|

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های اصفهان‌ تا ۲ روز دیگر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: دانشگاه‌ها و مدارس مناطق شش گانه آموزش و پرورش شهرستان اصفهان در روزهای ۱۲ و ۱۳ دی‌ماه غیرحضوری اعلام شد.

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های اصفهان‌ تا ۲ روز دیگر

به گزارش شبکه شرق و به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت: دانشگاه‌ها و مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق شش‌گانه آموزش و پرورش ‌اصفهان و ۱۱ شهرستان این استان در روزهای ۱۲ و ۱۳ دی ماه غیرحضوری شد.

منصور شیشه فروش با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال استمرار شرایط آلودگی هوا، ریزش هوای سرد و سنگین، پایداری جو و وارونگی دما، کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان که به صورت مستمر درحال برگزاری است، با تشکیل نشست اضطراری، دانشگاه ها و مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق شش‌گانه آموزش و پرورش اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد، زرین‌شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل را در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 12 و 13 دی ماه غیرحضوری اعلام کرد.

وی تصریح کرد: مهدهای کودک، پیش‌دبستانی و آموزش استثنایی در این مناطق طی دو روز اعلام شده تعطیل و نیز مطابق با برنامه‌ریزی آموزش و پرورش، امتحانات دوره اول و دوم متوسط براساس زمان بندی اعلام شده برگزار خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: به منظور کاهش ترافیک و انتشار آلاینده‌های خودرویی، طرح محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج وفرد در محدوده ترافیکی شهر اصفهان طی دو روز مذکور از درب منزل و از ساعت 8صبح الی13 و 16 الی 21 اعمال خواهد شد.

وی اضافه کرد: طی این مدت هرگونه تخلف در بخش منابع آلاینده ثابت همچون صنایع، کارگاه‌ها و نیز منابع آلاینده سیار ازجمله خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی توسط محیط زیست و عوامل راهنمایی رانندگی اعمال قانون خواهند شد.

شیشه فروش خاطرنشان کرد: همچنان توصیه می‌شود شهروندان از ورزش در فضای باز اجتناب کنند و تردد خود را در هسته‌های مرکزی و پرترافیک شهرها کاهش دهند.

 

 

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها