|

شکایت باشگاه پیکان از فولاد به کمیته اخلاق

باشگاه پیکان تهران قصد دارد بابت اتفاقات بازی دیروز با فولاد خوزستان به کمیته اخلاق شکایت کند.

شکایت باشگاه پیکان از فولاد به کمیته اخلاق

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی روز گذشته فولاد و پیکان در ورزشگاه فولادآره‌نا اتفاق عجیبی رخ داد که بازتاب آن بسیار گسترده بود. جایی که مسئولان باشگاه فولاد با تغییر خط کشی زمین مسابقه را بزرگ کردند و از طرف دیگر لب خط و جلوی نیمکت های کاملا گل آلود شده بود تا نادر محمدی اوت انداز مطرح پیکان نتواند کارش را انجام بدهد.

این مساله با اعتراض پیکانی‌ها مواجه شد و در نهایت با تلاش ناظر مسابقه خط عرضی زمین در هر دو طرف دوباره کشیده شد تا زمین استاندارد و آماده برگزاری مسابقه شود.

همچنین بعد از پایان بازی نیز حمیدرضا رجبی مربی تیم فولاد در نشست خبری حرف‌هایی را زد که صحیح نبود. او گفته بود در این فصل برخی مربیان دیگر هم طبق عرف به سمت نیمکت پیکان نرفتند و اتهام هایی را وارد کرده بود.

در چنین شرایطی اما مسئولان باشگاه پیکان قصد دارند به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کنند. اکبر محمدی، مدیرعامل پیکان با اعلام این خبر گفت: «با تمام احترامی که برای آذری و باشگاه فولاد قائل هستم، قطعا به کمیته اخلاق شکایت می‌کنم. مستندات زیادی دارم. خود بختیاری زاده هم گفته 12 شب تا 4 صبح 50 کارگر را به زمین بردند تا ضمن افزایش عرض زمین، کنار آن هم باتلاق درست کنند. چگونه می‌توانند این صحنه‌ها را توجیه کنند؟»

همچنین مهدی تارتار سرمربی خودروسازان نیز امروز در گفت‌وگویی اعلام کرد: « همه دیدند و ما قضاوت را به مردم می‌سپاریم. ما از کمیته انضباطی و اخلاق انتظار داریم که ورود کنند. نمی‌شود که هرکسی کاری که دوست دارد انجام دهد. فوتبال باید جوانمردانه باشد و نتیجه در زمین رقم بخورد.»

پیکانی‌ها مستندات خود را امروز آماده کردند و همراه با شکایت نامه شان فردا به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارائه خواهند کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها