|

اطلاعیه تعطیلی مدارس

مدارس برخی شهرها و استان‌های کشور فردا تعطیل شد.

اطلاعیه تعطیلی مدارس

به گزارش شبکه شرق، با توجه به برودت و سرمای شدید در نواحی مختلف کشور، مدارس برخی شهرها و استان‌های کشور، امروز «دوشنبه، هفتم اسفند ماه ۱۴۰۲»، تعطیل است و آموزش به صورت مجازی و غیرحضوری خواهد بود.

تعطیلی مدارس در مشهد و چند شهر استان خراسان رضوی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: فعالیت مدارس مشهد و چند شهرستان استان در مقطع ابتدایی در نوبت عصر دوشنبه «هفتم اسفندماه»، به دلیل بارش برف و برودت هوا غیرحضوری اعلام شد.

سید امیر شوشتری اظهار کرد: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، امروز «هفتم اسفندماه»، فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی مشهد در نوبت عصر به صورت غیرحضوری است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، همچنین امروز فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی نواحی هفتگانه مشهد، سرخس، تبادکان و مدارس ابتدایی و متوسطه اول فریمان و صالح آباد در نوبت عصر به صورت غیر حضوری و از طریق پیام رسان شاد برگزار خواهد شد. کلیه مهدهای کودک، پیش دبستانی‌ها، مدارس استثنایی و فعالیت مراکز جامع سنجش آموزش و توانبخشی در نواحی هفتگانه مشهد، سرخس، تبادکان، فریمان و صالح آباد نیز غیرحضوری است.

تعطیلی مدارس رباط‌کریم و بهارستان

دانش‌آموزان مقطع ابتدایی رباط کریم و بهارستان به علت سرما امروز «دوشنبه، هفتم اسفندماه» در بستر شاد درس بخوانند.

آموزش در کلاس‌های درس مقطع ابتدایی شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان برای امروز «دوشنبه، هفتم اسفندماه» در نوبت صبح مجازی شد.

بر اساس این گزارش این تصمیم به دلیل سرما و لغزندگی معابر اتخاذ شده است.

تعطیلی مدارس روبارقصران

کلاس درس همه مقاطع تحصیلی رودبارقصران امروز غیرحضوری است.

کلاس درس همه مقاطع تحصیلی رودبارقصران به علت برودت هوا امروز «دوشنبه»، در دو نوبت صبح و عصر، غیرحضوری شد.

بنابر اعلام ستاد مدیریت بحران شمیرانات، کلاس درس تمام مقاطع تحصیلی رودبار قصران برای امروز دوشنبه هفتم اسفندماه غیرحضوری شد.

بر اساس این گزارش این تصمیم به علت سرما و برودت هوا اتخاذ شده است.

گفتنی است که کلاس‌ها در بستر مجازی و شاد دایر خواهد بود.

تعطیلی مدارس در استان آذربایجان شرقی

اداره‌ کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اطلاعیه‌ای در خصوص فعالیت مدارس استان در روز دوشنبه صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است؛ «با توجه به برودت هوا؛ فعالیت تمامی مدارس منطقه اسکو (مدارس شهری و روستایی اسکو و شهر جدید سهند) در شیفت صبح و در تمامی مقاطع تحصیلی، با یک ساعت تاخیر، آغاز خواهد شد.

در کلیبر با توجه به بردوت و سرمای شدید، فعالیت مدارس شهری منطقه کلیبر در تمامی مقاطع و مدارس شهری، روستایی و عشایری بخش آبش احمد با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد و فعالیت مدارس روستایی بخش مرکزی کلیبر در مقطع ابتدایی، غیرحضوری است.

در سراب با توجه به برودت هوا و سرمای شدید؛ فعالیت مدارس شهری و روستای منطقه سراب در تمامی مقاطع تحصیلی بصورت غیر حضوری می‌باشد.

در مهربان به دلیل برودت و سرمای شدید هوا در شهر مهربان، فعالیت‌های آموزشی در مقطع پیش دبستانی در این منطقه، تعطیل بوده و فعالیت مدارس ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح و بعد از ظهر بصورت غیرحضوری است. فعالیت مدارس مقاطع متوسطه شهری و روستایی نیز با یک ساعت تأخیر، آغاز خواهد شد.

در هریس با توجه به برودت هوا در منطقه هریس، فعالیت مدارس این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد گردید.

در نظرکهریزی به علت برودت هوا، فعالیت کلیه مدارس شهری و روستایی منطقه نظرکهریزی در تمام مقاطع تحصیلی در شیفت صبح با یک ساعت تأخیر، شروع خواهد شد.»

تعطیلی مدارس در استان کرمانشاه

روابط عمومی استانداری کرمانشاه از تاخیر ۲ساعته برای نوبت صبح مقطع ابتدایی در ۱۰ شهرستان استان کرمانشاه خبر داد.

به اعلام روابط عمومی استانداری کرمانشاه، امروز «دوشنبه، هفتم اسفند» مدارس مقاطع ابتدایی در ۱۰ شهرستان استان کرمانشاه با ۲ ساعت تاخیر شروع بکار خواهد کرد.

بر اساس این اعلام، مدارس ۱۰ شهرستان دالاهو، اسلام آبادغرب، ثلاث باباجانی، روانسر، پاوه، جوانرود، هرسین، سنقر و کلیایی، صحنه و کنگاور با ۲ ساعت تاخیر آغاز بکار خواهند کرد.

گفتنی است، تغییری در روند معمولی آغاز به کار مدارس شهرستان‌های کرمانشاه، گیلانغرب، قصرشیرین و سرپل ذهاب نخوایم داشت.

تعطیلی مدارس در استان خراسان رضوی

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر فردا دوشنبه فعالیت برخی از مدارس خراسان رضوی غیرحضوری شد.

حسین محمدزاده، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر؛ فردا «دوشنبه، هفتم اسفندماه» فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی سرخس در دو نوبت صبح و عصر و مدارس ابتدایی سرولایت و فریمان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد و کلیه مدارس گناباد در تمامی مقاطع و مدارس ابتدایی شهرستان کلات در نوبت صبح با دو ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر؛ فردا «دوشنبه، هفتم اسفندماه» فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی سرخس در دو نوبت صبح و عصر و مدارس ابتدایی سر ولایت و فریمان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان شاد برگزار خواهد شد و کلیه مدارس گناباد در تمامی مقاطع و مدارس ابتدایی شهرستان کلات در نوبت صبح با دو ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

او افزود: کلیه مهدهای کودک، پیش دبستانی‌ها، مدارس استثنایی و فعالیت مراکز جامع سنجش آموزش و توانبخشی شهرستان‌های سرولایت، سرخس و فریمان نیز تعطیل است.

محمدزاده تصریح کرد: با عنایت به انتشار اخبار غیر موثق غیرحضوری شدن مدارس در برخی از کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی؛ حق پیگیری قانونی آموزش و پرورش استان در این خصوص محفوظ است لذا به همین منظور اولیا و دانش آموزان عزیز آخرین اطلاعات در خصوص غیرحضوری شدن مدارس آموزش و پرورش استان را تنها از کانال آموزش و پرورش خراسان رضوی به آدرس https://shad.ir/apkhrazvi در پیام‌رسان شاد، پیگیری کنند.

تعطیلی مدارس در استان کردستان

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان گفت: به دلیل برودت هوا، فعالیت مدارس برخی شهرهای کردستان دوشنبه «هفتم اسفند ماه»، به صورت غیرحضوری و فعالیت تعدادی نیز با تاخیر خواهد بود.

میثم منتشلو، مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان به خبرنگاران رسانه‌های استان کردستان اعلام کرد: به علت برودت هوا براساس تصمیم فرمانداران فعالیت مدارس برخی شهرهای استان دوشنبه هفتم اسفند ماه به صورت غیرحضوری و برخی نقاط نیز با تاخیر انجام می‌شود.

شهرستان سنندج: فعالیت مدارس در تمامی دوره‌های تحصیلی سطح شهر و روستای سنندج با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

شهرستان سقز: فعالیت تمامی مدارس شهر و روستاهای سقز در دوره ابتدایی به صورت غیرحضوری و در بستر شاد انجام می‌شود.

شهرستان قروه: فعالیت مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی دوره اول و دوم (پایه اول تا ششم) سطح شهر و روستای این شهرستان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری و در بستر شبکه شاد انجام می‌شود.

شهرستان سروآباد: مدارس ابتدایی سطح شهر و روستاهای سروآباد در نوبت صبح به صورت غیرحضوری انجام می‌گیرد و مدارس متوسطه دور اول و دوم سطح شهر و روستا با تاخیر و از ساعت ۹ آغاز می‌شود.

شهرستان کامیاران (بخش مرکزی و موچش): فعالیت تمامی مدارس شهری و روستایی بخش مرکزی و موچش در تمامی مقاطع تحصیلی با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

شهرستان دهگلان: فعالیت تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شهرستان دهگلان در نوبت صبح و با تاخیر از ساعت ۹ آغاز می‌شود.

منطقه سریش‌آباد: فعالیت تمامی مدارس ابتدایی سطح شهر و روستا در نوبت صبح به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام می‌گیرد. همچنین مراکز پیش‌دبستانی در این نوبت تعطیل است.

منطقه کرانی: فعالیت تمامی مدارس شهر و روستاهای تابعه این منطقه به صورت غیرحضوری و در بستر شاد شکل می‌گیرد.

شهرستان بانه: مدارس سطح شهر و روستاهای بانه در نوبت صبح غیرحضوری خواهد بود.

تعطیلی مدارس در اردبیل

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: فعالیت‌های آموزشی مدارس روز دوشنبه «هفتم اسفند ماه» در برخی از شهرهای استان اردبیل غیرحضوری و در بستر شاد انجام می شود.

حسن اسکندرزاده، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا در اردبیل، نیر، هیر و گرمی فعالیت های آموزشی دوره های پیش دبستانی و ابتدایی و کلیه مدارس استثنایی در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان اردبیل تاکید کرد: در مشگین شهر دوره های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی و متوسطه اول روستایی در نوبت صبح به صورت غیر حضوری خواهد بود.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان اردبیل همچنین گفت: در شهرستان خلخال خلخال دوره‌های پیش دبستانی، ابتدایی متوسطه دوره اول و مدارس استثنایی در نوبت صبح به صورت غیرحضوری خواهد بود.

اسکندرزاده افزود: همچنین در کوثر، لاهرود و ارشق دوره های پیش دبستانی و ابتدایی غیرحضوری بوده و دوره های متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه شهروندان اخبار تعطیلی مدارس را از کانال روابط عمومی آموزش و پرورش پیگیری کنند، تصریح کرد: در صورت اعلام تعطیلی برای سایر پایه‌ها از طریق کانال‌های ارتباطی اداره کل آموزش و پرورش اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد.

تعطیلی مدارس در استان سیستان و بلوچستان

روابط‌عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اعلام کرد: آموزش در مدارس شهرستان‌های فنوج، سرباز، قصرقند، خاش و دلگان امروز در ۲ نوبت صبح و عصر براثر تداوم بارندگی، غیرحضوری اعلام شد.

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها