|

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان

بیش از پنجاه برنامه متنوع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در ایام دهه مبارک فجر

مسعود ویژه در نشست ستاد اجرایی اکران فیلم های جشنواره فجر در همدان، برنامه های شاخص اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به مناسبت دهه مبارک فجر را تشریح کرد.

بیش از پنجاه برنامه متنوع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در ایام دهه مبارک فجر

 

 به گزارش شرق، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اشاره به برگزاری پرشور شب های موسیقی هگمتانه که با استقبال خوب مردم همراه بود گفت: جشنواره هنرهای تجسمی فجر از هفتم بهمن ماه در مجتمع هنری سینمایی شهید آوینی افتتاح شد و نمایشگاه آثار تا بیست و یکم بهمن ماه ادامه دارد .

 

 مسعود ویژه، تدوین برنامه های دهه مبارک فجر را با ماهیت تحقق شعار عدالت فرهنگی در دولت مردمی سیزدهم و در راستای هم افزایی دستگاه های اجرایی اعلام کرد و افزود: برنامه های دهه فجر امسال این اداره کل در ۲ سطح برنامه های وزارتخانه و استانی تعریف شده است که در قالب جشنواره ها و رویداد های فرهنگی و هنری رخ می‌دهد و ایجاد نشاط اجتماعی در برنامه های دهه مبارک فجر، زمینه ای برای ایجاد شور انتخاباتی استان در یازدهم اسفند است.

 

 وی در ادامه افزود: روز پانزدهم بهمن ماه شاهد برگزاری آیین اختتامیه جشنواره شعر طنز استان به میزبانی نهاوند خواهیم بود.

 

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اشاره به اکران فیلم های سینمایی جشنواره فجر گفت: امسال شانزده فیلم سینمایی در سینماهای فلسطین و فرهنگ همدان از شانزدهم تا بیست و چهارم بهمن ماه اکران خواهد شد. 

 

وی همچنین به برپایی غرفه های کتاب در سراسر استان اشاره کرد و گفت: رونمایی از کتاب "دویدن به دنبال باد" به نویسندگی سید مهدی موسوی فاخر، توزیع کتاب برای بیست منطقه محروم استان و توزیع کتابهای تخصصی برای مراکز آموزشی فرهنگی از دیگر برنامه های دهه فجر انقلاب می باشد.

 

مسعود ویژه به سایر برنامه های دهه مبارک فجر هم اشاره کرد و گفت: برگزاری محفل تلویزیونی هجدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر، نشست های ادبی و نقد کتاب ، برگزاری عصر شعر و خاطره انقلاب و جنگ های شادی در تمامی شهرستان ها ،تولید محتوای رسانه ای برای استفاده رسانه های استان و همچنین مشارکت در برگزاری کرسی های تلاوت قرآن، دیدار با خانواده شهدای هنرمند و برگزاری نمایش های خیابانی و صحنه ای در سراسر استان از برنامه های این اداره کل برای جشن 45 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی است.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها