|

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان

بازیکنانم نشان دادند لیاقت بزرگی در آسیا را دارند

نکونام گفت: بازیکنانم نشان دادند لیاقت بزرگی و حضور در مرحله حذفی آسیا را دارند.

 بازیکنانم نشان دادند لیاقت بزرگی در آسیا را دارند

به گزارش شبکه شرق، جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با خوشه طلایی در یک شانزدهم نهایی جام حذفی که با برد ۲ بر صفر تیمش همراه بود، با تبریک روز مادر اظهار کرد: با بازیکنانم صحبت کرده بودم که در جام حذفی فقط مهم بردن بازی است، چون در این جام شگفتی‌ها و اتفاقات را لمس کرده بودیم و نمی‌خواستیم غافل‌گیر شویم. به بازیکنانم گفته بودم نتیجه این بازی برای خود بازیکنان است و در این دیدار تمرکز آن‌ها اهمیت دارد.

وی ادامه داد: بازیکنانم نشان دادند لیاقت بزرگی و حضور در مرحله حذفی آسیا را دارند و این که بازیکنان بزرگ و تیم بزرگی هستیم. به آن‌ها تبریک می‌گویم. 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: یک نیم‌فصل سخت و طاقت‌فرسا را پشت سر گذاشتیم و توانستیم در چند بازی آخر نیم‌فصل به شرایط ایده‌آل و تیم مدنظرم برگردیم و توانستیم دوباره جایگاه اصلی‌مان را پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه بازی سختی با خوشه طلایی داشتیم، ادامه داد: چون حریف می‌خواست دفاع کند، کار برای ما سخت شد. آن‌ها را آنالیز کرده بودیم و توانستیم دو گل بزنیم و البته باید نیمه اول کار را تمام می‌کردیم اما حریف خوب دفاع کرد. بابت اینکه خوشه طلایی خیلی خوب و مردانه بازی کرد به آن‌ها تبریک می‌گویم. خوشه طلایی امروز ما را به دردسر انداخت و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. 

نکونام بیان کرد: بازیکنانم با تمرکز و خیلی خوب بازی کردند و ما منتظر بودیم حریف اشتباه کند و از این طریق گل اول را زدیم که برای حزباوی زننده این گل خوشحالم و امیدوارم بازی‌ها و گلزنی‌های او ادامه داشته باشد و بتواند به فوتبال کشور خدمت کند. او باید خیلی مراقب خودش باشد و ما هم باید خیلی از او مراقبت کنیم. از این استعدادها در خوزستان بسیار دیده‌ام ولی متأسفانه شاید زود کنار رفتند. امین حزباوی دو سال است در کنار ما کار می‌کند و من دوست داشتم شرایط بازی را پیدا کند، الان به حق خود رسیده است و امیدوارم قدر بداند و تمام تلاش خود را کند و آینده فوتبال را بسازد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: در بازی با خوشه طلایی کنترل بازی دست‌مان بود و بعد از زدن گل دوم می‌توانستیم گل بعدی را هم به ثمر برسانیم. البته برد بازی برای ما مهم بود و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم.

 

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها