|

سوخت رسانان منطقه همدان؛

سوخت رسانی در برودت استخوان سوز همدان استمرار دارد

منطقه همدان با توجه به اقلیم کوهستانی و سردسیر خود همواره چالش های فراوانی را در حوزه سوخت رسانی تجربه کرده است. هرچند زمستان امسال در قامت زمستانهای سخت ادوار گذشته ظاهر نشده است اما با وجود کاهش بارش برف شاهد برودت قابل توجهی در روزهای اخیر هستیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان به نقل از امین روستایی مدیر منطقه: سوخت رسانی به تمامی بخش های مصرف در سراسر استان و مناطق تحت پوشش کماکان و با رعایت استانداردهای عملیاتی ادامه دارد.

وی افزود: درحال حاضر سوخت مورد نیاز مناطق میاندوآب – آذربایجان غربی - کردستان و کرمانشاه از مبدا انبار نفت تدارکاتی ایثارگران تامین و ارسال می شود.

ایشان همچنین گفت: در طول فصل سرد، نقاطی از استان که معمولا سرمای بیشتری را تجربه می کنند، تمهیدات لازم برای جلوگیری از یخ زدگی تجهیزات الکترونیکی تلمبه های سوخت رسانی اندیشیده شده است.

روستایی اذعان کرد: برای مواقع افزایش برودت هوا و احتمال قطعی جریان گاز طبیعی مصرف کنندگان عمده، سوخت جایگزین پیش بینی و تامین شده است.

مدیر منطقه همدان در خاتمه تاکید کرد سوخت دوم صنایع بزرگ ازجمله کارخانه های سیمان و نیروگاهها به میزان قابل توجه تامین و ذخیره سازی شده است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها