|

آیفون ۱۴ در مدل پرو با رم ۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد

می‌دانیم که تنها یک ماه دیگر تا زمانی که اپل قرار است از سری آیفون ۱۴ خود در رویداد پاییزی سالانه خود رونمایی کند، فاصله داریم.

آیفون ۱۴ در مدل پرو با رم ۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد

بر اساس گزارشی که دیجی تایمز منتشر کرده است، آیفون ۱۴ پرو و آیفون 14 پرو مکس هر دو از حافظه رم ۶ گیگابایتی استفاده خواهند کرد و نوع جدیدتر هم قرار است که سریع‌تر و همراه با فناوری پیشرفته‌تر باشد. این گزارش ادعا می‌کند که مدل‌های رده بالای آیفون‌های آینده دارای ۶ گیگابایت حافظه رم از نو LPDDR5 خواهند بود که یک حافظه از نوع سریع‌تر و کارآمدتر در مقایسه با استانداردهای قدیمی‌تر است. آیفون‌های فعلی از نوع LPDDR4X استفاده می‌کنند و انتظار داریم که این مورد برای مدل‌های استاندارد آیفون ۱۴ نیز ادامه داشته باشد. بر خلاف سری آیفون ۱۳ که از ۴ گیگابایت حافظه شروع می‌شود، تمام مدل‌های سری آیفون ۱۴ از حافظه رم ۶ گیگابایتی برخوردار خواهند بود.

 

حافظه LPDDR5 در آیفون‌های رده بالاتر به معنای عملکرد بهتر و کم مصرف‌تر در مقایسه با مدل‌های استاندارد هستند. در واقع، آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ مکس از حافظه ۶ گیگابایتی نوع LPDDR4X استفاده کرده و آیفون ۱۴ و و آیفون 14 پرو مکس هم قرار است که از نوع LPDDR5 استفاده کنند. طی تغییری که نسبت به گذشته صورت گرفته است، تنها مدل‌های رده بالاتر آیفون ۱۴ پرو و آیفون 14 پرو مکس به تراشه جدید A16 مجهز خواهند شد. مینگ چی کو تحلیل‌گر اپل هم اولین بار در ماه مارس گزارشی از استاندارد حافظه جدیدتر ارائه کرده و گفت که مدل‌های استاندارد آیفون ۱۴ از همان تراشه A15 استفاده می‌کنند.

خرید اقساطی آیفون 14 در کمترین زمان ممکن

می‌دانیم که تنها یک ماه دیگر تا زمانی که اپل قرار است از سری آیفون ۱۴ خود در رویداد پاییزی سالانه خود رونمایی کند، فاصله داریم. شایعاتی وجود دارد که گویا اپل برای امسال پاییز شلوغی را برنامه ریزی کرده است و آیفون‌های جدید، اپل واچ‌ها و ایرپادها همگی در این رویداد معرفی خواهند شد. شایعاتی وجود دارد که آیفون‌های جدید دارای چندین ویژگی و تغییرات خواهند بود. از دوربین‌های بهبود یافته قابل توجه گرفته تا رنگ بنفش که احتمالا به این سری اضافه خواهد شد. گویا ناچ صفحه نمایش از آیفون ۱۴ خداحافظی کرده و با خرید اقساطی آیفون 14 می‌توانید مانند گوشی‌های اندرویدی از صفحه نمایش تمام صفحه بهره ببرید..

آیفون 14 پرو مکس دیگر دور از دسترس نیست

با شرایطی که سایت بازرگانی سیب در خرید اقساطی آیفون 14 فراهم کرده است، دیگر آیفون 14 پرو مکس خریدی دور از دسترس برای شما نیست. این گوشی هوشمند با جمعی از بهترین فناوری‌های شایع شده اپل در اختیار شما خواهد بود و می‌توانید خریدی مطمئن داشته باشید. آیفون 14 پرو مکس احتمالا با همان ابعاد مشابه سال گذشته روانه بازار شده و طراحی منحصربه‌فرد و مواد اولیه ناب را در این گوشی خواهیم داشت.

دوربین قدرتمند و باتری بزرگ‌تر

یکی از مهم‌ترین تغییراتی که احتمالا با آیفون 14 پرو مکس تجربه خواهید کرد، تغییر دوربین واید ۱۲ مگاپیکسلی سال گذشته به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی است. دوربین‌های اولترا واید و تله فوتو هم با ارتقا مواجه شده‌اند و تجربه‌ای ناب در عکس برداری نور روز و مخصوصا نور شب را برای شما خواهند داشت. بیشترین نمود این سنسور جدید، در کیفیت فیلم‌برداری 8K است که بالاخره در سری آیفون هم می‌توانید از آن بهره ببرید. به واسطه عرضه iOS 16 و تراشه جدید A16 هم انتظار داریم که اپل امکانات نرم افزار بهتری را هم در سنسورهای دوربین خود قرار داده باشد.

بازرگانی سیب فرصتی برای خرید آسان محصولات اپل

محصولات اپل شامل گستره عظیمی است که هر کدام از آن‌ها دارای ارزش بالایی هستند. بازرگانی سیب امکان خرید اقساطی هر کدام از این محصولات را برای شما فراهم کرده است. از اپل واچ‌ها به عنوان مکملی برای گوشی آیفون گرفته تا آیپد و ایرپاد که طرفداران زیادی در کشورمان هم دارند. مک بوک‌ها را در انواع مختلف با تراشه M1 و M2 می‌توانید خریداری کرده و از خدمات ارزنده آن‌ها لذت ببرید.

امکان خرید آی مک و سایر محصولات اپل در این سایت به شیوه اقساطی فراهم شده است و با کمترین مدارک مورد نیاز و سریع‌ترین زمان ممکن، می‌توانید آن‌ها را برای خود داشته باشید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها