|

حمله وزیر کشور و یک سناتور فرانسه به بنزما

جرالد دارونین، وزیر کشور فرانسه، کریم بنزما را به داشتن ارتباط با اخوان‌المسلمین متهم کرده است و سناتور «بوش دو رون» خواهان پس گرفتن توپ طلا و سلب تابعیت این ستاره فوتبال شد.

حمله وزیر کشور و یک سناتور فرانسه به بنزما

به گزارش شبکه شرق، جرالد دارونین، وزیر کشور فرانسه، کریم بنزما را به داشتن ارتباط با اخوان‌المسلمین متهم کرده است.درمانین در شبکه سی‌نیوز گفت: «همانطور که همه ما می‌دانیم کریم بنزما روابطی با اخوان المسلمین دارد . ما اطلاعاتی از این ماجرا داریم.» این اظهارات بعد از توییت حمایتی بنزما برای مرد فلسطین مطرح شد!

همچنین سناتور فرانسوی خواهان پس گرفتن توپ طلا و سلب تابعیت کریم بنزما شد! سناتور بوش-دو-رون در اظهاراتی غیرقابل باور گفته است:«اگر نیت وزیر کشور ثابت شود باید تحریمی را علیه کریم بنزما در نظر بگیریم. ابتدا توپ طلایی که در فرانسه به دست آورد با باید پس بگیریم و سپس درخواست سلب تابعیت او به شکلی جدی پیگیری و اجرایی شود. ما نمی توانیم بپذیریم که یک فرانسوی دوتابعیتی شناخته شده در سطح بین الملل، این گونه به کشور ما بی احترامی و حتی به کشور ما خیانت کند.»

این اظهارات جنجال بزرگی در فوتبال جهان به راه انداخته و اکنون هشتگ «ما کنار کریم بنزما ایستاده‌ایم» به ترند جهانی ایکس(توییتر) تبدیل شد. کاربران عرب‌زبان هم هشتگ #کلنا_کریم_بنزما را ترند کرده‌اند. به نظر می‌رسد حمله سیاسیون فرانسه به بنزما سروصدای بیشتری در رسانه‌های جهان به همراه داشته باشد.

 

منبع: فرهیختگان‌آنلاین
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها