|

بهترین تلفن ابری و خط اینترنتی

هر کسب و کاری به یک سیستم تلفن نیاز دارد. استفاده از بهترین تلفن ابری و خط اینترنتی یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای راه اندازی یک سیستم ارتباطی یکپارچه است.

بهترین تلفن ابری و خط اینترنتی

هر کسب و کاری به یک سیستم تلفن نیاز دارد. استفاده از بهترین تلفن ابری و خط اینترنتی یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای راه اندازی یک سیستم ارتباطی یکپارچه است. سیستم های زیادی برای قیمت های مختلف با ویژگی های مشابه در ایران وجود دارد که تصمیم گیری را دشوار می کند. بنابراین، ما محبوبترین سیستم های تلفن ابری را بررسی کرده و آنها را براساس عواملی که برای کسب و کارهای کوچک مهمتر هستند رتبه بندی می کنیم تا بهترین تلفن ابری موجود را پیدا کنیم. برای خرید تلفن ابری از هایفون کلیک کنید.

انتخاب تلفن ابری و خط مجازی

هنگام انتخاب سیستم تلفن ابری چندین مورد وجود دارد. اولین آنها، قیمت تلفن ابری است. شما باید یک سیستم تلفنی پیدا کنید که بودجه شما را براساس تعداد خطوط مورد نیاز برآورده کند. برای مقایسه یک مرکز تلفن با مرکز تلفن های دیگر، در اولین گام بهتر است به هزینه تمام شده آنها توجه کنید. سطح امکانات و شرکت های مختلف پیشنهادهای قیمت متفاوتی دارند.

کیفیت تماس دومین نکته در انتخاب مرکز تلفن ابری است. هنگام جستجوی یک سیستم تلفن در کنار قیمت، لازم است به کیفیت مرکز تلفن ابری نیز توجه کنید. قطع شدن تماس ها و یا سطح پایین کیفیت برای کسب و کار شما اصلا مناسب نیست. بنابراین لازم است بهترین قیمت مرکز تلفن را با توجه به کیفیت بالای آن در نظر بگیرید. بر همین اساس نیز می توانید خط تلفن اینترنتی را از بهترین شرکت تهیه کنید. قیمت خط اینترنتی براساس رند بودن آنها مشخص می شود. انتخاب بهترین اعداد در شماره تلفن مجازی می تواند در کسب و کار شما نیز اثر مثبتی داشته باشد. برای استعلام خط تلفن اینترنتی وارد سایت تلینا شوید.

قابلیت ادغام مرکز تلفن با سایر عملیات تجاری شما برای هوشمند ساختن فرایندهای داخلی شرکت و آگاه ساختن اعضای تیم و ساده سازی فرایندهای کلی مهم است. بنابارین لازم است سیستم تلفنی را انتخاب کنید که قابلیت اتصال به برنامه های CRM، Slack و... را داشته باشد.

در نهایت به دنبال سیستمی باشید که همگام با رشد شرکت شما قابل ارتقاء باشد. چراکه همزمان با رشد تجارتتان، تیم شما نیز رشد می کند. پس به دنبال بهترین تلفن ابری و اینترنتی باشید تا در صورت نیاز به خطوط جدید و امکانات پیشرفته تر قابلیت ارتقا را داشته باشد. بهترین سیستم تلفن ابری در حالتی است که تمایلی به استفاده از سخت افزار نداشته باشید. اما برای ارتقاء مرکز تلفن قطعا استفاده از PBX لوکال توصیه می شود. 

مزیت استفاده از مرکز تلفن ابری

یکی از مزایای انتخاب بهترین تلفن ابری و اینترنتی این است که حتی مشاغل کوچک نیز می توانند به امکانات مرکز تلفن که معمولا فقط برای شرکت های بزرگ مقیاس و متوسط، مقرون به صرفه است دسترسی داشته باشند و نه فقط از امکانات مکالمه که حتی می توانند از قابلیت های پیشرفته تری همچون دورکاری و مدیریت تماس نیز بهره مند شوند.

از آنجایی که سیستم های تلفنی مبتنی بر ابر از طریق نرم افزار اجرا می شوند و از VoIP برای تماس ها و ارتباطات استفاده می کنند، می توانند خدمات ارزان تری ارائه دهند و در عین حال طیف غنی تری از ویژگی های اضافی مانند یکپارچه سازی نرم افزار و تجزیه و تحلیل را ارائه دهند.

نکته مثبت دیگر در این است که در سیسم تلفن ابری به جای سرمایه گذاری روی سخت افزارهای گران قیمت و شبکه بندی داخلی، فقط از شما می خواهند برای چیزی که استفاده می کنید، هزینه بپردازید. در این حالت، حتی مشاغل کوچک هم می توانند سیستم تلفنی خاص خود را راه اندازی کنند و از امکانات پیشرفته در کسب و کار خود استفاده کنند.

نتیجه تمام موارد ذکر شده، این است که امروزه کسب و کارهای کوچک می توانند با استفاده از خدمات تلفنی مبتنی بر ابر، طیف گسترده از ویژگی های پیشرفته را در اختیار داشته باشند. هیچ محدودیتی در استفاده از مرکز تلفن لوکال و یا سرور نیز نیست. امروزه شما می توانید با حداقل تجهیزات سخت افزاری از پایداری و کیفیت یک مرکز تلفن PBX استفاده کنید. انتخاب میان انواع نرم افزارهای تلفن ابری و اینترنتی و راه اندازی مرکز تلفن لوکال به عهده شماست. اجرای آن را به یک شرکت معتبر بسپارید.

222222222222222222222222

ویژگی های بهترین تلفن ویپ VoIP

معیارهای بسیاری برای مرکز تلفن ابری و یا لوکال وجود دارد در ادامه با بررسی برخی از آنها مشخص می کنید که از یک سیستم مدیریت مرکز تماس چه انتظاراتی دارید همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر وارد سایت شوید:

1-سهولت مدیریت

داشتن یک راه اندازی ساده و کنسول مدیریت کاربر پسند می تواند ارتباط تیم ها را در مشاغل با هر اندازه ای آسانتر کند، بدون اینکه همیشه به بخش پشتیبانی فنی تکیه کنند.

2-کیفیت و قابلیت اطمینان

شرکت ها باید بتوانند بدون نگرانی در مورد قطع شدن تماس، تداخل و یا سایر مشکلاتی که می تواند به تجربه مشتری آسیب برساند، تماس برقرار کرده و مکالمه داشته باشند.

3-برنامه های دسکتاپ و موبایل

قابلیت استفاده از نسخه دسکتاپ و موبایل به عنوان جایگزین تلفن های فیزیکی، در این حالت سیستم تلفن یک کسب و کار می تواند کاملا سیار باشد و به کاربران این امکان را می دهد تا در هر لوکیشنی که می خواهند به کارشان ادامه داده و تماس های ورودی و خروجی برقرار کنند.

4-مدیریت تماس

با استفاده از بهترین تلفن ابری، کسب و کارها می توانند تماس ها را هرطور که مناسب می دانند هدایت و مدیریت کنند. بهترین گزینه ها دارای ویژگی های مدیریت تماس قوی هستند، مانند مسدود کردن، انتقال تماس، ارسال پیام و... .

5-قابلیت همکاری

سازمان های متوسط تا بزرگ معمولا دارای چندین تیم هستند که باید با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و در تعامل با هم باشند. ویزگی هایی مانند پیام متنی، اشتراک گذاری فایل و ویدئو، برگذاری کنفرانس و... توسط مرکز تلفن قابل انجام است.

6-تماس بین الملل

اگر کسب و کار شما در چندین شرکت فعالیت می کند، تماس های بین المللی است. برخی از سیستم های تلفن مبتنی بر ابر قاعدتا نمی تواند تماس بین الملل را پشتیبانی کند اما شما می توانید با استفاده از یک مرکز تلفن ثابت، تماس رایگان با خارج از کشور برقرار کنید.

7-تماس نامحدود

دلیلی برای پرداخت هزینه های اضافه برای تماس هایی که برقرار می کنید و می پذیرید وجود ندارد. کسب و کارهایی که حجم تماس بالایی دارند، اغلب از تماس نامحدود و انبوه استفاده می کنند. قابلیت تماس روی وب نیز گزینه دیگری است که به مخاطبان شما امکان برقراری تماس رایگان با شما را می دهد.

نرم افزار مرکز تلفن امکانات مختلفی دارد، براساس نوع نیاز و امکانات مورد انتظار شرکت می توانید بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید. مشاوران مجموعه تلینا آماده هستند تا با بررسی خواسته های شما نرم افزار مرکز تلفن شما را پیشنهاد دهند. شما در هر لحظه از شبانه روز می توانید با مجموعه تلینا تماس بگیرید. برای دریافت اطلاعات تماس کلیک کنید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها