|

مدیرکل صمت استان:

تولیدکنندگان استان، تولید پوشاک ایرانی اسلامی را در اولویت قرار دهند

مدیر کل صنعت ،معدن و تجارت همدان گفت: برگزاری نمایشگاه های پوشاک با حضور تولیدکنندگان همدانی می تواند در معرفی محصولات استان در سطح ملی و بین المللی بسیار اثرگذار باشد و تولیدکنندگان در این زمینه باید متحد و پیش قدم شوند.

تولیدکنندگان استان، تولید پوشاک ایرانی اسلامی را در اولویت قرار دهند

به گزارش شرق، احمد شانیان از واحد تولیدی پوشاک دیبا بازدید کرد و گفت: همدان پتانسیل بالایی در زمینه خیاطی و تولید لباس دارد. 

وی صنعت پوشاک را بدون آلایندگی زیست محیطی، ارزش افزوده بالا و با مزایای بسیار دانست که می تواند در توسعه اشتغال و اقتصاد مردم استان به ویژه روستاها تاثیرگذار باشد. 

مدیرکل صمت استان همدان افزود: در حال حاضر بسیاری از روستاها مانند کردآباد، دستجرد و اکنلو در زمینه تولید لباس فعالیت دارند که قابل گسترش به سایر مناطق استان نیز هست. 

شانیان با تاکید برحمایت دولت مردمی سیزدهم از تولیدکنندگان گفت: در موضوع بازاریابی و دوره های آموزشی آمادگی داریم واحدهای تولیدی را کمک کنیم. 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه های پوشاک با حضور تولیدکنندگان همدانی می تواند در معرفی محصولات استان در سطح ملی و بین المللی بسیار اثرگذار باشد و تولیدکنندگان در این زمینه باید متحد و پیش قدم شوند. 

مدیرکل صمت استان همدان تاکید کرد: اتحادیه ها و اصناف مرتبط مشارکت کرده و ایده و برنامه های خود را برای معرفی بهتر و قوی تر پوشاک استان ارائه کنند. 

وی همچنین به استقبال بانوان همدانی از نمایشگاه های پوشاک ایرانی اسلامی که به همت اداره کل صمت استان برگزار شده  اشاره کرد و گفت: دیبا برند نام آشنایی برای مردم استان است و می تواند در زمینه تولید البسه بانوان نیز فعالیت کند‌. 

شانیان یادآوری کرد: واحدهای تولید پوشاک در زمینه طراحی البسه اسلامی می‌توانند از طراحان مطرح برای مدهای مورد پسند بانوان دعوت کنند تا پوشاک ایده آل با قیمت مناسب در سطح استان تولید و به جامعه هدف عرضه شود. 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها