|

نحوه عملکرد ترون به چه روشی است؟

یکی از ارز‌های دیجیتال مطرح و معروف دنیا که در سال 2017 در سنگاپور ایجاد شد، ترون نام دارد. ارز دیجیتال ترون یکی از پلتفرم‌های دیجیتال غیرمتمرکز است و مانند بسیاری دیگر از ارز‌های دیجیتال و کریپتو‌های موجود در بازار در بستر بلاک چین ایجاد شده است.

 

یکی از ارز‌های دیجیتال مطرح و معروف دنیا که در سال 2017 در سنگاپور ایجاد شد، ترون نام دارد. ارز دیجیتال ترون یکی از پلتفرم‌های دیجیتال غیرمتمرکز است و مانند بسیاری دیگر از ارز‌های دیجیتال و کریپتو‌های موجود در بازار در بستر بلاک چین ایجاد شده است.

خرید ترون از زمان ایجادش روند و رشد فراوانی داشته است و ارزش قیمت ترون سبب شده که بسیاری از افراد و علاقه‌مندان به بازار کریپتوکارنسی دوست داشته باشند در این ارز سرمایه‌گذاری کنند. در این مقاله قصد داریم تا نگاهی دقیق‌تر به پروژه ترون داشته باشیم و ببینیم ارز دیجیتال trxکه این روز‌ها عده زیادی را مجذوب خود کرده است، چه عملکردی را از خود نشان می‌دهد. در ادامه این مقاله علاوه بر آشنایی کلی با تاریخچه ترون با نحوه عملکرد ارز دیجیتال ترون نیز آشنا خواهید شد.

ترون چیست و چه کار می‌کند؟

پیش از آنکه به مسأله عملکرد ترون بپردازیم ابتدا لازم است که یک سری توضیحات کلی در رابطه با ساختار این ارز دیجیتال بدهیم. ارز دیجیتال trx وامدار ویژگی خاص بلاک چین است که از آن به عنوان شبکه همتا به همتا یاد می‌شود. به وسیله این شبکه واسطه‌ها حذف می‌شوند و تولید‌کنندگان محتوا می‌توانند بدون حضور شخص ثالث محتوای خود را به خریداران بفروشند. لازم به ذکر است که توسعه‌دهندگان ترون برای آن از زبان برنامه‌نویسی solidity استفاده می‌کنند. ارز دیجیتال trx از توکن Tronix استفاده می‌کند، بنابراین اگر برای خرید ترون به سایت صرافی wallexمراجعه کردید لازم است دنبال این توکن باشید.

عملکرد ترون به چه صورت است؟

حال که به صورت کلی با ساختار پروژه ترون آشنایی پیدا کردیم، پیش از خرید ترون باید بدانیم که نحوه عملکرد این ارز دیجیتال به چه صورتی است. این ارز همانند اتریوم از مدل مبتنی بر حساب استفاده می‌کند. یعنی کلید‌های رمزنگاری که پروتکل ترون صادر می‌کند، قادر هستند دسترسی به موجودی توکن‌هایش را کنترل کنند. شبکه بلاک چین تبادل دیتا‌های موجود را با توجه به سه لایه مختلف هدایت می‌کند:

لایه اصلی در معماری ترون

اولین لایه، لایه اصلی است که دستورالعمل‌هایی که در جاوا یا solidity یعنی همان زبان برنامه‌نویسی ارز دیجیتال ترون نوشته شده‌اند را حساب می‌کند و آن‌ها را به ماشین مجازی Tronix ارسال می‌کند.

لایه برنامه در معماری ترون

لایه بعدی لایه برنامه نام دارد که توسط توسعه‌دهندگان برای به وجود آوردن کیف پول و برنامه‌های کاربردی با ارز دیجیتال trxو سازگار با نرم‌افزار استفاده می‌شود.

لایه ذخیره‌سازی در معماری ترون

یک لایه سوم نیز در ارز دیجیتال ترون وجود دارد که به نام لایه ذخیره‌سازی شناخته می‌شود. از این لایه برای تقسیم کردن دیتا‌های بلاک چین (یعنی همان سوابقی که در تاریخ شبکه وجود دارند) و همچنین اطلاعاتی که راجع به وضعیت آن است (که قرارداد‌های هوشمند در آن نگهداری می‌شوند) طراحی شده است.

اگر شما نیز علاقه به خرید ترون علاقه دارید و می‌خواهید در این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید یا دوست دارید از قیمت ترون آگاهی پیدا کنید می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال والکس مراجعه کنید. همچنین در بلاگ صرافی والکس مقالات زیادی در رابطه با ترون وجود دارد که می‌توانند اطلاعات شما را پیرامون این ارز دیجیتال افزایش دهند. در ادامه این مقاله به شما بهترین روش خرید ترون را آموزش می‌دهیم.

چطور ترون را بخرم؟

یکی از سؤالاتی که اکنون ممکن است در ذهن شما باشد این است که از کجا و به چه صورت می‌توانید ارز دیجیتال ترون را خریداری کنید. بهترین و آسان‌ترین روشی که وجود دارد این است که به صرافی‌های ارز دیجیتال مراجعه کنید و به عنوان یک کاربر ایرانی مسیر ساده این است که به یک صرافی ایرانی معتبر مثل صرافی ارز دیجیتال ایرانی والکس مراجعه کنید. شما می‌توانید ترون را به دو روش خریداری کنید:

معامله با ارز فیات

یا این‌که ترون را به صورت ریالی و با کارت بانکی خود انجام دهید. از این طریق فقط می‌توانید با مراجعه با صرافی‌های ایرانی از جمله والکس کار خود را انجام دهید. صرافی والکس بستری ایمن و مطمئن برای خرید ارز دیجیتال فراهم کرده است و علاوه بر مشاهده قیمت ترون به صورت لحظه‌ای می‌توانید به آسانی خرید خود را ثبت کنید.

معامله جفت ارز

دیگر روش این است که معامله جفت ارز انجام دهید و این مخصوص صرافی‌های ایرانی نیست و در صرافی‌های خارجی نیز می‌توانید این کار را انجام دهید. از این طریق می‌توانید دو ارز دیجیتال را به یکدیگر تغییر دهید مثلاً ارز تتر را بدهید و به جای آن ارز دیجیتال trx را خریداری کنید.

خرید ترون و سرمایه‌گذاری

البته با توجه به شرایط تحریمی که در کشور ایران وجود دارد و بسیاری از صرافی‌های خارجی ارز دیجیتال در دسترس ما نیستند بهترین راه و ایمن‌ترین کار برای کاربر و سرمایه‌گذار ایرانی آن است که از طریق صرافی‌های ایرانی اقدام به خرید ارز دیجیتال ترون کند. پلتفرم والکس با امکانات بسیار بالا به شما بستری ایمن و مطمئن ارائه می‌کند که در آن خرید ترون را به آسانی انجام دهید و از قیمت ترون به صورت لحظه‌ای آگاه شوید.

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با نحوه عملکرد ارز دیجیتال ترون آشنا کنیم و یک سری اطلاعات کلی پیرامون این ارز دیجیتال بدهیم. به طور کلی تلاش پلتفرم ارز ترون این است که مسیری برای کاربران ایجاد کند تا تولید‌کنندگان محتوا و خریداران محتوا بتوانند با کمترین دردسر و بدون این‌که واسطه‌ها دخالت کنند، با هم مرتبط شوند و تجارت کنند. بنابراین فعالیتی که ترون در دنیای ارز دیجیتال می‌کند بسیار تحسین‌برانگیز است. این پروژه بزرگ می‌تواند در آینده جذاب باشد و از جمله ارز‌های دیجیتال موفق شود. بنابراین می‌توانید خرید ترون را به عنوان راهی برای سود بردن در سبد ارز دیجیتال خود قرار دهید. روش خرید ترون برای ایرانیان مراجعه به صرافی ارز دیجیتال است. بهترین و مطمئن‌ترین صرافی والکس است و می‌توانید از طریق آن به آسانی قیمت ترون را ببینید و با چند کلیک، خرید خود را انجام دهید.

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها