|

بازگشت دوباره زنان به آزادی/ تشویق متفاوت تیم نکونام برای اولین بار!

برای اولین‌بار در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر، قرار است تماشاگران زن و مرد علاقه‌مند به تیم استقلال در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند.

بازگشت دوباره زنان به آزادی/ تشویق متفاوت تیم نکونام برای اولین بار!

به گزارش شبکه شرق، ورزشگاه آزادی هر چند از حیث چمن کیفیت مطلوبی ندارد و بحث انتقال دیدار‌های خانگی استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه دیگری مطرح است تا چمن ورزشگاه آزادی مورد ترمیم قرار گیرد، اما از حیث عملیات‌های عمرانی در حال انجام، شرایط ورزشگاه آزادی در وضعیت مناسبی قرار دارد و همین مسئله باعث شده تا مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه صادر شود.

برای نخستین‌بار در فصل جدید لیگ برتر، هفته گذشته ورزشگاه آزادی میزبان تماشاگر بود؛ آن‌هم در مصاف تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان که نزدیک به ۳۰ هزار علاقه‌مند به تیم پرسپولیس در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

هواداران استقلال آخرین‌بار در فینال جام حذفی بود که از نزدیک توانستند نظاره‌گر مسابقه تیم‌شان باشند؛ دیداری که با برتری ۲ بر یک پرسپولیس به پایان رسید تا هواداران آبی‌پوش با خاطره‌ای تلخ ورزشگاه را ترک کنند. بعد از فینال جام حذفی، استقلال در فصل جدید مقابل تیم‌های ملوان بندرانزلی و استقلال خوزستان در خانه به میدان رفته که این دو مسابقه به دلیل عملیات‌های عمرانی در حال انجام در ورزشگاه آزادی، در غیاب تماشاگران برگزار شد، اما حالا بعد از ۱۴۲ روز قرار است تماشاگران علاقه‌مند به تیم استقلال به ورزشگاه آزادی بازگردند. 

سرانجام تیمِ نکونام در آزادی تشویق می‌شود!

استقلال در دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر، روز جمعه ۲۸ مهرماه میزبان هوادار تهران است که مانند دیدار هفته گذشته پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان قرار است نزدیک به ۳۰ هزار بلیت فروخته شود. یکی از مهم‌ترین اتفاقات، بلیت‌فروشی به هواداران زن علاقه‌مند به تیم استقلال است که بعد از حدود یک‌سال این اتفاق در حال رخ دادن است.

در شرایطی‌که هواداران زن تیم استقلال در هفته‌های ابتدایی فصل گذشته لیگ برتر، با حضور در ورزشگاه آزادی از نزدیک نظاره‌گر تیم‌شان بودند، اما در طول یک‌سال گذشته آن‌ها نتوانستند در ورزشگاه حضور یابند.

استقلالی‌ها با توجه به شلختگی برنامه مسابقات لیگ برتر، ۲ بازی پیاپی خانگی دارند و بعد از مصاف با هوادار تهران، باید جمعه هفته آینده (پنجم آبان‌ماه) در هفته هشتم لیگ برتر به مصاف آلومینیوم اراک بروند که این مسئله بدان معناست که هواداران زن تیم استقلال که در یک‌سال گذشته نتوانسته بودند در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند، حالا در ۲ هفته پیاپی این فرصت را دارند تا بتوانند از نزدیک نظاره‌گر تیم مورد علاقه خود باشند.

نکته مهم دیگر درباره حضور تماشاگران استقلالی در ورزشگاه آزادی، اینکه برای اولین‌بار در دوره سرمربیگری جواد نکونام قرار است علاقه‌مندان به تیم استقلال در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند که این موضوع هم در نوع خود جالب‌توجه است.

بازگشت زنان آبی‌پوش به ورزشگاه بعد از ۴۰۵ روز!

هواداران زن علاقه‌مند به تیم استقلال برای نخستین‌بار در تاریخ لیگ برتر، فصل گذشته در مصاف تیم‌ها استقلال و مس کرمان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند و همچنین توانستند دو دیدار تیم موردعلاقه‌شان برابر تیم‌های پیکان تهران و نساجی مازندران را هم در ورزشگاه آزادی به نظاره بنشینند، اما بعد از حضور در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار با نساجی، دیگر هواداران زن استقلالی نتوانستند در ورزشگاه حضور پیدا کنند و حالا این طلسم طولانی‌مدت قرار است شکسته شود.

مدیران باشگاه استقلال در حال رایزنی هستند تا بتوانند مجوز حضور بیش از ۲۰۰۰ تماشاگر زن را دریافت کنند، اما براساس آخرین مجوز صادر شده، قرار است ۲۲۰۰ بلیت به هواداران زن استقلال فروخته شود.

یکی دیگر از مباحث مطرح شده درباره جایگاه تماشاگران زن در ورزشگاه آزادی است که این احتمال وجود دارد که در دیدار پیش‌روی استقلال و هوادار برخلاف تقابل هفته گذشته پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان، هواداران زن در طبقه اول ورزشگاه حضور یابند؛ البته که هنوز این موضوع رسماً تایید نشده و رایزنی‌ها درباره آن در حال انجام است.

 

منبع: فوتبال ۳۶۰
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها