|

در ششمین روز از هفته دولت،

مرکز خدمات جامع سلامت شهری اعتمادیه افتتاح شد

در ششمین روز از هفته دولت مرکز جامع سلامت شهری اعتمادیه با حضور معاون توسعه وزرات بهداشت ،مسئولان استانی و شهرستانی مورد افتتاح وبهره برداری قرار گرفت.

مرکز خدمات جامع سلامت شهری اعتمادیه افتتاح شد

به گزارش شرق، محمد مهدی مجذوبی  با بیان اینکه ساخت این  مرکز از سال 1396 با مساحت 665 مترمربع در 5 طبقه و  اعتباری با بالغ بر ۹۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و دانشگاه علوم پزشکی آغاز شد،اظهار کرد: این پروژه با مشخصات فنی  اسکلت فلزی، سقف کامپوزیت ، نما سنگ و آجر آغاز و در هفته دولت سال جاری مورد بهره برداری قرار گرفت .

 رییس دانشگاه علوم‌پزشکی همدان افزود: در محل این ساختمان، مرکز و پایگاه سلامت ضمیمه  اعتمادیه و پایگاه سلامت چمران( از مجموعه مرکز خدمات جامع سلامت شهری امام خمینی) مستقر گردیده است. 

مجذوبی ضمن اشاره به اشتغال ۱۶نفر پرنسل در این مجموعه گفت: در این مجموعه بخش   پزشک، ماما، کارشناس سلامت روان، مراقبین سلامت، کارشناس سلامت محیط و کار، کارشناس فناوری اطلاعات سلامت مشغول به خدمت رسانی هستند .

مجذوبی با بیان اینکه  این مجموعه  به جمعیت سی هزار و ۹۸ نفر از ساکنین شهر همدان ارائه خدمات بهداشتی و درمانی می نمایند، مطرح کرد:  این طرح با مشارکت ۵۰ درصد خیر  نیک‌اندیش عبدالرضا پور حسینی و ۵۰ درصد دانشگاه علوم پزشکی همدان صبح امروز مورد افتتاح قرار گرفت.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها