|

درخواست مکتوب فدراسیون دوچرخه‌سواری از معاون قهرمانی:

وزارت ورزش به انتخابات ورود کند!

فدراسیون دوچرخه‌سواری در نامه‌ای به معاونت قهرمانی وزارت‌ورزش درخواست کرد که براساس آیین‌نامه به انتخابات هیات دوچرخه‌سواری تهران ورود کند.

وزارت ورزش به انتخابات ورود  کند!

به گزارش شبکه شرق، انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری پس از ۱۶ ماه دوران سرپرستی برگزار شد که این مدت زمان زیاد سرپرستی برای اهالی دوچرخه‌سواری خسته کننده شده بود و همه در انتظار این بودند هر چه زودتر فدراسیون تعیین تکلیف شود. اکنون هیات دوچرخه‌سواری تهران هم به سرنوشت فدراسیون دچار شده است و از دی ۱۴۰۰ در بلاتکلیفی به سر می برد.

پس از پایان دوره ریاست امید سراجی در هیات تهران، سرپرست هیات در بهمن ۱۴۰۰ تعیین شد و در اردیبهشت ۱۴۰۱ ثبت نام‌ها انجام شد که سه نفر کاندیدا شدند.

اما اداره کل ورزش و جوانان استان تهران انتخابات را برگزار نکرد تا اینکه دوره شش ماهه سرپرست تمام شد. از این رو در آبان ۱۴۰۱ دوباره برای هیات تهران سرپرست جدیدی تعیین شد اما از آن زمان تاکنون هیچ خبری از ثبت نام مجدد کاندیداها و برگزاری انتخابات نیست.

در همین راستا فدراسیون دوچرخه‌سواری نیز در نامه‌ای به معاونت قهرمانی وزارت ورزش این درخواست را داشت که براساس ماده هشت آیین نامه برگزاری انتخابات هیات های استانی  به ماجرای انتخابات هیات تهران ورود کند.

در ماده هشت آیین‌نامه انتخابات هیات‌های استانی آمده است: در صورت بروز اختلاف بین رییس مجمع (رییس یا سرپرست فدراسیون) و نایب رییس مجمع (مدیر کل سرپرست اداره کل استان) در انتخاب اعضاء بندهای (۱۴، ۱۲، ۱۲)ماده هفت یاسایر موارد مرتبط با انتخابات هیات استان، حسب مورد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای یا معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان حکمیت کرده و تصمیم صادره برای کلیه اشخاص لازم الاتباع و لازم الاجرا می باشد.

با توجه به درخواست فدراسیون باید دید که وزارت‌ورزش به موضوع انتخابات هیات تهران ورود می کند تا به دوران طولانی بلاتکلیفی این هیات ورود کند.  

 

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها