|

میلیاردر معروف قصد خرید بیت‌کوین را دارد

میلیاردر توماس پیترفی، بنیانگذار Interactive Brokers، می‌گوید اگر قیمت این ارز دیجیتال به ۱۲ هزار دلار برسد، قصد دارد بیت‌کوین بیشتری بخرد. با این حال، او همچنان نگران است که بیت کوین ممکن است «بی ارزش یا غیرقانونی شود».

میلیاردر معروف قصد خرید بیت‌کوین را دارد

به گزارش شبکه شرق، میلیاردر توماس پیترفی هفته گذشته در مصاحبه ای با فوربس چشم انداز خود را برای بیت کوین و اقتصاد ایالات متحده به اشتراک گذاشت. پیترفی بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره Interactive Brokers، یک پلت فرم معاملات آنلاین است. بر اساس فهرست میلیاردرهای فوربس، دارایی خالص او در حال حاضر ۱۸.۴ میلیارد دلار است. Interactive Brokers معاملات ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد.

 

این میلیاردر در ژانویه گفت که برای سرمایه گذاران عاقلانه است که ۲ تا ۳ درصد از ثروت شخصی خود را در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنند، فقط در صورتی که ارز فیات به "جهنم" برود. در ژوئیه سال گذشته، او فاش کرد که مقداری بیت کوین در اختیار دارد.

 

او هفته گذشته به فوربس گفت که هنوز بر این باور است که بیت کوین می تواند با وجود فروش اخیر در بازار کریپتو بسیار ارزشمند شود. او اضافه کرد که هنوز مقداری بیت کوین در اختیار دارد و قصد دارد در صورتی که قیمت این ارز دیجیتال به ۱۲۰۰۰ دلار برسد، مقدار بیشتری را خریداری کند

 

علیرغم برنامه ریزی برای خرید بیشتر بیت کوین، پیترفی همچنان در مورد آینده ارز دیجیتال محتاط است. وی تاکید کرد: احتمال بی ارزش شدن یا غیرقانونی شدن [بیت کوین] بسیار زیاد است.

 

این میلیاردر هشدار داد که دولت ایالات متحده ممکن است به دنبال ممنوعیت رمزنگاری باشد و خاطرنشان کرد که مقامات نگران هستند که از ارزهای رمزنگاری شده برای "تامین مالی فعالیت های غیرقانونی" استفاده شود. او همچنین به ناتوانی وزارت خزانه داری ایالات متحده در "کنترل یا پیگیری پرداخت ها و جمع آوری مالیات" اشاره کرد.

 

پیترفی در مورد تورم ایالات متحده که در ژوئن به بالاترین حد خود در ۴۰ سال گذشته رسید، هشدار داد: من معتقدم فشارهای تورمی سال ها ادامه خواهد داشت نه ماه ها. این یک موضوع کوتاه مدت نیست.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها