|

چطور کالا به خارج از کشور ارسال کنیم ؟

شرایط و نحوه ارسال محموله ها از ایران به خارج از کشور

یکی از مهمترین موضوعاتی که در تجارت بین المللی مطرح است ، ارسال محموله و کالا برای عرضه در بازارهای بین المللی می باشد . محموله در نقاط مختلف جهان این امر توسط شرکت های باربری بین المللی انجام میشود. در کشور عزیزمان با توجه به نرخ ارز و همچنین تحریم های موجود ، هزینه های حمل و نقل بین المللی تا حدودی افزایش یافته است. از طرف دیگر آشنایی با یک شرکت حمل و نقل ببین المللی برای ارسال بار و کالا به خارج از کشور که با بهترین بیمه نامه و در اسرع وقت انتقال کالا را انجام دهد نداریم.

شرایط و نحوه ارسال محموله ها از ایران به خارج از کشور

از همین جهت ، تصمیم داریم در این مقاله یکی از بهترین شرکت های باربری بین المللی که بهترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد را معرفی نماییم. 

شرکت حمل و نقل آنی بار به عنوان یکی از قدیمی ترین و بهترین شرکت ها به صورت همه روزه از همه نقاط کشور با انواع روش های باربری آماده ارسال محموله های شما به نقاط مختلف جهان است. در ادامه با خدمات این مجموعه آشنا خواهیم شد.

 

ارسال بار به خارج با انواع روش های باربری

برای ارسال بار به خارج از کشور روش های باربری مختلفی وجود دارند که هریک برای انتقال حجم خاصی از انواع محموله ها مورد استفاده قرار میگیرند.در مجموعه آنی بار بهترین کارشناسان و مشاوران برای ارائه خدمات مشاوره در خصوص انتخاب روش مناسب آماده همکاری با شما عزیزان هستند تا با کمترین هزینه و در اسرع وقت انتقال محموله های شما انجام شود. روش های زیر برای ارسال محموله ها در اسرع وقت در اختیار شما قرار میگیرند : 

 

  • حمل و نقل زمینی 
  • حمل و نقل هوایی 
  • حمل و نقل دریایی 

 

مهمترین عاملی که در هزینه های ارسال بار به خارج از کشور موثر است ، روش ارسال محموله می باشد. هر روش باربری برای ارسال تناژ مشخصی از محموله ها بر طبق شرایط خاص مورد استفاده قرار میگیرد.

ارسال بار به خارج از کشور به صورت هوایی

یکی از روش های حمل و نقل بین المللی ، روش حمل بار به صورت هوایی است . این روش یکی از بهترین و سریعترین روش های باربری است که با استفاده از خطوط هوایی امکان انتقال محموله های مختلف شما را فراهم می نماید. 

حمل هوایی دارای شرایط ویژه ای می باشد که می بایست با کارشناسان ما مشاوره نموده و پس از بررسی ، بهترین شرایط حمل و نقل و کمترین کرایه را به شما اعلام می نماید.

در خدمات حمل و نقل بین المللی ، حمل بار هوایی به 2 روش زیر انجام میشود : 

  • فریت بار مسافری 
  • کارگو 

در باربری بین المللی بصورت فریت بار ، محموله ها و کالاهای شما در حجم مشخصی توسط خطوط هواپیمایی مسافری منتقل میشود  و در حمل بار بین المللی بصورت کارگو ، محموله های شما با هر ابعاد و تناژی با استفاده از هواپیماهای ترابری و باری منتقل میشوند. به عنوان مثال ، ارسال بار به دانمارک به صورت هوایی برای محموله های مختلف دارای هزینه های متفاوتی است. از همین جهت بهتر است با کارشناسان از طریق شماره 57669-021 در تماس باشید.

images_1686123693_648034ad6de64.jpg

ارسال دریایی محموله ها به خارج از کشور 

 

یکی از بهترین روش های باربری بین المللی ، حمل و نقل دریایی محموله و کالا است . در این روش محموله های شما از نقاط مختلف کشور با استفاده از حمل زمینی به بنادر جنوبی یا شمالی کشور منتقل می شوند و سپس داخل کشتی های باری بارگیری می شوند. 

روش حمل دریایی یک روش حمل و نقل بار بسیار مقرون به صرفه است و معمولا برای انتقال محموله ها و کالاهای تجاری در تناژ و حجم بالا مورد استفاده قرار میگیرد. در روش حمل دریایی ، محموله های شما با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه منتقل خواهند شد و برای افزایش امنیت محموله ها از بهترین بیمه نامه نیز استفاده میشود.

به عنوان مثال ، برای ارسال بار به استرالیا از این روش ارسال استفاده میشود. 

images_1686123711_648034bf8b2d2.jpg

حمل و نقل زمینی بار و کالا به سایر کشور ها 

 

برای ارسال بار به خارج از کشور یکی از بهترین روش های باربری را می توان حمل زمینی نامید . در روش حمل زمینی محموله های شما با استفاده از تریلی ترانزیت به صورت همه روزه از همه نقاط کشور بارگیری و به کشور های اروپایی و آسیایی ارسال می شوند.

حمل زمینی یک روش مقرون به صرفه برای ارسال محموله ها و کالاهای مختلف می باشد که خصوصا برای کشور های همسایه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد . در روش حمل زمینی برای سایر کشور ها ، محموله های شما در کمترین زمان ممکن پس از انجام فرایند های مربوط به گمرک کالا ، از طریق مرز زمینی با ترکیه یا سایر کشور ها به مسیر خود برای تحویل محموله ادامه می دهد . 

به عنوان مثال ، ارسال بار به سوئد به صورت زمینی از خدمات تخصص مجموعه آنی بار است که به صورت همه روزه انجام میشود . 

کاملترین بیمه نامه برای ارسال بار به خارج از کشور 

یکی از مهمترین ویژگی های یک شرکت حمل و نقل و باربری بین المللی معتبر ، استفاده از بیمه نامه می باشد . برای انتقال محموله های مختلف از طریق روش های زمینی ، هوایی و دریایی باید از بیمه نامه ای متناسب با میزان ارزش محموله و شرایط انتقال محموله ها استفاده نمود . 

به عنوان مثال ، مجموعه آنی بار برای ارسال بار به خارج به صورت زمینی از بیمه ایران و آسیا و Cmr استفاده می نماید . برای ارسال محموله ها به صورت هوایی نیز از بیمه ناهه ایرلاین ها استفاده میشود . 

میزان پوشش بیمه نامه نیز بر اساس اعلام میزان ارزش محموله توسط صاحب محموله میشود . اگر قصد دارید محموله  و کالایی از ایران به خارج از کشور ارسال کنید فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید و پس از مشاوره با کارشناسان مجموعه آنی بار بهترین بیمه نامه را برای محموله های انتخاب کنید . 

برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید از طریق سایت آنی بار anibar.net اقدام نمایید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها