|

اطلاعیه تعطیلی مدارس

آخرین اخبار و جزئیات درباره تعطیلی مدارس اعلام شد.

اطلاعیه تعطیلی مدارس

به گزارش شبکه شرق، اطلاعیه تعطیلی مدارس در چند استان کشور برای فردا «سه‌شنبه، ۲۸ فروردین ۱۴۰۳» صادر شد.

تعطیلی مدارس در استان فارس

برخی از مدارس استان فارس فردا، تعطیل شدند و آموزش به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

مدیریت بحران استانداری فارس در پی اعلام هشدار هواشناسی، نحوه آموزش در مدارس برخی از شهرستان‌های استان فارس را در روز سه‌شنبه، «۲۸ فروردین ماه» به صورت غیرحضوری اعلام کرد.

بر اساس اعلام مدیریت بحران استانداری فارس، به دلیل هشدار هواشناسی، آموزش دانش‌آموزان مدارس شهرستان‌های مهر، لامرد، لارستان، گراش، اوز، جویم، خنج، فراشبند و قیرکارزین در روز سه‌شنبه، ۲۸ فروردین به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد انجام خواهد شد.

بر این اساس سایر مدارس در استان فارس باز و آموزش به صورت حضوری خواهد بود.

تعطیلی مدارس در استان هرمزگان

مدارس هرمزگان فردا «سه‌شنبه، ۲۸ فروردین ماه»، غیرحضوری خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان گفت: باتوجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و احتمال بارندگی شدید مدارس استان هرمزگان به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

ببه نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، احسان کامرانی با اشاره به وضعیت قرمز اعلام‌شده جوی و دریایی، گفت: طبق تصمیم ستاد مدیریت بحران استان برای آرامش خاطر مردم و کاهش تردد در سطح استان، مدارس همه مقاطع تحصیلی در تمامی شهرستان‌ها فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ماه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

معاون استاندار هرمزگان از مردم سراسر استان خواست به هشدارهای هواشناسی توجه جدی داشته باشند و از تردد غیرضروری درون شهری و بیرون شهری خودداری نموده و در مسیر و حریم رودخانه‌ها و در ارتفاعات قرار نگیرند.

تعطیلی مدارس در استان کرمان

مدارس شهرستان‌های جنوب کرمان تعطیل شد.

با توجه به هشدار قرمز هواشناسی و پیش‌بینی سیل، مدارس شهرستان های عنبرآباد، فاریاب، کهنوج، رودبار جنوب و جازموریان فردا سه‌شنبه از سوی فرمانداران تعطیل اعلام شدند که در صورت نیاز این تعطیلی تمدید می‌شود.

همچنین شهرستان‌های جیرفت، منوجان و قلعه‌گنج به دلیل اینکه پیش‌بینی بارندگی بیشتری در آنها شده است، در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تعطیل اعلام شدند.

تعطیلی مدارس در استان بوشهر

مدارس و دانشگاه‌های چهار شهرستان جنوب استان بوشهر فردا غیرحضوری است.

به دلیل بارندگی و احتمال آبگرفتگی معابر مدارس و دانشگاه‌های چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر فردا، سه‌شنبه «۲۸ فروردین ماه» غیرحضوری است.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، با اعلام ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر، به دلیل بارندگی و احتمال آبگرفتگی معابر، تمام مدارس و دانشگاه‌های شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در روز سه‌شنبه «۲۸ فروردین ماه»، در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

ستاد مدیریت بحران از شهروندان خواست از حضور در مناطق پرخطر، از جمله مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌ها و سواحل پرهیز کنند.

 

 

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها