|

یک تساوی بدون گل دیگر در جام جهانی؛ ناکامی لواندوفسکی در پنالتی

سومین دیدار جام جهانی در سومین روز این دوره از رقابت‌ها بین مکزیک و لهستان از گروه C در ساعت 19:30 دقیقه امشب آغاز شد. تا پایان این دیدار دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

یک تساوی بدون گل دیگر در جام جهانی؛ ناکامی لواندوفسکی در پنالتی

به گزارش شبکه شرق، بازی مکزیک و لهستان در گروه C امشب در استادیوم راس ابو عبود یا ورزشگاه 974 قطر شروع شد.

خراردو مارتینو، سرمربی تیم ملی مکزیک گیرمو اوچوآ، سسار مونتس، هکتور مورنو، خورخه سانچس، خسوس گایاردو، ادسون آلوارس، هکتور هررا، لوییس چاوس، الکسیس وگا، هنری مارتین و هروینگ لوسانو را در بازی مقابل لهستان در ترکیب اصلی قرار داده و لهستان نیز با وویزچک شزنی (دروازه‌بان)، بارتوش برژینسکی، کمیل گیلیک، یاکوب کیویور، متی کش، یاکوب کامینسکی، گرگور کرچوویاک، سباستین ژیمانسکی، پیوتر زیلینسکی، نیکولا زالفسکی و روبرت لواندوفسکی پا به این دیدار گذاشته است.

تیم ملی لهستان در پنج دیدار اخیر خود دو برد، دو باخت و یک تساوی را در جریان لیگ ملت‌های اروپا تجربه کرد و این آمار برای مکزیک سه باخت و دو برد بوده است.

آخرین دیدارهای دو تیم در سال‌های اخیر با یک برد برای مکزیک دو تساوی به پایان رسیده است.

کریس بیس داور استرالیایی راس ساعت 19:30 سوت آغاز این بازی را به صدا درآورد.

نیمه اول

در دقیقه 5 در یک ضد حمله سریع پاس لواندوفسکی در نزدیکی‌های محوطه جریمه به کامینسکی رسید و او پا به توپ وارد محوطه شد ولی پیش از آنکه به توپ ضربه بزند گایاردو مدافع مکزیک توپ را به بیرون زد.

در همان دقایق ابتدایی برخورد و ضربه به سر کمیل گلیک و سرار مونتس باعث شد بازی برای دقایقی قطع شود تا به وضعیت دو باریکن رسیدگی شود.

هررا در سمت راست بیرون محوطه لهستان در دقیقه 26 صاحب توپ شد و ارسال این بازیکن روی سر وگا فرود آمد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار تیر افقی دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 40 چاوز از راست محوطه لهستان پاس عرضی و زمینی را به دهانه دروازه فرستاد ولی مکزیکی‌ها از این توپ نتوانستند استفاده کنند و این موقعیت از دست رفت.

 

در دقیقه 45 لوزانو با یک و دو قصد داشت وارد محوطه شود ولی قبل از رسیدن توپ برگشت به او سرنگون شد اما داور اعتقادی به خطا نداشت. در ادامه توپ سرگردان درون محوطه به سانچز رسید و شوت این بازیکن با واکنش شزنی به کرنر رفت.

پاس کامینسکی در دقیقه 56 برای لواندوفسکی درون محوطه به او رسید و در نبرد برای تصاحب توپ با مورنو سرنگون شد اما داور دستور به ادامه بازی داد. در ادامه و با کمک وار داور به کنار زمین رفت و با بازبینی صحنه اعلام ضربه پنالتی کرد. لواندوفسکی پشت توپ قرار گرفت و ضربه دقیقی به توپ زد اما اوچوای افسانه‌ای ناجی مکزیک شد و پنالتی لواندوفسکی را دفع کرد.

سیو و واکنش فوق العاده از شزنی در دقیقه 64 بازهم دروازه لهستان را نجات داد. سانتر آلوارز با ضربه هنری مارتین در حال ورود به دروازه بود اما شزنی با واکنش خوب توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه 95 نفوذ یاکوب کامیسنکی به درون محوطه جریمه مکزیک و ضربه این بازیکن که به راحتی در اختیار اوچوا قرار گرفت.

بنابراین این بازی هم مانند دیدار قبل، با تساوی بدون گل پایان یافت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها