|
نویسنده: فاطمه شفیعی

از 18 تا 21 مهرماه انجام می شود

برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه صنعت ساختمان در اصفهان

بیست و ششمین نمایشگاه صنعت ساختمان از 18 تا 21 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار می شود.

برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه صنعت ساختمان در اصفهان

 این نمایشگاه با 5 کارگاه‌ و کلاس آموزشی تخصصی توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان و با اهدافی همچون آشنایی فعالان این حوزه با دانش نوین، ارائه محصولات جدید و رایزنی در مورد صنعت ساختمان سازی، تبادل و همفکری و تعامل با طیف متنوعی از شرکت‌کنندگان حوزه‌ها و صنایع مختلف برگزار می شود.

این نمایشگاه در سالنی به مساحت کلی ۱۶ هزار متر مربع میزبان شرکت های داخلی و خارجی تحول آفرین و خلاق در هفت حوزه مانند مصالح پایه ساختمانی و سیستم های سازه ای، معماری و دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان فضای باز، لوازم و تاسیسات برقی الکترونیک و امنیتی ساختمان و هوشمندسازی، ابزارآلات و تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی، خدمات مهندسی و طراحی و نظارت، پیمانکاری و انبوه سازی و آموزش و تبلیغات انجمن ها است.

مصالح پایه ساختمانی به عنوان یکی از مهم ترین شاخص ها برای قیمت گذاری و هزینه اولیه تولید مصالح، ارائه سازه های ساختمانی مرتبط با معماری نوین و ارایه معماری و دکوراسیون داخلی و خارجی از مهم ترین شاخصه های این رویداد نمایشگاهی است.

 همچنین در این نمایشگاه شرکت های مشاوره و طراح معماری و معماری داخلی، کفپوش، تجهیزات دکوراسیون، لوازم تزئینی و مبلمان فضای باز، دیوارپوش، پرده، تجهیزات نورپردازی، تجهیزات هوشمند سازی و تکنولوژی های نوین ساختمان به فعالیت می پردازند است.

بیست و ششمین نمایشگاه صنعت ساختمان از 18 تا 21 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان میزبان علاقمندان و فعالان این حوزه است.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها