|

کریم بنزما به ایران نمی‌آید؟

به نظر می‌رسد کریم بنزما برای دومین هفته پیاپی در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا نخواهد کرد. به گزارش فوتبال 360، کریم بنزما یکی از چهره‌های جذاب بازار نقل‌وانتقالات تابستانه بود که در تصمیمی غیرمنتظره از رئال مادرید به الاتحاد عربستان پیوست تا کارش را در قاره آسیا دنبال کند.

کریم بنزما به ایران نمی‌آید؟

به نظر می‌رسد کریم بنزما برای دومین هفته پیاپی در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا نخواهد کرد. به گزارش فوتبال 360، کریم بنزما یکی از چهره‌های جذاب بازار نقل‌وانتقالات تابستانه بود که در تصمیمی غیرمنتظره از رئال مادرید به الاتحاد عربستان پیوست تا کارش را در قاره آسیا دنبال کند. 

در جریان برگزاری مراسم قرعه‌کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد که سپاهان ایران باید در مرحله گروهی با الاتحاد عربستان رقابت کند و همین مسئله باعث شد تا علاقه‌مندان به تیم سپاهان در اصفهان، چشم‌انتظار سفر فوق‌ستاره فوتبال جهان به این شهر باشند. بنزما که شروع درخشانی در تیم الاتحاد داشته، در لیگ حرفه‌ای عربستان توانسته همراه این تیم در شش مسابقه سه گل بزند و دو پاس گل هم در کارنامه او به چشم می‌خورد. البته که گفته می‌شود فوق‌ستاره فرانسوی اختلافاتی هم با نونو اسپریتو دارد اما با این وجود همچنان همکاری طرفین ادامه دارد. بعد از انجام بازی در هفته ششم لیگ عربستان برابر الاخدود که با گل سه‌امتیازی کریم بنزما برای الاتحاد همراه بود، فوق‌ستاره فرانسوی دچار آسیب‌دیدگی شده و به ‌واسطه این مصدومیت نتوانست در دیدار هفته هفتم برابر الفتح به میدان برود و پیش از این تقابل، او غایب بزرگ تیمش در شروع فصل جدید لیگ قهرمان آسیا بود.

دوری بنزما از لیگ قهرمانان آسیا تمدید می‌شود؟

ستاره 35ساله که بعد از درخشش در لیگ قهرمانان اروپا و حضور در جمع برترین گل‌زنان تاریخ این رقابت‌ها، انگیزه‌های زیادی برای درخشیدن در لیگ قهرمانان آسیا دارد، به‌ واسطه مصدومیت در فهرست تیمش برای مصاف با اولمالیق ازبکستان قرار نگرفت؛ هرچند در غیاب بنزما، شاگردان اسپریتو بردی سه‌گله را به ‌دست آوردند تا شروعی موفق در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند. الاتحاد عربستان دیشب در جام پادشاهی به مصاف الخلود رفت که در فهرست زردومشکی‌پوشان برای مسابقه دیشب، باز هم نام کریم بنزما دیده نمی‌شد تا او برای سومین دیدار پیاپی غایب فهرست الاتحاد عربستان باشد! شاگردان اسپریتو بعد از مسابقه دیشب، باید هفتم مهرماه در هفته هشتم لیگ برتر عربستان به مصاف الفیحا بروند و سپس مهیای سفر به اصفهان می‌شوند تا دومین بازی‌شان در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را انجام بدهند. بر اساس برنامه‌ریزی AFC، الاتحاد عربستان و سپاهان ایران باید روز دوشنبه دهم مهرماه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم بروند که هواداران اصفهانی چشم‌انتظار سفر کریم بنزما همراه کاروان الاتحاد به این شهر هستند که اخبار ضدونقیضی در‌این‌باره منتشر شده است و این احتمال وجود دارد که بنزما برای دومین هفته پیاپی جایی در فهرست آسیایی تیمش  نداشته باشد.

در انتظار تصمیم سرنوشت‌ساز اسپریتو

روزنامه الریاضیه عربستان با انتشار مصدومیت 10روزه بنزما به دلیل آسیب‌دیدگی عضلانی توضیح داد که او احتمالا همراه تیم الاتحاد به ایران هم سفر نخواهد کرد تا با استراحتی کافی برای حضور در هفته نهم لیگ عربستان آماده شود؛ به‌ویژه آنکه در این هفته از رقابت‌ها، الاتحاد در دیداری سرنوشت‌ساز به مصاف الاهلی می‌رود. در طرف مقابل، علا سعید خبرنگار نزدیک به باشگاه الاتحاد اعلام کرده که کریم بنزما به روزهای پایانی مصدومیتش نزدیک شده و برای سفر به ایران مشکلی ندارد و می‌تواند در صورت صلاحدید کادر فنی، اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را انجام بدهد. الاتحاد پیش از بازی‌های این هفته با 18 امتیاز صدرنشین لیگ برتر عربستان بود و الاهلی با 15 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار داشت. با توجه به در پیش بودن رویارویی با این تیم، نونو اسپریتو هنوز تصمیم نهایی خود را درباره کریم بنزما نگرفته اما گفته می‌شود که احتمالا در صورت بهبودی بنزما، اسپریتو به او فرصت استراحت خواهد داد و احتمالا همراه تیمش به ایران سفر نمی‌کند تا برای دیدار حساس با الاهلی آماده شود. البته که دیگر چهره‌های سرشناس الاتحاد از‌جمله عبدالرزاق حمدالله، انگولو کانته و فابینیو مهیای سفر به اصفهان هستند و بعید به نظر می‌رسد که مشکلی برای همراهی تیم‌شان برابر سپاهان داشته باشند اما بعد از میزبانی از کریستیانو رونالدو، به نظر می‌رسد که میزبانی از دیگر فوق‌ستاره فوتبال جهان در ایران شدنی نیست و احتمالا رؤیای حضور بنزما در اصفهان محقق نخواهد شد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها