|

مدیرعامل باشگاه استقلال:

شکایت باشگاه استقلال از حاشیه‌سازان

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: کسانی که اتهام تبانی را به جهت ایجاد حواشی برای باشگاه استقلال قبل از دربی مطرح کرده‌اند، آماده حضور در دادسرا باشند و بدانند از حق استقلال نمی‌گذریم.

شکایت باشگاه استقلال از حاشیه‌سازان

به گزارش شبکه شرق، مدیرعامل باشگاه استقلال با انتقاد از برخی حاشیه سازیهایی که برای این باشگاه صورت گرفته است گفت: هیچ مشکلی بین بازیکنان و باشگاه وجود ندارد و این ساخته ذهن برخی مخالفان است.

علی فتح الله زاده ضمن بیان این مطلب در خصوص دلایل جدایی بهرام امیری از باشگاه استقلال گفت: ظاهرا کارها و امورات جاری باشگاه استقلال به امیری فشار وارد آورده بود که در نهایت باعث شد تا وی تصمیم به جدایی بگیرد، البته همانطور که خود امیری هم عنوان داشته تا اندازه ای اختلاف سلیقه هم بین ما وجود داشت که در نهایت منجر به استعفا وی از سمت معاونت باشگاه استقلال شد.

وی در ادامه افزود: تمایل داشتیم همچنان از کمک های امیری استفاده کنیم اما به زور نمی توانستیم او را در باشگاه نگاه داریم به همین خاطر با جدایی وی موافقت کردیم. کسی که در استقلال کار می کند باید تحملش بالا باشد و سختی ها را تحمل کند.

فتح الله زاده همچنین ضمن آرزوی موفقیت برای امیری در امورات دیگر در خصوص شایعاتی که پیرامون جدایی وی از باشگاه استقلال مطرح شده است، گفت: این روزها عنوان شده است که امیری به علت حضور بازرسان سازمان تربیت بدنی از باشگاه استقلال جدا شده است. من ضمن رد این شایعه تاکید می کند استعفا بهرام امیری هیچ ربطی به حضور بازرسان سازمان تربیت بدنی در باشگاه استقلال نداشته است. در ضمن مگر ما از سازمان جدا هستیم. باشگاه استقلال جزیی از سازمان تربیت بدنی است و خود را از این سازمان جدا نمی داند که حضور بازرسان سازمان باعث کدورت مسئولان باشگاه شود.

فتح الله زاده با تاکید به این موضوع که استعفا بهرام امیری را پذیرفته است، در خصوص انتخاب جانشین وی گفت: امیری جایگزینی نخواهد داشت و کارها را به همان سبک و سیاق گذشته ادامه خواهیم داد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه ضمن اشاره به جوسازی های علیه این باشگاه افزود: یکی از خبرگزاریها طی هفته های اخیر با جوسازی و شایعه پردازی سعی کرده است که باشگاه استقلال را به حاشیه بکشاند که ما نیز در واکنش به تحرکات این رسانه از سوی معاونت حقوقی باشگاه ضمن تنظیم شکوائیه ای در صدد احقاق حق خود و اثبات حقانیت باشگاه هستیم.

وی با رد شایعاتی که پیرامون اختلاف نظر بازیکنان استقلال با مدیریت این باشگاه مطرح شده است، گفت: ما هیچ گونه مشکلی با بازیکنان نداریم و هیچ تهدیدی از جانب آنها مطرح نشده است که "اگر پول مان را نگیریم بازی نمی کنیم" یا " در تمرینات حضور نمی یابیم". بازیکنان استقلال نه تنها مسئولان باشگاه را تهدید نکرده اند بلکه صبح و عصر تمرین می کنند تا تیم در ادامه بازیهای لیگ و جام حذفی موفق تر عمل کند. آنها نیز همچون مسئولان باشگاه و مجموعه بزرگ استقلال مصمم هستند تا تیم در ادامه بازیهای لیگ موفق تر از هفته های اخیر عمل کند.

فتح الله زاده، همچنین تاکید کرد: باشگاه به هیچ کدام از بازیکنان بدهکار نیست. اینکه عنوان می کنم بدهکار نیستیم مربوط به فصل جاری است. ما به چهار نفر از بازیکنان بدهکار هستیم که این بدهی مربوط به سال های گذشته است که خود را موظف به پرداخت آن می دانیم. ما در باشگاه استقلال طلب دیروز و امروز نداریم و سعی می کنیم مطالبات هر فردی که از باشگاه بدهکار است را بصورت تمام و کمال پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: در فصل جاری برای عمل به تعهدات خود نسبت به بازیکنان اگر جلو نباشیم عقب هم نیستیم. در حالی که برخی از باشگاه ها حقوق و مزایای بازیکنان خود را 5 ماه است که پرداخت نکرده اند، برای باشگاه ما با اهدافی از پیش تعیین شده حاشیه سازی می کنند. ما می دانیم این حرکات از کجا نشات می گیرد و قطعا با آنها مقابله می کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن حمایت از فیروز کریمی، خاطر نشان کرد: فیروز کریمی سرمربی تیم استقلال است و همچنان حمایت باشگاه را به دنبال خود دارد. او برای پیشرفت استقلال زحمت کشیده است و ما به این موضوع واقف هستیم. مدیریت فنی و بازیکنان استقلال نیز از عملکرد وی رضایت کامل دارند.

فتح الله زاده اعلام فهرست مازاد بازیکنان استقلال از سوی فیروز کریمی را ساخته و پرداخته برخی از رسانه ها عنوان کرد و افزود: در لیگی که هر تیم تنها می تواند پنج بازیکن لیگ برتری جذب کند، مگر می شود ما بیش از 15 بازیکن خود را کنار بگذاریم؟! افرادی که چنین شایعاتی را مطرح می کنند یا کم حافظه اند یا اینکه از قوانین لیگ بی اطلاع هستند. فیروز کریمی هیچ فهرستی به ما نداده است و تا پایان فصل تصمیمی برای جدایی یا جذب بازیکنان جدید نخواهیم داشت.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نشست قریب الوقوع هیئت مدیره باشگاه افزود: منتظریم تا هرچه زودتر مجمع باشگاه نیز تشکیل جلسه دهد تا پیرو دو جلسه ای که درسال گذشته برگزار شد رقم دقیق بدهی های باشگاه را تعیین کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: از بازیکنان استقلال و مجموعه کادر فنی و سرپرستی تیم به علت زحمات چند ماه اخیرکه باعث ارتقا تیم در جدول رده بندی شد، تشکر می کنم. امیدوارم با تداوم این روند روزجمعه نیز تیم استقلال از دیدار مقابل پگاه با سربلندی خارج شود.

 

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها