|

افتتاحیه تلفن ابری نیکان تل + سوپرایز ویژه

یک روش موثر و قابل اطمینان برای ارتباط برقرار کردن در هر کسب و کاری تلفن ابری است که با نام های تلفن اینترنتی یا voip (voice over Internet protocol) شناخته میشود که این روزها به شدت پر طرفدار شده است.

افتتاحیه تلفن ابری نیکان تل + سوپرایز ویژه

یک روش موثر و قابل اطمینان برای ارتباط برقرار کردن در هر کسب و کاری تلفن ابری است که با نام های تلفن اینترنتی یا voip (voice over Internet protocol) شناخته میشود که این روزها به شدت پر طرفدار شده است.

تلفن ابری چیست؟

تلفن ابری یک سرویس تلفن است که به شما این امکان را می دهد که تماس های خود را بستر اینترنت بر قرار کنید و بجای استفاده از تلفن های سنتی آنالوگ که از سیم استفاده میکنند از اینترنت استفاده کنید.این سرویس تلفن میتوانند با دستگاه های مختلفی مانند: تلفن های سنتی به همراه آداپتور، اپلیکیشن های تلفن همراه، نرم افزار های کامپیوتری و همچنین تلفن های مخصوص VOIP استفاده شوند. تلفن های ابری بیشتر در شرکت ها کسب کار های کوچک و استارتاپ ها استفاده میشود.

فرق تلفن های سنتی و تلفن ابری چیست؟

تلفن های آنالوگ از طریق وصل شدن به شبکه عمومی تماس برقرار میکنند. این شبکه ها از ISDN و PSTN استفاده میکنند. اما امروزه تلفن های سنتی میتوانند از طریق VOIP تماس برقرار کنند. این سیستم خطوط تلفن را از طریق شبکه اینترنت عبور میدهد. معمولا تلفن های ابری از خط های تلفن سنتی ارزان تر و به صرفه تر نیز می باشد.

مرکز تلفن ابری چیست؟

مرکز تلفن ابری همان مرکز تلفن محلی است ولی شما دیگر نیاز به نصب و خرید سرور ندارید. به این معنی که سرور بر روی یک سرویس دهنده اینترنت میزبانی می شود و شما هزینه سرور و برق آن را نخواهید داشت. در عوض نیاز به یک اینترنت معمولی دارید که تماس ها را مدیریت کنید.

مرکز تلفن ابری یا مرکز تماس ابری به جای اینکه در محل شرکت شما نصب گردد به عنوان یک سرویس پایدار اینترنتی در اختیار شما قرار میگیرد. این فناوری با نام های Hosted PBX یا Cloud PBX شناخته میشود. مرکز تلفن ابری می تواند از طریق سیپ ترانک به شبکه مخابراتی کشور متصل شود.

مزایای استفاده از تلفن ابری

نصب و راه اندازی سریع

حذف هزینه های نگهداری تجهیزات سخت افزاری

مناسب دور کاری و کار در منزل

هزینه راه اندازی کمتر

گزارش گیری همه جانبه و با جزئیات دقیق از تماس های ورودی و خروجی سازمان

برخی از امکانات تلفن ابری

کنفرانس ویدئویی:

در حالی که دور کاری بسیار رایج شده است، کسب کار ها به یک راه قابل اطمینان و آسان برای ارتباط از طریق کنفرانس ویدئویی نیاز دارند. بسیاری از سیستم های تلفن ابری کنفرانس ویدئویی را به عنوان یکی از ویژگی های خدمات خود ارائه میدهند و شما مجبور نیستید برای این ویژگی هزینه اضافه پرداخت کنید.

تماس بین المللی:

بخاطر اینکه تلفن های ابری از اینترنت استفاده میکنند شما هنگام برقراری تماس یا دریافت آن هزینه ای برای مقدار دور بودن تماس پرداخت نمی کنید. این ویژگی هم در اکثر تلفن های ابری بصورت رایگان وجود دارد.

تماس در همه جا:

همچنین شناخته شده با (هیچ تماسی را از دست ندهید) این ویژگی به کاربران امکان برقراری یا دریافت تماس در چندین دستگاه با یک شماره را می دهد. با وجود این ویژگی وقتی خط کاری تماس دریافت کند، هم تلفن میز کار شما و هم تلفن همراه زنگ میخورند و کاربر میتواند یکی را برای جواب دادن به تماس انتخاب کند. شما همچنین میتوانید از انتقال تماس بین دستگاه ها نیز استفاده کنید.

منشی دیجیتال:

منشی دیجیتال یک منو صدای خودکار است که بیشتر در تماس های کاری استفاده میشود، منشی دیجیتال با راهنمایی و هدایت کردن مشتریان به استفاده از خدمات مورد نظر از نیروی کاری که توسط یک شخص باید انجام شود کم میکند، پس از آن که مشتری به درستی هدایت شد در نهایت تماس توسط یکی از کارکنان شرکت شما پاسخ داده میشود.

هوش مصنوعی:

هوش مصنوعی در دنیای مدرن به شدت در حال فراگیری است و تلفن های ابری نیز جزو استثنا نیستند.

سیستم ابری با استفاده از هوش مصنوعی به مشتریان این امکان را می دهد که امکاناتی مانند گفتار به متن و آنالیز نظرات را اجرا کنند.

هدایت تماس:

این ویژگی به کاربران امکان اینکه یک تماس را از یک خط به خط دیگری هدایت کنند میدهد. هدایت یک تماس ابری دقیقا مانند هدایت کردن تماس های تلفن آنالوگ است.

پیام صوتی به ایمیل:

پیام صوتی به ایمیل یک پیام صوتی را رو نویسی میکند و آن را به عنوان فایل صوتی به یک آدرس ایمیل مشخص شده میفرستد. این به کاربران اجازه می دهد که به پیام های صوتی خود بدون استفاده از (صندوق پست صوتی) دسترسی داشته باشند.

امکان تغییر موقعیت مکانی شرکت:

اگر دارای یک تلفن آنالوگ و سنتی باشید در صورت جابه جایی مجبورید خط تلفن خود را عوض کنید در صورتی که اگر از تلفن ابری استفاده کنید امکان تغییر مکان خواهید داشت و میتوانید کسب و کار خود را به هر جایی از کشور به سادگی و بدون نیاز به تعویض شماره انتقال دهید.

تلفن ابری به چه سخت افزار هایی نیاز دارد؟

در واقع شما با استفاده از (مرکز تلفن ابری) نیاز به هیچ سخت افزاری ندارید و در نتیجه این کار باعث صرفه جویی هزینه ۶۰ درصدی در کسب و کار شما می شود.

با توجه به امکانات جذاب تلفن ابری اگر دارای کسب و کار هستید شما هم بهتر است تلفن سنتی خود را با تلفن ابری تعویض کنید

تنها نیاز شما برای استفاده از سیستم تلفن ابری ، اینترنت است. شما قادر خواهید بود نرم افزار تلفن ابری را بر روی تلفن همراه خود یا کامپیوتر خود با هر سیستم عاملی نصب کنید و به راحتی به برقراری تماس بپردازید.

2

اتصال تلفن ابری به سیستم CRM ارتباط با مشتریان

شاید یکی از جذاب ترین امکان مرکز تلفن ابری این باشد که شما قادر خواهید بود سیستم تلفنی خود را به CRM یا همان سیستم مرکز ارتباط خود با مشتریان متصل کنید.

این موضوع باعث می شود زمانی که مشترکین با شما تماس میگیرند بر روی کامپیوتر کارشناس شما اطلاعات قبلی این مشتری ، از جمله خرید ها ، آخرین مکالمه با کارشنان و... نمایان می شود؛ در نتیجه کارشناس شما با تمرکز و اطلاعات کامل تری به مشترک شما پاسخ می دهد و این موضوع باعث می شود بازخورد بسیار بالاتری از تماس های شما حاصل شود.

زمانی که مشترک شما حس میکند شما تمامی اطلاعات ایشان را دارید و در ابتدای تماس با اسم کوچک و یا فامیل ایشان را صدا می زنید بدون اینکه خودش را معرفی کند ، مشترک حس مهم بودن می کند و باعث می شود رضایتشان نسبت به شما افزایش چشمگیری داشته باشد.

تلفن ابری مناسب شرکت های بازرگانی و بازاریابی

با مرکز تلفن ابری نیکان تل شما دیگر هیچ نیازی به حضور کارشناس در دفتر ندارید. کارشناس فروش و بازاریابی شما به صورت کاملا دورکاری می تواند به فعالیت های مورد نظر شما بپردازد و شما با محیط دفتری 50 متری می توانید بینهایت کارشناس دورکار داشته باشید.

از مزیت های دیگر این سیستم مدیریت حرفه ای است که شما در اختیار دارید ، شما به عنوان یک مدیر می توانید برای هر بازه زمانی گزارشات حرفه ای متفاوتی را از سیستم دریافت نمایید تا میزان فعالیت های کارشناس های فروش خود را بررسی کنید.

همچنین قادر خواهید بود پشت خط کارشناس خود بروید و بدون اینکه مشتری صدای شما را بشنود به کارشناس خود نکات لازم را ارائه دهید.

نتیجه گیری

شما به عنوان مدیر یک کسب و کار ، اگر تمامی این مسائل را از نظر مالی بررسی کنید متوجه می شوید چقدر در هزینه های شما صرفه جویی شده است و در اوج امکانات ، شما هزینه بسیار کمتری را در پیش خواهید داشت.

طبعا به دلیل جدید بودن این سیستم ، خیلی از مدیران به دلیل عدم تمایل به آپدیت و بروز شدن ، با راه اندازی این سیستم مخالفت می کنند تا زمانی که متوجه می شوند تمامی همکاران و شرکت های رقیب به این سیستم روی آورند و سپس به سراغ تلفن ابری می روند که البته باز هم ماهی از آب گرفته شده تازه است.

آدرس وبسایت نیکان تل : nikantel.com

آدرس وبسایت آس تل : astel.ir

منبع : آس تل ارائه دهنده بهترین تلفن ابری برای شرکت ها

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها