|

چند تاج گل ترحیم لاکچری با قیمت چند ده میلیون تومانی

از گذشته تا کنون همواره رسم بر این بوده که در هنگام فوت عزیزان و آشنایان، تاج گلی به رسم ادب و احترام به محل برگذاری مراسم ارسال شود. این رسم نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر جهان نیز رایج بوده و همواره در مراسم‌های بزگداشت، یادبود و ترحیم، از تاج‌های گل مجللی برای ابراز همدردی با بازماندگان و تلطیف فضای برگذرای مراسم، استفاده می‌شود. در این مطلب کوتاه قصد داریم تا چند نمونه از تاج گل ترحیم مجلل را به همراه تصویر و قیمت به شما معرفی کنیم. این تاج‌های گل خاص، عموما در مراسم‌های مجلل و باشکوه برگذار شده و کمتر در مراسم‌های معمول ترحیم مشاهده می‌شود.

چند تاج گل ترحیم لاکچری با قیمت چند ده میلیون تومانی
 
 
تاج گل ترحیم مدل T-6-025

تصویری که بالاتر مشاهده کردید، مربوط به تاج گل مدل T-6-025 بوده که یکی از مجلسی‌ترین انواع تاج گل است. در سفارش و گل آرایی این تاج، از گل‌های ارکیده و آنتوریوم استفاده شده که هردو، از شکیل‌ترین انواع گل هستند. پایه‌ی استفاده شده برای این تاج می‌تواند هم از مدل چوبی و هم از مدل فلزی باشد تا نمای کار بهتر شود. نکته جالب توجه اینجاست که گل آرایی آن نیز می‌تواند به اشکال مختلفی انجام شود که پس از مشورت با تیم طراحی، قابل اجرا است. قیمت این تاج گل اختصاصی نزدیک به 26 میلیون تومان است.

تاج مدل T-2-204

ترحیم-_تهران_کرج_تاج-گل-37

 

این تاج گل از مدل هفت طبقه بوده که در گل آرایی آن، از گل‌های متعدد و رنگارنگی استفاده شده است. ارتفاع آن نزدیک به 3 متر بوده و طبیعتا حمل و نقل آن با استفاده از وسایل شخصی، امکان پذیر نیست. علی رغم تنوع بیشتر گل‌ها نسبت به مدل قبلی، قیمت آن تنها 10 میلیون تومان بوده که می‌توان برای سفارش تاج گل ترحیم به این لینک مراجعه کرد.

تاج گل درباری

تاج-گل-درباری-007

 

تاج گل درباری از مدل D104 که تصویر آن را در بالا مشاهده می‌کنید، یکی از جدیدترین تاج گل‌های ترحیم بوده که به دلیل طراحی خاص و دایره‌ای شکل، طرفداران بسیار زیادی دارد. این گل از مدل یک طبقه بوده که برای گل آرایی آن، از گل‌های آنتوریوم استفاده شده است. مدل قرار گیری پایه‌های فلزی آن، باعث بیشتر شدن جلوه و ظرافت آن شده و قیمت آن نیز نزدیک به 10 میلیون تومان است.

سفارش تاج گل ترحیم

اگر به دنبال یک وبسایت معتبر برای خرید و سفارش غیرحضوری انواع تاج گل ترحیم هستید، مجموعه تاج گل به نشانی Taje-gol.com یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما است. این مجموعه در کنار گلفروشی‌های همچون زعیم، هوشنگ، گلفی، شادیچی و ... در سطح تهران فعالیت کرده که به دلیل تنوع بسیار بالای محصولات و امکان سفارشی سازی تاج، نمره‌ی عملکردی بهتری را از مشتریان خود دریافت کرده است.

تمامی محصولات سفارش داده شده از سایت تاج گل امکان آماده سازی فوری و ارسال رایگان به سرتاسر شهر تهران را داشته و علاوه بر آن، شعبه دوم تاج گل که در شهر کرج راه اندازی شده، امکان ارسال رایگان سفارشات به سرتاسر کرج را نیز فراهم کرده است. نکته‌ی مهم در خصوص این مجموعه این است که تمامی سفارشات به صورت رایگان برای بهشت زهرای تهران و بهشت سکینه کرج ارسال خواهند شد. همانطور که میدانید، فاصله‌ی مکانی این دو آرامگاه تا شهرهای تهران و کرج نسبتا زیاد بوده و ارسال رایگان سفارشات توسط مجموعه Taje-gol.com قطعا خدمت بسیار مهمی برای مشتریان است.

برای سفارش غیرحضوری انواع تاج گل (نمایشگاهی، جشنی، ترحیمی و ...) می‌توانید به سایت اصلی این مجموعه مراجعه کرده و یا از طریق تلفن یا واتزآپ سفارش خود را ثبت نمایید. شماره تلفن مجموعه برای ثبت غیرحضوری سفارشات 09367829262 بوده که همواره آماده‌ی پاسخگویی به مشتریان عزیز است.

سفارش تاج گل ارزان

در کنار تاج گل‌های لاکچری که بالاتر مشاهده کردید، صدها محصول دیگر توسط مجموعه تاج گل ارائه شده که قیمت آن‌ها از 500 هزار تومان شروع می‌شود. یکی از محصولات پرطرفدار این مجموعه، محصولی با نام قاب گل ترحیم بوده که عموما برای مراسم‌های سالگرد استفاده می‌شود. در وسط این قاب گل، تصویر مرحوم قرار داده شده و دورتادور آن با استفاده از زیباترین گل‌ها، تزیین می‌شود. از این قاب گل عموما برای تزیین میز سالگرد ترحیم استفاده می‌شود.

گل آرایی مزار

مجموعه Taje-gol.com همچنین امکان گل‌‎آرایی مزار را برای مشتریان فراهم کرده که تصاویر انواع مدل‌های گل‌آرایی را می‌توانید در وبسایت، پینترست و آپارات مشاهده کنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها