|

سفر وزیر صمت به همدان ؛

تاکید وزیر صمت بر فعالسازی صنایع و معادن غیر فعال استان همدان

عباس علی‌آبادی در نشست با فعالان اقتصادی استان همدان گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران واژه ما می توانیم را برای خود تداعی کرده و سرمشق قرار دهند.

تاکید وزیر صمت بر فعالسازی صنایع و معادن غیر فعال استان همدان

به گزارش شرق، عباس علی‌آبادی در نشست با فعالان اقتصادی استان همدان گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران واژه ما می توانیم را برای خود تداعی کرده و سرمشق قرار دهند.

وزیر صنعت معدن و معدن و تجارت اظهار کرد: بهینه سازی مصرف انرژی و افزایش راندمان صنایع را در اولویت داریم.

وی تاکید کرد: برای حل و فصل مشکلات و موانع باید خودمان وارد میدان عمل شده و بن بست و محدودیتی نداریم و ثابت کردیم توان حل مسائل را داریم. 

وزیر صمت با بیان اینکه در مصرف انرژی، اصراف می‌کنیم افزود: با تمام ظرفیت‌های علمی که داریم در مدیریت این مسئله ناتوانیم در حالی که راه حل های بهینه سازی مردم پسند برای این موضوع داریم. 

علی آبادی با اشاره به واحدهای فرسوده کشور گفت: برای حل این مشکل واحدهای سیکل ترکیبی را جایگزین کنید تا تبدیل به واحدهای با راندمان بالا شوند. 

وی از استاندار همدان خواستار افزایش سهم آب صنعت استان شد و گفت در بحث برق نیز سهم خاموشی ها صنایع بازنگری شود. 

وزیر صمت افزود: فعالسازی صنایع و معادنی غیرفعال را در برنامه داریم و به سمت این راهبرد حرکت می کنیم.

وی عدم سرمایه گذاری در بخش معدن را چالشی بزرگ دانست و گفت: فرسودگی ماشین آلات بخش معدن ناشی از این موضوع و دغدغه بهره برداران معدن است. 

افتتاح شهرک صنفی صنعتی، آغاز عملیات احداث پتروشیمی ابن سینا، بازدید ازچند طرح تولیدی و صنعتی و دیدار و گفت و گو با فعالین اقتصادی از برنامه های سفر یک روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به همدان است.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها