|
نویسنده: فاطمه شفیعی

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان

مرکز معاینه فنی تا اواخر آبان‌ماه در اصفهان افتتاح می شود

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان از افتتاح یک مرکز معاینه فنی خودرو و یک مرکز معاینه فنی موتورسیکلت تا اواخر آبان ماه خبر داد.

مرکز معاینه فنی تا اواخر آبان‌ماه در اصفهان افتتاح می شود

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سیدعلی عبداللهی با اعلام این خبر گفت: با توجه به آغاز فصل سرما و لزوم مراجعه شهروندان به مراکز معاینه فنی خودرو، شهرداری اصفهان نسبت به راه‌اندازی دو مرکز معاینه فنی اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه مرکز معاینه فنی موتورسیکلت برای اولین‌بار در شهر اصفهان راه اندازی می‌شود، افزود: از راکبان موتورسیکلت تقاضا داریم جهت دریافت برگه معاینه فنی وسیله نقلیه خود به این مراکز مراجعه و نسبت به تست‌های مربوط به آلایندگی موتورسیکلت اقدام کنند.

عبدالهی بیان کرد: مرکز معاینه فنی خودروهای باری و سنگین شهرداری در بلوار فرزانگان مقابل باغ فدک نیز آماده خدمت‌رسانی است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان سامانه نوبت‌دهی آنلاین مراکز معاینه فنی اصفهان به نشانی Fani.hamlebar.com را آماده خدمت رسانی به شهروندان عنوان کرد و گفت: هزینه معاینه فنی خودروهای سبک بنزین‌سوز و دوگانه‌سوز ۴۷ هزار تومان و جریمه خودروهایی که معاینه فنی ندارند، روزانه ۵۰هزار تومان است.

وی اظهارکرد: دوره معافیت انجام معاینه فنی از زمان تولید برای وسایل نقلیه شخصی و دولتی چهار سال و برای وسایل نقلیه عمومی یک سال تعیین شده است.

عبداللهی با اشاره به افتتاح دو مرکز جدید معاینه فنی خودرو، افزود: این مراکز اواخر آبان‌ماه افتتاح خواهد شد که در این خصوص تجهیزات لازم خریداری و نصب شده و منتظر انجام تست‌های اولیه هستیم تا بتوانیم کدهای مربوطه را از وزارت کشور دریافت و به صورت رسمی اقدام به صدور معاینه فنی کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها