|

تساوی مس کرمان و استقلال در نیمه ا.ول

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با تساوی همراه بود.

تساوی مس کرمان و استقلال در نیمه ا.ول

به گزاش شبکه شرق، تیم‌های فوتبال مس کرمان و استقلال از ساعت 17 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهید باهنر کرمان و در هوای بارانی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست با تساوی یک - یک به پایان رسید. معین عباسیان (10) برای مس و مهدی قایدی (19) برای استقلال گلزنی کردند.

 

ترکیب مس: آرمان شهدادنژاد، محمد ستاری، علی تهامی، میلاد خدایی، علیرضا قادری، بورا، احمد نصیری، امین کاظمیان، محمد قاسمی‌نژاد، رنان تونگیک و معین عباسیان

 

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، سعید مهری، روزبه چشمی، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری

 

داور: یاسر همرنگ

 

دقیقه 10: اشتباه علیرضا رضایی در دفع توپ باعث شد به راحتی توپ در اختیار معین عباسیان قرار بگیرد و این بازیکن دروازه استقلال را باز کرد.

 

دقیقه 19: استقلال در یک ضدحمله صاحب موقعیت شد و مهدی قایدی به داخل محوطه جریمه مس نفوذ کرد و سعی داشت توپ را به محمد محبی برساند که توپ پس از برخورد به مدافع مس وارد دروازه شد تا کار به تساوی کشیده شود.

 

دقیقه 36: پاس عمقی ارسلان مطهری به قایدی رسید و این بازیکن در موقعیت تک به تک قرار گرفت ولی نتوانست استفاده کند و ضربه‌اش از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

دقیقه 40: توپ در محوطه جریمه مس به دست بازیکن این تیم برخورد کرد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

 

دقیقه 41: عارف غلامی به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شد.

 

دقیقه 43: محمد قاسمی‌نژاد از مس با خطا روی روزبه چشمی کارت زرد گرفت.

 

دقیقه 44: معین عباسیان در محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شد که ضربه‌ او از کنار دروازه این تیم به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

 

دقیقه 45: ضربه سر محمد محبی از کنار دروازه مس راهی اوت شد.

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها