|

دعوت هواداران انگلیس به کیش برای حضور در فینال جام جهانی ۲۰۲۲

هواداران انگلیس دعوتنامه شگفت‌انگیزی دریافت کرده‌اند تا برای حضور در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ در جزیره ایرانی "کیش" بمانند.

دعوت هواداران انگلیس به کیش برای حضور در فینال جام جهانی ۲۰۲۲

هواداران انگلیس دعوتنامه شگفت‌انگیزی دریافت کرده‌اند تا برای حضور در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ در جزیره ایرانی "کیش" بمانند. آنها سپس از کیش به قطر رفت و آمد خواهند کرد.

به گزارش دیلی میرور، از هواداران فوتبال انگلیس دعوت شده تا در جام جهانی امسال در قطر در یکی از جرایز ایرانی بمانند. این در حالی است که مردان گرت ساوتگیت در بازی افتتاحیه خود به مصاف ایران خواهند رفت.

کیش که با نام مروارید خلیج فارس شناخته می‌شود، ۴۰ دقیقه پرواز یا ۶ ساعت با قایق از قطر فاصله دارد. در حالی که این جزیره در غرب شناخته شده نیست، اما با سرزمین اصلی ایران کاملاً متفاوت است. همه چیز در کیش موجود است. این جزیره دارای هتل‌های سطح بالا و امکانات زیبای دیگر است.

علیرغم جنجال‌ها در سال‌های اخیر، دولت ایران اصرار دارد که از طرفداران همه کشورها استقبال خواهد شد.

رستم قاسمی وزیر دولت ایران گفت که انتظار دارد، «صدها هزار هوادار جام جهانی» در ایران بمانند و او گفت که اقامت در کیش گزینه جذابی است. او ادامه داد: اکنون در حال برنامه‌ریزی هستیم تا زمینه را برای علاقمندان و گردشگران خارجی فراهم کنیم تا در اوقات فراغت خود به ایران سفر کنند و از جاذبه های کشورمان نیز دیدن کنند.

هوادارانی که در ایران می‌مانند هزینه‌های بسیار ارزان‌تری نسبت به کسانی که در قطر هستند، خواهند داشت. مقامات ایرانی امیدوارند هوادارانی که در طول جام‌جهانی به این سو و آن سو سفر می‌کنند، بخش گردشگری کشور را که در سال‌های اخیر به دلیل کرونا و تحریم‌ها نابود شده، تقویت کنند.

این مسابقات که یک ماه به طول می‌انجامد اولین دوره‌ای است که در فصل پاییز برگزار می‌شود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها