|

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان خبرداد:

تشریح برنامه های کمیته کارگری و کارفرمایی دهه فجر استان همدان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان به عنوان مسئول کمیته کارگری وکارآفرینی استان در تشریح برنامه های ایام الله دهه فجرگفت: ۴۸۰ برنامه عملیاتی کمیته کارگری و کارفرمایی دهه مبارک فجر در نقاط مختلف این استان از روز ۱۲ بهمن اجرا می شود.

تشریح برنامه های کمیته کارگری و کارفرمایی دهه فجر استان همدان

 به گزارش شرق ، یوسف شعبانی در این خصوص گفت:معرفی کارآفرینان تأثیرگذار وکارگران نمونه در حوزه‌های مختلف تولیدی ،صنعتی، ورزشی، کارآفرینی ،بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی، برگزاری میز ارتباط مردمی ، غبارروبی مزار مطهر شهدا، حضور کارگران و کارفرمایان در نماز عبادی سیاسی جمعه، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان وامامین نماز جمعه در شهرستان ها،برگزاری جشن بزرگ کارگری ،تجلیل از منتخبین جشنواره امتنان بخشی از برنامه‌های این کمیته در ایام‌الله مبارک فجر است.

 

شعبانی افزود : اجرای ۴۸۰برنامه عملیاتی کمیته کارگری و کارفرمایی دهه مبارک فجر در نقاط مختلف این استان از روز ۱۲ بهمن آغاز می‌شود که ۲۰۰برنامه ویژه در واحدهای صنعتی وتولیدی ،۱۲۰ برنامه شهرستانی ، ۳۰ برنامه ورزشی ۸۰ برنامه استانی از بخش‌های مرتبط برنامه ها است.

 

شعبانی درادامه اظهار کرد: کارگران و کارفرمایان از جمله قشرهای زحمت کش وتاثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی بوده وهستند .این قشر در برگزاری جشن‌های دهه مبارک فجر نیز حضورپررنگی وخودجوشی داشته اند.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود به قشر کارگر و کارفرما اشاره کرد وگفت:در دوران سازندگی و عرصه‌های مختلف جامعه کاروتلاش خدمات شایسته‌ای به کشور ارائه کردند،این قشر اکنون در خط مقدم جبهه اقتصادی و تولیدات داخلی هستند و همه توان خود را برای توسعه اقتصادی کشور و حل مشکلات به کاربسته اند.

 

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد وگفت نقش ،کارگران، کارفرمایان،تعاونگران و آحاد مختلف جامعه بسیار حیاتی است و مشارکت جامعه کار استان همدان در انتخابات، نقشه دشمنان نظام را نقش بر آب خواهد کرد.

 

وی حضور در انتخابات را تلاش برای اقتدار میهن اسلامی ایران دانست و افزود: بنده به عنوان عضو کوچک جامعه کاروتلاش استان از آحادمردم ، بخصوص جامعه کاروتلاش استان درخواست میکنم با برگزاری جلسات جهادتبیین مختلف و بیان روشنگری وامیدآفرینی برای حضور پر شور در انتخابات اماده شویم.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها