|

رخدادهای غیرقانونی در مجمع عمومی استقلال

جلسه مجمع عمومی باشگاه استقلال، در حالی با حضور وزیر ورزش به پایان رسید که خبری از تغییرات و انتخاب اعضای جدید هیات مدیره نبود!

رخدادهای غیرقانونی در مجمع عمومی استقلال

به گزارش شبکه شرق، از ساعت هشت صبح امروز جلسه مجمع عمومی باشگاه  استقلال با حضور وزیر ورزش و جوانان، و معاونان ورزش قهرمانی، حقوقی، پارلمانی و امور استانها و توسعه منابع آغاز شد.

طبق اعلام سایت وزارت ورزش در این جلسه قرار بر بررسی صورتهای مالی باشگاه استقلال در حضور اعضای مجمع و نمایندگان قانونی اعضا بود؛ البته که برخلاف دستور جلسه سایر موارد در این مجمع مطرح نشد!

شاید اتفاق عجیب همین جا بود که سایت وزارت ورزش این جلسه را مجمع عمومی عنوان کرده، اما در آگهی منتشر شده در روزنامه های کثیرالانتشار عنوان جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده عنوان شده است. 

هیچ خبری هم از سایر مواردی که در دستور جلسه عنوان شده بود، در خبری که سایت وزارت ورزش منتشر کرده، دیده نمی شود و فقط بررسی صورت های مالی آمده است. 

در نهایت این جلسه بدون هیچ صحبتی از تغییر در اعضای هیات مدیره به پایان رسید؛ اگرچه دستور جلسه و آگهی منتشر شده در خصوص این مجمع مساله دیگری را نشان می داد. این جلسه، در آگهی منتشر شده، مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده نامیده شده بود، اما هیچ اتفاق فوق العاده و اضطراری در آن رخ نداد. در واقع اگر قرار بود هیچ تغییری صورت نگیرد، اصلا دلیلی برای برگزاری این مجمع وجود نداشت. از سوی دیگر در آگهی که در روزنامه برای برگزاری مجمع منتشر شده، دستور جلسه منتشر شده که در یکی از بندهای آن، انتخاب اعضای هیات مدیره آمده است. به نظر می رسد در جلسه امروز برخلاف دستور جلسه عمل شده است.

وزیر ورزش و جوانان نیز در این جلسه دقایقی به صحبت پرداخت و فقط انتقادهایی را نسبت به برخی ریخت و پاش ها در باشگاه داشت و گفت: یکی از مشکلات پیش روی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شایعه‌سازی‌هایی است که صورت می‌گیرد و وظیفه مدیران باشگاه‌ها این است که درخصوص این شایعه‌سازی‌ها و حاشیه‌ها شفاف‌سازی کنند. اینکه گفته می‌شود کارمند باشگاه راننده در اختیار داشته و یک تیم فوتبال برای یک وعده ناهار ۷۰ پرس غذا دریافت می‌کنند، اتفاق خوبی نیست. مدیران باید هزینه‌ها را کم کنند. برخی اوقات اسراف‌های صورت گرفته باعث می‌شود مشکلات و حاشیه‌ها ایجاد شود. وقتی به سمت حرفه‌ای سازی می‌رویم باید در همه بخش‌ها از جمله خوراک و ایاب و ذهاب نیز حرفه‌ای عمل کنیم. باید این تفکر حاکم شود که ورزشکار از بدو ورود تا لحظه خداحافظی رفتار حرفه‌ای را انجام دهد. از دو باشگاه سرخابی توقع زیادی داریم و اینکه همه رفتارها و کارهایی که مدیران انجام می‌دهند طبق اصول باشد.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها