|

یاری‌‌رسانی بین‌المللی به مظلومان غزه

در اخبار آمده بود که دولت ایالات متحده آمریکا همراه با اذناب بین‌المللی و منطقه‌ای خود، پیش‌قدم شده‌اند تا در یک همکاری چند‌دولتی، برای مردم مظلوم غزه که اسیر صهیونیست‌های اشکنازی (غیر‌سامی) هستند، به هر نحو ممکن از هوا، دریا و زمین غذا و دیگر نیازهای مبرم را ارسال کنند.

در اخبار آمده بود که دولت ایالات متحده آمریکا همراه با اذناب بین‌المللی و منطقه‌ای خود، پیش‌قدم شده‌اند تا در یک همکاری چند‌دولتی، برای مردم مظلوم غزه که اسیر صهیونیست‌های اشکنازی (غیر‌سامی) هستند، به هر نحو ممکن از هوا، دریا و زمین غذا و دیگر نیازهای مبرم را ارسال کنند.

هرچند دولت صهیونیسم بین‌الملل که از هیچ ظلم، کشتار و تخریبی در اراضی اشغالی ابا ندارد، گفته است «اجازه نمی‌دهد چنین کمک‌هایی به فلسطینی‌ها برسد». صهیونیست‌های غاصب به‌ویژه در قالب شهرک‌نشین‌های غیرقانونی اعلام‌شده از سوی سازمان ملل، بی‌شرمی در جنایت را به حد اعلا رسانده و حتی زنان و کودکان گرسنه را که برای دریافت کمک دور کامیون حامل کمک‌ها از مصر جمع شده بودند، به گلوله بسته و ده‌ها نفر از این گرسنگان را در یک دم کشته است. از این رویکردها آدمی در شگفت است که نظام اسلامی ما، در صدر فهرست اخبار کمک‌های غذایی بین‌المللی نیست یا اگر هست خبررسانی آن را بلد نیست. ملت ما که برای طرفداری از حقوق فلسطینی‌ها در صدر آماج توطئه‌های صهیونیست‌ها زیر انواع فشارها، تحریم‌ها و مجازات‌های یاران اسرائیل است، حق دارد بپرسد چرا دولت ما دنبال ایجاد یک سامانه بین‌المللی برای کمک‌رسانی جمعی از ملت‌ها، برای فلسطینی‌ها نیست‌ ‌یا اگر هست چرا در این زمینه خبررسانی نمی‌کند؟! ملت ایران حق دارد بپرسد این همه دستگاه‌های تبلیغاتی در این زمینه چه می‌کنند؟! از دیگر سو، گویا دستگاه دیپلماسی دولت یا تاریخ نخوانده‌اند‌ یا شیوه رفتار بین دولت‌ها در عصر ما را درنمی‌یابند! گویا دستگاه دیپلماسی ما نمی‌داند چگونه در افکار عمومی جهانیان و حتی بین مسلمانان‌ باید نفوذ کرد. باید آموخت که صهیونیست‌ها اشکنازی مانند آدمکش نتانیاهو که پدرش هم از تروریست‌های هاگانا بوده، یهودیان تقلبی هستند که خود را به دروغ به دین موسی و نسل ابراهیم و اسحق و یعقوب علیه‌السلام بسته‌اند؛ حال آنکه اینان اصلا سامی هم نیستند و از نسل یاجوج و ماجوج خزری هستند و کل ادعاهای آنها در میراث‌خواری هولوکاست، یک شارلاتانیسم بین‌المللی و کل ادعاهای آنها برای سرزمین فلسطین، بی‌‌اساس و دروغ است. به هر حال، پیشنهاد می‌‌کنم ایران همراه با کشورهایی مثل مالزی و ترکیه و بلکه با بیشتر کشورهای آفریقایی و آسیایی در ایجاد سامانه‌های بین‌المللی کمک‌رسانی به غزه پیش‌قدم شود و حتی سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای مثل اکو، سازمان کشورهای اسلامی و پیمان شانگهای را برای کمک جمعی رهنمون شود. معصوم علیه افضل الصلواه فرمود «الدال علی الخیر کفاعله»؛ هر‌کس دیگری را به خیر رهنمون شود، در این خیر، همانند او است.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها