|

از قدرتمندترین زن جهان در فوتبال مردان تا رکوردشکنی کوکاکولا و خیانت احتمالی گواردیولا

سال گذشته بود که شکیرا خواننده مطرح امریکای لاتین از پیکه ستاره بارسلونا جدا شد؛ علت؟ خیانت پیکه به شکیرا بعد از یازده سال زندگی مشترک. حالا خبری منتشر شده مبنی بر اینکه نامزد ۲۳ ساله‌ی پیکه بیش از ۵ماه است که با گواردیولا در ارتباط است.

از قدرتمندترین زن جهان در فوتبال مردان تا رکوردشکنی کوکاکولا و خیانت احتمالی گواردیولا

سپهر خرمی- جهان ورزش در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات عجیب و غریب بود؛ بازهم پای شکیرا به یک ماجرای ناخواسته باز شد، درآمد کوکاکولا افشا شد که چه میزان سود از جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر داشته و در پایان از زن قدرتمندی خواهیم گفت که از موفق‌ترین ایجینت‌های دنیای فوتبال است.

 

خیانت پپ گواردیولا به پیکه؟!

سال گذشته بود که شکیرا خواننده مطرح امریکای لاتین از پیکه ستاره بارسلونا جدا شد؛ علت؟ خیانت پیکه به شکیرا بعد از یازده سال زندگی مشترک. حالا خبری منتشر شده مبنی بر اینکه نامزد ۲۳ ساله‌ی پیکه بیش از ۵ماه است که با گواردیولا در ارتباط است. باتوجه به اینکه نامزد پیکه مدیر روابط عمومی شرکت  پیکه است؛ او برای کارهای بازرگانی با مربیان مطرح ارتباط کاری می‌گیرد که این ارتباط با پپ؛ کمی فراتر رفته است. نکته عجیب اختلاف سنی پپ و نامزد پیکه است که سوژه رسانه‌ها شده است. باید دید مربی به بازیکن سابق‌ش نارو زده یا خیر.

 

سود ۶۰۰ میلیون دلاری کوکاکولا در ایام جام‌جهانی!

نشریه اتلتیک از یک اختلاف بزرگ رونالدو و مسی پرده برداشت؛ البته در کنار افشاگری یک سود بزرگ برای برند نوشابه‌ی "کوکاکولا". ماجرا از این قرار است که برند کوکاکولا فقط در ایام جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر طی ۳۰ روز ششصد میلیون دلار سود فروش نوشابه‌ها را داشته است! این افزایش فروش و سود خالص ۶۰۰ میلیون دلاری در ایام جام‌جهانی حتی از سود برندهایی چون نایک و آدیداس نیز بیشتر بوده است. لئو مسی بارها کوکاکولا را روی پیراهن تمرینی خود تبلیغ کرده و به این برند؛ وفادار بوده است. اما کریستیانو رونالدو در مسابقات یورو ۲۰۲۰ در نشست خبری؛ بطری کوکاکولا را برداشت و گفت بجای نوشابه؛ آب بنوشید! که باعث کاهش سهام این برند معتبر شد هرچند بعدها شایعاتی مطرح شد که ابن اقدام، نقشه خود کوکاکولا بوده تا بار دیگر سر زبان‌ها بیفتد! کوکاکولا بارها در اطلاعیه‌هایش اعلام کرده هدف آنها مصرف نوشابه توسط ورزشکاران حرفه‌ای نیست بلکه قصد دارند با حمایت آن‌ها تعامل خوبی بین هواداران فوتبال و این برند داشته باشند.

 

رافائلا پیمنتا؛ زن قدرتمند دنیای فوتبال

رافائلا؛ مغز متفکر انتقالات پرفروشی مانند انتقال ارلینگ هالند به منچستر سیتی است. او بیش از 20 سال با مرد افسانه‌ای نقل و انتقالات یعنی مینو رایولا کار کرد. مانند رایولا، وکیل برزیلی مذاکره‌کننده سرسختی است اما بین بازیکنان محبوب بالایی دارد.

 اما با وجود این، او همچنان اعتقاد دارد باید انحصار مردان در دنیای نقل و انتقالات فوتبال شکسته شود. او در یک گفت‌وگوی معروف در این باره می‌گوید: «اگر مارگارت تاچر یک ایجنت فوتبال بود بود، از او بازجویی می‌کردند. از دید برخی؛ تاچر می‌تواند یک کشور را اداره کند اما یک نماینده فوتبال نباشد. زیرا در فوتبال، بسیاری از مردان معتقدند که آنها تنها کسانی هستند که می‌دانند!!!"

وقتی رایولا درگذشت، ایحنت‌های دیگر بی‌رحمانه بازیکنان تحت قرارداد رایولا را صدا زدند و سعی کردند آنها را برای آژانس‌هایشان بدزدند. اما برخلاف همه شانس‌ها، تقریباً همه بازیکنان به او وفادار ماندند و او اکنون یکی از قدرتمندترین عوامل فوتبال است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها