|

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خبر داد

دستگیری زوج زورگیر مسافربرنما و سارق حرفه‌ای منزل

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای منزل و یک زوج زورگیر مسافربرنما خبر داد.

دستگیری زوج زورگیر مسافربرنما و سارق حرفه‌ای منزل

به گزارش شبکه شرق، سرهنگ علی ولیپور گودرزی با اشاره به دستگیری سارق حرفه‌ای منزل گفت:  روز ۲۶ فروردین ماه فردی با مراجعه به کلانتری نواب شکایت خود را درباره سرقت از منزلش اعلام کرد و به پلیس گفت هنگامی که در منزل حضور نداشته در ورودی منزل تخریب و مقادیری طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۱۵۰ میلیون تومان از منزل وی سرقت شده است، در همین راستا نیز کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه هشتم پلیس آگاهی مامور کشف جرم شده و برای پی‌جویی عازم محل سرقت شدند و در تحقیقات صورت گرفته درخصوص شیوه و شگرد به کار رفته از سوی آنان مشخص شد که سارق حرفه‌ای بوده است.

 

گودرزی ادامه داد: در ادامه بر اساس مفروضات پلیسی و نتایج به دست آمده، کارآگاهان موفق به شناسایی سارقی به هویت معلوم شدند. این فرد از مجرمان حرفه ای و سابقه دار بوده است.

 

رییس پلیس آگاهی تهران در ادامه گفت: متهم با هماهنگی‌های قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد و پس از انتقال به مقر انتطامی به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد. همچنین با کشف اموال مسروقه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

 

 دستگیری زن و شوهر مسافرکش‌نما 

گودرزی در ادامه از دستگیری زن و شوهر مسافرکش‌نما خبر داد و گفت: چندی پیش مرد جوانی به پلیس آگاهی مراجعه و اظهارکرد که در میدان شوش سوار بر یک دستگاه خودروی سواری پراید به رانندگی یک زن شده و روی صندلی کنار راننده نشسته است. در ادامه مسیر مرد دیگری نیز سوار بر خودرو شده و پس از طی مسافتی راننده خودرو تغییر مسیر داده است و با ورود به بزرگراه امام علی(ع) مسافر مرد، وی را مورد ضرب و جرح قرار داده است. همچنین مالباخته پس از سرقت تلفن همراه و مقادیری وجه نقد، وی را در مکانی خلوت به بیرون از خودرو پرتاب کرده است.

 

 

وی ادامه داد: با بررسی تحقیقات محلی و جغرافیای محل جرم، مالک خودرو شناسایی شده و با تحقیقات محلی مشخص شد که سارقان زن و شوهر هستند.

 

رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: با اخذ دستور قضایی، در یک عملیات ضربتی هر دو متهم در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. این افراد تحت بازجویی قرار گرفته و در تحقیقات اولیه به سرقت و مصدومیت شاکی اعتراف کردند. همچنین اموال مسروقه در مخفیگاه متهمان کشف شد. در ادامه با انتقال متهمان به پلیس آگاهی و انجام تحقیقات تکمیلی هر دو با صدور قرار قضایی روانه زندان شدند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها