|

زوم باکس، پلتفرم نقد و بررسی، مقایسه و انتخاب برندها

برای اینکه بتوانیم در زندگی همواره بهترین انتخاب ها را داشته باشیم باید قبول کنیم که نیاز به مشورت دیگران داریم و تنها با تکیه بر خودمان نخواهیم توانست تا به بهترین شکل ممکن به هدف برسیم.

زوم باکس، پلتفرم نقد و بررسی، مقایسه و انتخاب برندها

برای اینکه بتوانیم در زندگی همواره بهترین انتخاب ها را داشته باشیم باید قبول کنیم که نیاز به مشورت دیگران داریم و تنها با تکیه بر خودمان نخواهیم توانست تا به بهترین شکل ممکن به هدف برسیم. استفاده از تجربه دیگران؛ حالا چه تجربه خوب چه بد میتواند ما را برای یک انتخاب خوب آگاه تر کرده و به بهترین شکل ممکن ما را مقصد برساند.

نکته ای که باید برای استفاده از نظرات و تجربیات دیگران همواره مد نظر قرار دهیم این است که آن فرد با منظور یا هدف خاصی شما را راهنمایی نکند و بدون جهت گیری خاصی به بیان تجربیات خود بپردازد.

در دنیای دیجیتال همواره رویکردهای مختلفی در مورد برندها، سایت ها و شرکت ها وجود دارد و اگر ذره ای غافل باشید نمیتوانید سایت یا شرکت درستی را برای هدف خود که می تواند برای مثال خرید یک وسیله باشد انتخاب کنید.

فرض کنید شما میخواهید از بین سایت ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات بیمه؛ ماشین یا منزل خود را بیمه کنید و از خدمات آن ها استفاده کنید. اما نمی دانید که باید به کدام یکی از سایت های ارائه دهنده خدمات بیمه اعتماد کرده و با استفاده از آن ماشین یا منزل خود را بیمه کنید؛ اینجاست که ما نیاز به استفاده از تجربیات دیگران داریم و می توانیم با استفاده از تجربیات خوب یا بد دیگران در مورد سایت های بیمه بهترین انتخاب خود را انجام دهیم.

همانطور که گفته شد قطعا در استفاده از تجربیات دیگران باید در نظر داشته باشید که جهت گیری خاصی وجود نداشته باشد و همه چیز به طور کاملا واقعی بیان شود؛ اینجاست که نیاز به یک پلتفرم برای ارائه نظرات و نقدهای افراد مختلف آن هم به صورت واقعی بیش از پیش برای هر فردی مورد نیاز خواهد بود.

22222222222

زوم باکس یک پلتفرم برای به اشتراک گذاری تجربیات و نظرات است که اتفاقا استفاده از آن برای همه امکان پذیر و کاملا رایگان است. در این پلتفرم می توانیم تجربیات خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و از تجربیات دیگران نیز در زندگی روزمره خود در ارتباط با انواع برندها، شرکت ها، سایت ها و … استفاده کنیم.

یکی از نکات مهم در رابطه با وب سایت زوم باکس این است که امنیت و پرایویسی شما به طور کامل حفظ خواهد شد و هیچگونه اطلاعات تماسی از شما برای دیگران قابل نمایش نخواهد بود و حتی میتوانید به صورت ناشناس اقدام به ثبت تجارت و نظرات خود کنید.

هر یک از وبسایت ها یا برندها را می توانید در سه موضوع کیفیت، قیمت و پشتیبانی با استفاده از سیستم ریتینگ (ستاره) امتیاز بندی کنید و سپس در فرم موجود در سایت توضیحات کامل خود در رابطه با تجربه استفاده از سایت یا برند مورد نظر را بیان کنید. برای مثال شما می توانید بهترین شرکت های هاست و دامنه یا بهترین شرکت های تلفن ابری را بررسی کنید.

جالب است بدانید که زوم باکس بیش از بیست هزار کسب و کار قرار داشته و در مقابل نگاه تیزبین مخاطبین و استفاده کنندگان قرار گرفته است.

پلتفرم زوم باکس کاملا بی طرف بوده و نقدها، نظرات، و تجربیات مخاطبین را بدون جهت گیری خاصی در معرض عموم قرار خواهد داد. رسالت زوم باکس همواره تسهیل تصمیم گیری برای انتخاب مخاطبین است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها