاده از اظهارات شهود و همچنین آثار به‌جا مانده از محل وقوع جرم سرنخ‌هایی را در این رابطه به دست آورده‌اند.»

برابر آنچه که مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرده است،« علاوه بر ماموران کلانتری و پلیس پیشگیری، تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی نیز رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار داده‌اند و سارقان به زودی دستگیر خواهند شد.»

پلیس پایتخت با اشاره به وقوع این حادثه به شهروندان هشدار داد که «در اطراف بانک‌ها و صرافی‌ها مراقب افراد زاغ‌زن بوده و به هیچ عنوان وجه نقد، سکه، طلا و ... را به شکل آشکارا با خود حمل نکنند. همچنین ترجیحا از پیاده‌روی طولانی پس از خروج از شعب بانک یا صرافی‌ها پرهیز کنند و سریعا سوار بر وسیله نقلیه شوند.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها