|

شگفت‌انگیزترین بازی جام هم مساوی شد؛ کامرون 3- صربستان 3

بازی کامرون و صربستان ظهر امروز آغاز شد. نهایتا این بازی با نتیجه سه بر سه مساوی به پایان رسید.

شگفت‌انگیزترین بازی جام هم مساوی شد؛ کامرون 3- صربستان 3

به گزارش شبکه شرق، بازی دو تیم کامرون و صربستان در جریان رقابت‌های گروه G رقابت‌های جام جهانی قطر ظهر امروز ساعت 13:30 دقیقه آغاز شد.

امبوکا دویس، نیکولاس انکولو، نوهو تولو، چوپو موتینگ، مارتین هونگلا، برایان امبوئمو، کال توکو اکامبی، چارلز کاستلتو، کونده مالونگ، آندره آنگیسا و کولینس انگوران بازیکنان ابتدایی تیم ملی کامرون برای دومین دیدار خود در جام جهانی هستند.

دراگان استویکوویچ، سرمربی تیم‌ملی صربستان نفرات اصلی این تیم در بازی دوم برابر کامرون در جام جهانی را مشخص کرد. بر این اساس وانیا میلینکوویچ ساویچ (دروازه‌بان)، نیکولا میلنکوویچ، استراهینیا پاولوویچ، میلوش ولیکوویچ، ماکسیموویچ، آندریا زیوکوویچ، ساسا لوکیچ، فیلیپ کوستیچ، وشان تادیچ، آلکسادر میتروویچ و سرژ میلینکوویچ ساویچ ۱۱ بازیکن اصلی صربستان برای دیدار برابر کامرون هستند.

نیمه اول

محمد عبدالله محمد داور اماراتی راس ساعت 13:30 سوت آغاز بازی را به صدا درآورد .

در دقیقه شش ارسال ماکسیموویچ از سمت راست روی سر میتروویچ فرود آمد اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه بیرون رفت.

 

ارسال در دقیقه 16 بازیکنان صربستان از سمت چپ را مدافعان کامرون دور کردند اما دفع ناقص آن‌ها باعث شد توپ به میتروویچ برسد و او هم در داخل محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه او با اختلافی ناچیز از کنار دروازه بیرون رفت.

ضربه میتروویچ در دقیقه 17 در مقابل دروازه کامرون به بیرون رفت.در دقیقه ۱۸ نیز شوت برایان امبوئمو از کنار دروازه میلینکوویچ به بیرون رفت.

کامرون و صربستان

شوت مالونگ در دقیقه 19 درون محوطه جریمه صربستان با واکنش دروازه‌بان این تیم به کرنر رفت.

کامرون در دقیقه 28 صاحب یک ضربه کرنر شد و ارسال پی‌یر کنده پس از تاثیر گذاری مهاجم این تیم در تیر دوم به کاستلتو رسید و او هم برای باز کردن دروازه خالی صرب‌ها کار سختی پیش رو نداشت.

در دقیقه 43 پی‌یر کنده با یک توپ ربایی موفق از میانه میدان به نزدیکی دروازه صرب‌ها رسید اما شوت او را ساویچ باز هم مهار کرد.

پش از شروع وقت‌های اضافه نیمه اول، صرب‌ها در دقیقه 45 صاحب یک ضربه ایستگاهی در  میانه میدان شدند و ارسال دقیق تادیچ روی سر پاولوویچ فرود آمد و ضربه سر این بازیکن وارد دروازه کامرون شد.

در وقت‌های اضافه نیمه نخست صرب‌ها با یک توپ ربایی موفق در محوطه جریمه کامرون توپ را به ساویچ سپردند و شلیک دقیق این بازیکن دروازه اپاسی را برای بار دوم باز کرد.

نیمه دوم

پاس زیوکوویچ در مقابل دروازه به میتروویچ  رسید و این بازیکن در دقیقه 53 آن را وارد دروازه کامرونی‌ها کرد تا اختلاف به ۲ گل برسد.

وینسنت ابوبکر در دقیقه 60 در سمت راست صاحب توپ شد و با سرعت بالای خود خط دفاع صرب‌ها را به هم ریخت اما ضربه آخر او توسط ولیکوویچ بلاک شد.

تیم ملی صربستان

وینسنت ابوبک در دقیقه 63 با دروازه‌بان صربستان تک به تک شد و ضربه چیپ او تبدیل به گل شد و کامرونی‌ها دومین گل خود را به ثمر رساندند.

در دقیقه 66 پاس در عرض ابوبکر به چوپو موتینگ و ضربه این بازیکن وارد دروازه میلینکوویچ ساویچ شد تا بازی به تساوی برسد.

تیم ملی کامرون

الکساندر میتروویچ در دقیقه 76 پس از نفوذ از سمت راست در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه او را سنگربان کامرون دفع کرد.

در دقیقه 77 هم، سرگی میلینکوویچ ساویچ از پشت محوطه جریمه دروازه کامرون را هدف قرار داد اما ضربه او با اختلافی کم از بالای دروازه بیرون رفت.

اریک چوپو موتینگ در دقیقه 86 توپ را به سمت چپ جایی که ابوبکر حضور داشت و برد و او هم پس از چند گام اقدام به شوت‌زنی کرد که سنگربان صرب‌ها در دو مرحله توپ را مهار کرد.

در دقیقه 88 نیز صرب‌ها با نفوذ از سمت راست توپ را به کاپیتان خود یعنی تادیچ سپردند و او با یک پاس عالی میتروویچ را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه میتروویچ با اختلاف ناچیزی از کنار دروازه به بیرون رفت.

این خبر به روز رسانی می شود..

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها