|

اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره خرید بلیت مسابقات جام جهانی

فدراسیون فوتبال از آغاز ثبت نام قرعه‌کشی خرید بلیت مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر طبق برنامه از امروز خبر داد.

اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره خرید بلیت مسابقات جام جهانی
فدراسیون فوتبال از آغاز ثبت نام قرعه‌کشی خرید بلیت مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر طبق برنامه از صبح امروز (یکشنبه) خبر داد.

اطلاعیه فدراسیون فوتبال در خصوص قرعه کشی خرید بلیت مسابقات تیم ملی فوتبال به این شرح است:

پیرو اطلاعیه‌های قبلی در خصوص قرعه‌کشی خرید بلیت مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی، ثبت نام از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۴ اردیبهشت آغاز شده و طبق برنامه در سامانه ticket.ffiri.ir تا ساعت ٢٤ روز سه‌شنبه ٦ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

با توجه به تماس‌های مکرر و سوالات مطرح شده بدینوسیله لازم است مواردی به استحضار علاقمندان رسانده شود؛

۱- افرادی که به شکل گروهی یا انفرادی موفق به ثبت نام خواهند شد تنها یک بار این امکان را در اختیار خواهند داشت و امکان تکرار ثبت نام برای یک کاربر (سرگروه یا زیرمجموعه) به صورت گروهی یا انفرادی به هیچ وجه وجود ندارد.

۲- قیمت بلیت‌ها به ترتیب ۲۵۰ ، ۶۰۰ و ۸۰۰ ریال قطر به ترتیب در درجه‌های ۳، ۲ و ۱ بر اساس قیمت روز تبدیل ریال قطر به ریال ایران محاسبه و مبلغ نهایی به برندگان قرعه‌کشی جهت پرداخت در مهلت معین اعلام خواهد شد.

۳- با توجه به ثبت نام همزمان برخی از علاقمندان در سایت فیفا و سامانه فدراسیون فوتبال، اسامی برندگان قرعه‌کشی سامانه فدراسیون از سایت فیفا حذف خواهد شد و تنها می‌توانند بلیت خود را از همین طریق دریافت کنند.

۴- تقدم و تاخر در ثبت نام تاثیری در افزایش یا کاهش شانس علاقمندان در قرعه‌کشی نخواهد داشت و ثبت نام تا پایان مهلت مقرر طبق اعلام قبلی و بدون محدودیت ادامه خواهد داشت.

۵- با توجه به استقبال قابل توجه صورت گرفته همانطور که پیش از این اعلام شد اولویت قرعه کشی با داوطلبانی است که جهت خرید بلیت هر سه مسابقه تیم ملی ایران در این مرحله اقدام نموده‌اند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها