|

لیفت ابرو بعد از کاشت ابرو ممکن است؟

ابروها یکی از مهم‌ترین اجزای صورت هستند که نقش محافظتی و زیبایی ایفا می‌کنند. موهای ابرو از ورود عرق پیشانی به چشم‌ها جلوگیری کرده و زیبایی دو چندانی به چهره می‌بخشد. افراد بسیاری وجود دارند که به‌خاطر افزایش سن، ژنتیک یا ابتلا به بعضی از بیماری‌ها بخشی از موهای ابروی خود را از دست داده‌اند. حتی سوختگی و حوادث ناگوار نیز ممکن است باعث ریزش موهای ابرو شود. کاشت ابرو بهترین روش برای پرپشت کردن ابروها و حالت دادن به آن‌ها است که نتیجه‌ای طبیعی به همراه دارد.

لیفت ابرو بعد از کاشت ابرو ممکن است؟

ابروها یکی از مهم‌ترین اجزای صورت هستند که نقش محافظتی و زیبایی ایفا می‌کنند. موهای ابرو از ورود عرق پیشانی به چشم‌ها جلوگیری کرده و زیبایی دو چندانی به چهره می‌بخشد. افراد بسیاری وجود دارند که به‌خاطر افزایش سن، ژنتیک یا ابتلا به بعضی از بیماری‌ها بخشی از موهای ابروی خود را از دست داده‌اند. حتی سوختگی و حوادث ناگوار نیز ممکن است باعث ریزش موهای ابرو شود. کاشت ابرو بهترین روش برای پرپشت کردن ابروها و حالت دادن به آن‌ها است که نتیجه‌ای طبیعی به همراه دارد. سوالی که ذهن بسیاری از متقاضیان کاشت ابرو را درگیر می‌کند، این است که آیا لیفت ابرو بعد از کاشت ابرو مانعی ندارد؟

 

لیفت ابرو با صابون؛ راهی ارزان و آسان برای حالت دادن به ابروها

صابون ابرو ماده‌ای شبیه پماد و حاوی گلیسیرین است که به بالا نگه داشتن موهای ابرو کمک می‌کند. در حال حاضر انواع صابون‌های ابرو در بازار موجود هستند که باید با توجه به ویژگی‌هایی مانند میزان PH و مواد تشکیل‌دهنده آن، یک صابون مناسب و باکیفیت برای ابروهایتان تهیه کنید. برای لیفت ابرو با صابون قبل از هرچیز باید سطح موردنظرتان را با آب مرطوب کنید. سپس براش را به صابون آغشته کنید تا تمام سطح آن را بپوشاند.

حالا می‌توانید براش را از پایین به سمت بالا روی ابروها بکشید تا موهای ابرو به حجم مناسب برسد. در این مرحله می‌توانید ابروها را مطابق با سلیقه خود حالت دهید. اگر احساس کردید صابون اضافی روی ابروهایتان باقی مانده است، براش را به‌صورت افقی و به سمت بیرون حرکت دهید تا ماده اضافی از میان تارهای ابرو خارج شود. البته این کار را باید قبل از خشک شدن صابون انجام دهید. در نهایت قسمت‌های خالی ابرو را می‌توانید با استفاده از محصولات آرایشی خود پر کنید تا ابروهایتان حجیم به نظر برسد.

 

لیفت ابرو دائمی امکان‌پذیر است؟

لیفت ابرو روش‌های مختلفی دارد که هرکدام از آن‌ها تا مدت زمان مشخصی ماندگاری دارند. به‌عنوان مثال لیفت ابرو با بوتاکس معمولا ۳ تا ۵ ماه ماندگاری دارد. لیفت ابرو با نخ روش دیگری برای حالت دادن به ابروها است که نتایج آن نزدیک به یک سال برایتان باقی می‌ماند.

 

آیا لیفت ابرو باعث ریزش ابرو میشود؟

لیفت ابرو به‌خودی‌خود باعث ریزش موهای ابرو نمی‌شود؛ بلکه کیفیت مواد مورد استفاده و روش انجام این روش زیبایی در نتیجه نهایی تاثیر بسیاری دارد. مواد ارزان، تقلبی و بی‌کیفیت به فولیکول‌های ابرو آسیب می‌رسانند و آن‌ها را دچار ریزش می‌کنند. همچنین اگر لیفت ابرو در مراکز غیرمعتبر و توسط افراد غیرماهر و بی‌تجربه انجام شود، تحریک پوست و ریزش ابروها چندان دور از ذهن نیست.

 

کاشت ابرو چیست و چگونه انجام میشود؟

کاشت ابرو یک روش تضمینی برای پرپشت کردن و حالت دادن به ابروها است. کلینیک صدف در رابطه با کاشت ابرو چنین می‌گوید: «کاشت ابرو یک عمل زیبایی است که در آن گرافت‌های مو از سر برداشت شده و به ناحیه ابرو منتقل می‌شوند. این عمل زیرمجموعه کاشت مو است و از همان تکنیک‌ها برای انتقال فولیکول مو استفاده می‌کند. انتقال فولیکول‌های مو به ابرو باعث می‌شود که تارهای کاشته شده تا پایان عمر رشد کنند و کاملا طبیعی به نظر برسند.»

برای کاشت ابرو، پزشک مدل دلخواهتان را روی صورت طراحی می‌کند. سپس فولیکول‌های مو را از سر برداشت کرده و بعد از آماده‌سازی در ناحیه ابرو می‌کارد. این روش ممکن است ۴ تا ۵ ساعت به طول بینجامد. اما نتیجه آن کاملا طبیعی بوده و تا آخر عمر ماندگار است.

 

آیا لیفت ابرو بعد از کاشت ابرو ممکن است؟

برای عمل‌های زیبایی باید با مشورت پزشک برنامه‌ریزی کنید. معمولا تا چند ماه بعد از کاشت ابرو باید مراقبت‌های خاصی از ابروهایتان داشته باشید تا فولیکول‌های کاشته‌شده از بین نروند. عدم انجام فعالیت‌های سنگین و دست نزدن به ابروها از مهم‌ترین کارهایی است که بعد از کاشت انجام دهید. از آنجایی که لیفت ابرو این موارد را نقض می‌کند، بهتر است با مشورت پزشک بهترین زمان را برای لیفت انتخاب کنید.

2

 

چه مدت بعد از کاشت ابرو میتوان ابروها را لیفت کرد؟

بسیاری از متخصصان معتقدند که فاصله بین کاشت و لیفت ابرو بهتر است حداقل یک سال باشد؛ اما این فاصله زمانی برای همه افراد یکسان نیست. پزشک با بررسی ابروهای کاشته‌شده و سنجیدن میزان استحکام آن‌ها می‌تواند برای انجام لیفت ابرو بعد از کاشت، بهترین زمان را به شما پیشنهاد دهد.

 

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

هزینه کاشت ابرو مانند سایر عمل‌های زیبایی، قیمت مشخصی ندارد و با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود. کلینیک صدف در رابطه با هزینه کاشت ابرو چنین می‌گوید: «مهارت و هنر پزشک و کیفیت مواد مورد استفاده در رسیدن به نتیجه دلخواه بسیار موثر است. بنابراین از دیگر عوامل تاثیرگذار در هزینه این عمل تجربه پزشک متخصص است. طبق برآوردهای کلینیک صدف، هزینه کاشت ابرو بین ۸ تا ۱۰ میلیون تومان محاسبه شده ‌است.»

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها