|

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبرداد:

افتتاح ۲۰۶ پروژه توسط شرکت برق در ایام دهه فجر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اینکه بیش از ۴هزار کیلووات ساعت تا پایان سال به مردم تحویل داده خواهد شد، افزود: در ابتدای انقلاب ۱۸۶هزار ساعت کیلو وات انرژی به مردم تحویل داده می‌شد.

افتتاح ۲۰۶ پروژه توسط شرکت برق در ایام دهه فجر

به گزارش شرق، علی سهرابی‌بیدار، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان امروز (شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه تعداد مشترکین برق در استان همدان ۲۸ هزار و ۵۳۰ نفر است، اظهار داشت: این آمار در ابتدای انقلاب ۸۳ هزار و ۳۳۶ بوده و در دوسال اخیر ۴۷هزار مشترک به آن اضافه شده است که بیانگر رشد و توسعه استان همدان در این دو سال بوده است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: طی دو سال گذشته ۱۴۰۰ دستگاه ترانس اضافه شده، همچنین خطوط اصلی تغذیه فیدر قبل از انقلاب ۵۰ عدد بوده که در حال حاضر ۳۰۱ عدد است.

 

وی با بیان اینکه هیچ روستای بی‌برقی نداریم، تصریح کرد: ابتدای انقلاب ۹۴ روستا از نعمت برق برخوردار بودند اما امروز یک هزار و ۷۳ روستا برق دارند.

 

سهرابی‌بیدار به تشریح پروژه‌های قابل افتتاح این شرکت در ایام دهه فجر پرداخت و گفت: در این ایام ۲۰۶ پروژه در سطح استان افتتاح می‌شود که همدان با ۵۹ پروژه، اسدآباد ۱۲پروژه، نهاوند ۸ پروژه، ملایر ۳۸ پروژه، کبودراهنگ ۱۱ پروژه، فامنین ۱۶ پروژه، رزن ۳۰ پروژه، درگزین ۷ پروژه، تویسرکان ۹ پروژه و در بهار ۱۶ پروژه افتتاح خواهند شد‌.

 

وی به بیان برخی از پروژه‌ها پرداخت و ادامه داد: ۱۰ پروژه در راستای هوشمندسازی، ۴۵ پروژه در راستای نصب و اصلاح پست‌های هوایی، ۸ پروژه تبدیل شبکه مسی به خودنگهدار، ۹ پروژه در راستای بهینه سازی شبکه معابر، ۹ پروژه در راستای هوشمند سازی لوازم اندازه گیری و ۶۵ پروژه در راستای مقاوم سازی انجام شده است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه تهیه و توزیع برق پایدار و مطمئن از ماموریت‌های اصلی شرکت توزیع برق استان است تصریح کرد: دغدغه اصلی ما تحویل برق مطمئن و پایدار به مشترکین است.

 

وی با اشاره به اینکه چهار محور استراتژیک برای شرکت برق تعریف شده و این محورهای راهبردی برای افزایش سرعت در این حوزه است، افزود: در راستای هوشمندسازی مردم، شرکت و شبکه برق، در سه بخش تحول دیجیتال، لوازم اندازه گیری هوشمند و شبکه اتوماسیونی در برنامه اجرایی در دستور کار قرار دارد به طوریکه کارکردهای این شرکت به سمت الکترونیکی شدن و حذف کاغذ است و در تحول دیجیتال ثبت بازدید تنها در کنار پروژه‌ها امکان پذیر خواهد بود

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها