|

حضور مشمولان اعزامی از اول خردادماه در مراکز آموزشی

سازمان وظیفه عمومی انتظامی اعلام کرد: همه مشمولان دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ خرداد ۱۴۰۱ باید یکم خرداد در مراکز آموزش نیروهای مسلح حضور یابند.

حضور مشمولان اعزامی از اول خردادماه در مراکز آموزشی

سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: همه مشمولان دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ خرداد ۱۴۰۱ باید روز یکشنبه (یکم خرداد) در مراکز آموزش نیروهای مسلح حضور یابند.

به گزارش  پلیس، سازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد سال ۱۴۰۱ دریافت کرده‌اند باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.

این دسته از مشمولان باید روز یکشنبه یکم خرداد ماه سال ۱۴۰۱ در ساعت، محل و مراکزی که در برگه معرفی‌نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان اعزامی باید کارت تزریق واکسیناسیون کووید ۱۹و واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند.

مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگه آماده به خدمت، برگه محل مراجعه، برگه واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص را همراه داشته باشند.

در این اطلاعیه آمده است: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

سازمان وظیفه عمومی در این اطلاعیه یادآور شده است: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال خبر سربازی در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها