|

شهردار همدان خبر داد:

احداث پارک آبی در همدان

شهردار همدان نیز از احداث پارک آبی در همدان خبر داد و اظهار کرد: با سرمایه گذاران و انبوه سازان نشست‌های متعدد برگزار شد و ایجاد پارک آبی را در دستور کار قرار دادیم و در مرحله انتخاب پیمانکار است.

احداث پارک آبی در همدان

به گزارش شرق، سید مسعود حسینی از اصحاب رسانه خواست تا در حوزه آسیب شناسی و ارایه راهکارهای لازم در خصوص سرمایه گذاری در کنار شهرداری باشندو افزود: در سرمایه گذاری و گردشگری همراهی خوبی بین شورا و شهرداری است و ارزش پروژه‌های شهرداری بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان است.

 

وی سیاست شهرداری را کمک به زیرساخت‌های گردشگری همدان عنوان کرد و ادامه داد: این حوزه باید اقتصادی شده و بیشتر مورد توجه قرار گیرد و فعالان حوزه گردشگری و نیز بازاریان باید در این حوزه به ما کمک کنند.

 

شهردار همدان با اعلام اینکه ۱۵ پروژه برای شهر همدان تعریف شده، افزود: ماهیانه ۱۵۰ میلیارد تومان باید هزینه کرد و شهر را بدون پروژه‌های عمرانی، نگه داشت، این مسئله نشان می‌دهد همکاران ما در شهرداری زحمات زیادی باید بکشند تا شهر را اداره کنند.

 

حسینی با اظهار اینکه امروز پروژه‌های شهرداری منطقه چهار آغاز موضوع سرمایه‌گذاری است و خبرهای خوبی در حوزه سرمایه‌گذاری در شهرداری خواهیم داشت، افزود: در شهرداری منطقه ۲ و ۴ تعدادی زیادی از زمین‌ها را به فراخوان خواهیم گذاشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها