|

پناهیان: یهودیان در اتوبوس بین دختران و پسران دانشجو پرده می‌کشند تا مشغول هم نباشند/ پای آزادی بایستید اما هر کس گفت آزادی بپرسید چقدر آزادی!

علیرضا پناهیان گفت: دختر و پسران یهودی وقتی می‌خواهند به دانشگاه بروند در اتوبوس بینشان پرده می‌کشند و می‌گویند ما می‌خواهیم جهان را اداره کنیم اگر دختران و پسران ما مشغول هم باشند نمی‌توانند جهان را اداره کنند.

پناهیان: یهودیان در اتوبوس بین دختران و پسران دانشجو پرده می‌کشند تا مشغول هم نباشند/ پای آزادی بایستید اما هر کس گفت آزادی بپرسید چقدر آزادی!

به گزارش شبکه شرق، علیرضا پناهیان، سخنران مذهبی در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان دختر سخنرانی کرد. 

بخش‌های مهم سخنرانی او را در ادامه می‌خوانید: 

 برخی مفاهیم مانند آزادی در دانشگاه از اهمیت خاصی برخوردار است. دانشجویان به‌هیچ‌وجه نباید از این مفهوم کوتاه بیایند؛ ولی فریب‌هایی که دشمن بر این مفهوم چسبانده است را باید بشناسیم و فریب آن را نخوریم.

 باید پای آزادی ایستاد. یکی از راه‌های اینکه ما از آزادی دفاع و از فریب‌های آزادی عبور کنیم این است که هر کس گفت آزادی بگوییم چقدر آزادی.

 فرق ما با اسرائیلی ها در مقدار آزادی است. مقدار آزادی که ما می‌خواهیم خیلی بیشتر از مقدار آزادی است که اسرائیلی ها به کشورهای تحت سلطه خود مانند آمریکا، انگلیس، فرانسه و دیگر کشورها داده‌اند؛ زیرا احزاب این کشورها تحت‌تأثیر لابی‌های اسرائیل هستند و به‌اندازه‌ای که افسار دهان یک اسب به او آزادی می‌دهد اسرائیلی ها به این کشورها آزادی داده‌اند.

اسرائیلی ها ترسوترین انسان‌های جهان هستند. وقتی اسرائیلی ها جنوب لبنان را گرفته بودند، از افرادی که با آنها جنگیدند و آنها را بیرون کردند که می‌پرسیدیم، از ترس آنها می‌گفتند که چگونه با یک گلوله فرار می‌کردند.

ما از آزادی دفاع می‌کنیم. مفهومی از آزادی که در دنیا حاکم است آزادی حقیقی نیست؛ بلکه به‌اندازه افسار یک اسبی که می‌خواهند از آن بار بکشند.

 ما نتوانسته‌ایم جا بیندازیم که بی‌حجابی درخواست اسرائیلی ها برای استثمار ملت‌ها است. در فیلم بیگانه‌ای در میان ما که جامعه اسرائیلی را نشان می‌دهد، دختر و پسران یهودی وقتی می‌خواهند به دانشگاه بروند در اتوبوس بینشان پرده می‌کشند و می‌گویند ما می‌خواهیم جهان را اداره کنیم اگر دختران و پسران ما مشغول هم باشند نمی‌توانند جهان را اداره کنند.

ما نتوانستیم شکوه و زیبایی حجاب را به تصویر بکشیم.

هالیوود درحال‌خدمت به یهود است؛ ولی تبلیغات هالیوود هم امروز بی‌اثر شده و افکار عمومی جهان امروز ادعای دروغ مظلومیت اسرائیل را باور نمی‌کند.

 

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها