|

درخواست بازگشت «عادل فردوسی‌پور» به شبکه سه برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

۴ سال است که به دلیل اختلافات پیش‌آمده بین مدیر شبکه سه و عادل فردوسی‌پور مردم از دیدن برنامه‌ها و گزارش‌های ایشان محروم شده‌اند. اکنون مردم با راه اندازی تعداد زیادی کارزا خواستار بازگشت عادل فردوسی‌پور به شبکه سه برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شدند.

درخواست بازگشت «عادل فردوسی‌پور» به شبکه سه برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

 

۴ سال است که به دلیل اختلافات پیش‌آمده بین مدیر شبکه سه و عادل فردوسی‌پور مردم از دیدن برنامه‌ها و گزارش‌های ایشان محروم شده‌اند. اکنون با راه اندازی تعداد زیادی کارزا خواستار بازگشت عادل فردوسی‌پور به شبکه سه برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شدند.

جناب آقای دکتر پیمان جبلی
ریاست محترم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران

با سلام
همانگونه که مستحضرید هر ۴ سال یکبار مسابقات جام جهانی فوتبال در جهان برگزار می‌شود و مردم فوتبال دوست ایران همیشه عادت دارند ویژه‌برنامه جام جهانی را در طول مسابقات با اجرای عادل فردوسی‌پور تماشا کنند.
۴ سال است که به دلیل اختلافات پیش‌آمده بین مدیر شبکه سه و عادل فردوسی‌پور مردم از دیدن برنامه‌ها و گزارش‌های ایشان محروم شده‌اند. حال که پس از ۴ سال فصل جام جهانی شده خبر رسیده که ویژه‌برنامه جام جهانی قرار است با چهره‌های تکراری و نه چندان محبوب روی آنتن شبکه سه برود و قرار است مردم بازهم از دیدن برنامه و گزارش عادل فردوسی‌پور محروم بمانند.
از شما تقاضا داریم شرایطی را مهیا کنید تا باز هم ویژه‌برنامه جام جهانی را عادل فردوسی‌پور اجرا کند.

با تشکر

برای پیوستن به این کارزار اینجا را کلیک کنید 

 

  • نجوا

    آره میگن برگرده اما بدون ۹۰

    عادل هم زیر بار نمیره

    عادل با نود برگرد لطفا

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها