|

استاندار همدان:

افتتاح و کلنگ زنی ۱۴۳۳ پروژه‌ی عمرانی و طرح‌ اقتصاد در دهه فجر

استاندار همدان گفت: ۱۴۳۳ پروژه‌ی عمرانی و طرح‌ اقتصادی با اعتبار ۱۳ هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر امسال در سطح استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند.

افتتاح و کلنگ زنی ۱۴۳۳ پروژه‌ی عمرانی و طرح‌ اقتصاد در دهه فجر

 

به گزارش شرق، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی امام راحل(ره) و شهدای والامقام، گفت:۱۴۳۳ پروژه‌ی عمرانی و طرح‌ اقتصادی با اعتبار ۱۳ هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر امسال در سطح استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند،  تعداد پروژه و طرح، ۱۳۵۰ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی افتتاح و ۸۳ پروژه و طرح کلنگ‌زنی می‌شوند.

 

در بخش عمرانی تعداد ۱۳۷۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار و ۲۸ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند که از این تعداد ۱۲۹۰ پروژه افتتاح و عملیات اجرایی ۸۲ پروژه آغاز خواهد شد.

 

همچنین در بخش اقتصادی تعداد ۶۱ طرح با اعتبار ۲ هزار و ۳۹۲ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند که از این تعداد ۶۰ طرح با اشتغال‌زایی برای ۱۷۸۴ نفر افتتاح و عملیات اجرایی (کلنگ‌زنی) یک پروژه آغاز خواهد شد.

 

این در حالی است که در ایام‌الله دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۱ جمعاً ۱۱۰۶ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی با اعتبار ۴ هزار و ۳۵۲ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی شده که از این تعداد ۹۵۶ پروژه با اعتبار ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی ۱۵۰ پروژه با اعتبار ۸۵۲ میلیارد تومان انجام شده بود.

استاندار همدان:

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها