|

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان:

شعار بزرگداشت سوم خرداد “در راه فتح قله هستیم”

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: مردمی بودن فعالیت های فرهنگی ویژگی برنامه های سوم خرداد امسال است باید مردم را وارد میدان کرد.

شعار بزرگداشت سوم خرداد “در راه فتح قله هستیم”

به گزارش شرق،رئیس جمهور بود نبود، ایشان راه تواضع را پذیرفته بود که خیلی از خصوصیات ایشان مطرح نشده است.

وی با تاکید بر اینکه آیت‌الله رئیسی منش جهادی را پیش گرفت و مسیر رسیدن به شهادت را  پیمود افزود: تبعیت‌ از ولایت ویژگی بارز ایشان بود، آیت‌الله‌ رئیسی گوش به فرمان رهبری بود و وقتی معظم‌له از خصوصیات ایشان می‌گویند، از عمق وجود صحبت می‌کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در ادامه با اشاره به برنامه‌های سوم خردادماه گفت : سالانه ستاد بزرگداشت سوم خرداد برگزار می‌شود و البته ۶۵ مناسبت دفاع مقدس در طول سال برگزار می‌شود و هر کدام ویژگی‌هایی دارند و نیاز به کنکاش است.

ظفری با بیان اینکه امسال تنوع بالایی در برنامه‌های سوم خرداد از لحاظ کمی و کیفی انجام شده و تقسیم‌بندی هم صورت گرفته چراکه نیاز است با محوریت نوجوانان و جوانان دفاع مقدس را معرفی کنیم خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت ورود به فضای مجازی امسال جشنواره فضای مجازی با محوریت صدا و سیما برگزار شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به ضرورت عفاف و حجاب، بهترین وسیله در رعایت این مهم اشاعه فرهنگ دفاع مقدس است عنوان کرد: عفاف باید به منزله واقعی‌های دینی و شرعی مطرح شود و باید توسط تمام قشر جامعه رعایت شود.

ظفری دخیل کردن مردم را در برنامه‌های فرهنگی مهم دانست و افزود: امسال به طور ویژه در برنامه‌های سوم خرداد به مردم، اصناف و … توجه شده و باید اتفاقات مهم از حوزه رسانه‌ها صورت گرفت.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به ۱۳۰ عنوان برنامه به مناسبت روز سوم خرداد گفت: فراوانی این برنامه‌ها ۷۰۰ برنامه است.

وی با اشاره به بازدید ۵۳ هزار دانش‌آموز از باغ‌موزه دفاع مقدس طی سال گذشته عنوان کرد: بازدید دانش‌آموزان روستاها را از این مجموعه فرهنگی در دستور کار ویژه قرار خواهیم داد.

شعار بزرگداشت سوم خرداد “در راه فتح قله هستیم”

هادی آزادی مدیر اجرایی شورای هماهنگی اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان نیز ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش اظهار کرد: شعار بزرگداشت سوم خرداد “در راه فتح قله هستیم” انتخاب شده و برنامه‌های شاخصی برای این روز هدفگذاری شده است.

وی با بیان اینکه مصوبات دستگاه‌ها در گرامیداشت مناسبت‌های مختلف در مردمی‌ کردن برنامه‌هاست عنوان کرد: هدف برنامه‌ها تبیین، ترویج و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است و برنامه‌های شاخصی را به این مناسبت خواهیم داشت.

آزادی از اجرای برنامه آبروی محله، دیدار با خانواده شهدا و برپایی میز خدمت خبر داد و با اشاره به بازدید رایگان موزه دفاع مقدس طی سوم خرداد گفت: به همت شهرداری و اداره حفظ بنیاد آثار آبنمای مجموعه فرهنگی را به پایان رساندیم و برنامه شروع به کار مجدد این آبنما روز سوم خرداد خواهد بود.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان از افتتاح یادمان دانشگاه فرهنگیان در هفته آینده خبر داد و افزود: برپایی نمایشگاه عکس را هم به این مناسبت داریم که در مجتمع ابن سینا دایر می‌شود. وی با اشاره به برپایی ایستگاه صلواتی در مدارس، دانشگاه‌ها و محله‌ها اضافه کرد: جشنواره تولیدات رسانه‌ای و فضای مجازی آغاز شده و شروع بهکار جشنواره فانوس نیز از سوم خرداد خواهد بود.

آزادی با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های ورزشی؛ کوهپیمایی و پیاده‌روی در برنامه‌های سوم خرداد است گفت: برنامه شاخص راهیان نور و راهیان پیشرفت نیز اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: پایگاه نوژه و مجموعه پدافند سوباشی و اینکه استان همدان میزبان پدافند هوایی غرب کشور است، به عنوان راهیان نور در دسترس پیش‌بینی شده و راهیان پیشرفت نیز نماد این است که مهندسان ما توانستند صنعت استان را پیش ببرند و در برنامه بازدید خواهد بود.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به اینکه تشکیل مجمع پیشکسوتان دفاع مقدس در هر شهرستان پیش‌بینی شده است گفت: اجرای تئاتر خیابانی و شهرستان‌ها را سوم خرداد خواهیم داشت.

در پایان از پوستر  سوم‌خرداد رونمایی است.

 

 

نظرسنجی

اگر در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت می‌کنید، به کدام یک از گزینه‌های تایید شده رای خواهید داد؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها