|

بهترین مناطق برای رزرو هتل در استانبول کدام است؟

آشنایی با بهترین منطقه برای گرفتن هتل در استانبول، به شما در تجربه اقامتی دلچسب کمک می‌کند. برای رزرو اقامتگاه در بهترین مکان برای گرفتن هتل در استانبول، با این مطلب همراه باشید.

بهترین مناطق برای رزرو هتل در استانبول کدام است؟

شهر محبوب و چشم‌نواز استانبول با داشتن جاذبه‌های تفریحی، گردشگری و اقامتی فراوان، سومین شهر توریستی در جهان شناخته می‌شود. استقبال زیاد گردشگران از سفر به این شهر، در راه‌اندازی انواع اقامتگاه‌ها و هتل‌ها که هر سلیقه و بودجه‌ای را پوشش می‌دهند، نقش مهمی داشته است. به همین دلیل اکثر مسافران پیش از سفر، به‌دنبال بهترین منطقه برای گرفتن هتل در استانبول هستند تا به این شکل، اقامتی آسان و دلچسب را تجربه کنند. از آنجایی که این شهر، هتل‌های فراوانی را در دل خود جای داده است، دست شما برای انتخاب بهترین منطقه استانبول برای هتل، باز است. فقط کافی است با محله‌های محبوب برای رزرو هتل آشنا شوید و بهترین منطقه استانبول برای گرفتن هتل را مطابق سلیقه‌تان انتخاب کنید. با توجه به اهمیت موقعیت مکانی هتل در طول سفر و امکان حمل‌و‌نقل سریع، در این مطلب به معرفی برخی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین مناطق استانبول برای رزرو هتل، می‌پردازیم.

2222

لیست بهترین مناطق برای گرفتن هتل در استانبول

محله سلطان احمد؛ مرکز تاریخ و فرهنگ استانبول

یکی از محبوب‌ترین و بهترین منطقه استانبول برای گرفتن هتل، محله سلطان احمد است که در واقع قدیمی‌ترین منطقه این شهر نیز محسوب می‌شود؛ به همین خاطر جاذبه‌های گردشگری تاریخی و فرهنگی زیادی، در نزدیکی این محله به چشم می‌خورند. یکی از مزیت‌های محله سلطان احمد این است که اقامتگاه‌های متنوعی دارد که علاوه بر ارائه امکانات و خدمات بی‌نظیر، دسترسی به مکان‌های دیدنی شهر را نیز آسان کرده‌اند؛ ازجمله معروف‌ترین مکان‌های دیدنی استانبول که در محله سلطان احمد قرار دارند، می‌توان مسجد آبی، کلیسای ایاصوفیه، کاخ توپ کاپی، صنایع دستی عثمانی، یونانی و رومانی، میخانه قدیمی BalikciSabahattin   و غیره را نام برد. برخی از هتل‌های معروفی که در این محله زیبا و تاریخی قرار دارند، عبارت است از: هتل cheers و هتل ۳ ستاره Basileus.

محله بی اغلو؛ محله ای باصفا و زیبا

یکی دیگر از گزینه‌های پیش‌روی شما که می‌توانید به‌عنوان بهترین منطقه برای گرفتن هتل در استانبول، در نظر داشته باشید، محله بی اغلو نام دارد. این محله به زیبایی و باصفا بودن شهرت دارد و به همین دلیل بسیاری از گردشگران، به‌دنبال ررزو هتل در این منطقه از شهر استانبول هستند. میدان تکسیم با معماری زیبا، در این محله قرار دارد که دسترسی به انواع فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها، مراکز خرید و همچنین گشت‌وگذار در شهر را برای گردشگران آسان کرده است. با رفتن به خیابان استقلال که معروف‌ترین خیابان در این محله محسوب می‌شود، می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز به تفریح، خرید و خوش‌گذرانی بپردازید. برخی از محبوب‌ترین هتل‌های موجود در محله بی اغلو، Jumba Hostel و Villa Pera Suite Hotel هستند؛ همچنین جاذبه‌های دیدنی و گردشگری نزدیک به محل بی اغلو عبارت است از:

  • برج گالاتا

  • کبابی معروف CanimCigerim

  • موزه نقاشی و مجسمه

3

محله گالاتا؛ بهترین منطقه برای شبگردی در استانبول

یکی دیگر از بهترین منطقه استانبول برای هتل که امکان گشت‌وگذار در شب و قدم زدن شبانه را برای گردشگران فراهم کرده است، محله گالاتا نام دارد. در این منطقه، اقامتگاه‌های گوناگونی وجود دارند و در بین گردشگرانی که به زندگی پرهیاهو و پرجنب‌وجوش علاقه دارند، محبوب هستند. اقامت در محله گالاتا، امکان تجربه سفری هیجان‌انگیز، مفرح و به یادماندنی را برای شما فراهم می‌کند. برای رزرو هتل در محله گالاتا می‌توانید گزینه‌هایی مانند Galata West Hostel و Happy Homes Galataparts را ارزیابی کنید. برخی از جاهای گردشگری موجود در این محله زیبا و پر هیجان شامل موارد زیر است:

  • برج گالاتا

  • خیابان سردار اکرم

  • خیابان بیوک هندک

  • کافه پریواتو

  • کافه‌لاوازا

  • کافه مروا

  • رستوران برج گالاتا

  • رستوران کولدیبی گونی

 

محله کاراکوی؛ محله ای پر زرق و برق و تماشایی

در لیست بهترین مکان برای گرفتن هتل در استانبول، نباید از محله زیبا و تماشایی کاراکوی غافل شوید. این منطقه از شهر استانبول، دارای پیشینه تاریخی زیادی است و درعین کوچک بودن، جذابیت‌های گردشگری زیادی را در دل خود جای داده است. اگر قصد رزرو هتل در محله کاراکوی را دارید، در واقع در مهم‌ترین و بهترین قسمت شهر اقامت خواهید داشت. از جذابیت‌های این منطقه، می‌توان به فروشگاه‌های متنوع و رنگارنگ، رستوران‌های شیک و مجلل و کافه‌هایی که در ساختمان‌ها و بناهای قدیمی راه‌اندازی شده‌اند، اشاره کرد. به این شکل می‌توانید، از تماشای بافت قدیمی و مدرن در کنار یکدیگر لذت ببرید. ازجمله برخی از هتل‌های محبوب و پرطرفدار در محله کاراکوی، می‌توان cheers port House و Portus Hotel را نام برد.

ررزو هتل های استانبول در بهترین و معروف ترین مناطق شهر

حالا که با بهترین منطقه برای گرفتن هتل در استانبول آشنا شدید، باید برای رزرو اقامتگاهی مناسب و مطابق با سلیقه و اولویت‌های خود اقدام کنید؛ چراکه برخی از افراد هنگام سفر به این شهر شگفت آور، به دنبال اقامتگاه‌هایی مقرون به صرفه هستند و برخی دیگر هتل‌های لوکس و خاص را برای اقامت انتخاب می‌کنند.

اگر هنگام رزرو هتل های استانبول به دنبال بهترین و شیک ترین هتل هستید، باید به سراغ هتل های 5 ستاره بروید. این هتل ها براساس جدیدترین و مدرن ترین استانداردها و معیارهای صنعت هتلداری دنیا در فضایی لوکس بهترین و بی نظیرترین امکانات و خدمات را ارائه داده و اقامتی به یادماندنی را فراهم می کنند. قیمت هتل پنج ستاره به عنوان هتل های لوکس استانبول بالاتر از سایر هتل ها می باشد و رزرو این هتل برای افرادی مناسب است که در سفر به ترکیه از نظر مالی هیچگونه محدودیتی ندارند.

سخن پایانی

برای سفر به استانبول به‌عنوان زیباترین و توریستی‌ترین شهر ترکیه، باید به‌دنبال اقامتی آسان، دلنشین و خاطره‌انگیز باشید. انتخاب بهترین منطقه برای گرفتن هتل در استانبول، به شما در تجربه اقامتی مفرح و به یادماندنی کمک می‌کند. تعداد بهترین منطقه استانبول برای هتل به اندازه‌ای هست که بتوانید با توجه به بودجه، اولویت‌ها و سلیقه‌تان، بهترین گزینه را ررزو کنید. با توجه به اهمیت انتخاب بهترین مکان برای گرفتن هتل در استانبول در داشتن سفری مهیج، مفرح و دلچسب، در این مطلب به معرفی مناطق معروف استانبول پرداختیم.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها